Administrativ Medarbejder (Barselsvikar) i Ærø Kommune
Administrativ Assistent / Ærø Kommune / office pakke / administrativt arbejde / projektkoordinering / Deltid / Vikar / Deltid / Estimeret lønniveau ca. 25.000 - 35.000 kr/md
Beskæftigelses- og Socialområdet søger en administrativ medarbejder til at varetage en bred portefølje af opgaver på tværs af området, idet en af vores dygtige kollega snarligt går på barsel.
Stillingen er på 33 timer ugentlig.
Dine primære opgaver
- Udføre administrative opgaver som betaling af regninger, posthåndtering, mødebooking, bestilling af forplejning, udarbejdelse af dagsordener samt skrivning af referater.
- Koordinere projekter og opgaver på tværs af områder.
- Understøtte ledelsen med mødeforberedelse, dagsordener og referater.
- Behandle anmodninger om sagsakter fra borgere og eksterne samarbejdspartnere.
Du vil få en varieret og spændende arbejdsdag, hvor du kommer i kontakt med hele organisationen på Beskæftigelses- og Socialområdet og øvrige områder i kommunen. Stillingen rummer stor alsidighed, frihed under ansvar og giver mulighed for, i samarbejde med kollegaer og ledelse, at præge dine arbejdsområder.
Med den brede opgaveportefølje får du en central rolle i at understøtte løsningen af opgaver internt og på tværs af fagområderne – i tæt samarbejde med engagerede og hjælpsomme kollegaer.
Hvis du trives i et miljø med varierende opgaver, hvor man ofte har flere bolde i luften, arbejder selvstændigt og samtidig er en del af et hold, der hjælper hinanden, kan vi meget vel være din næste arbejdsplads og kollega.
Vi forventer, at du
- Kan overholde deadlines og er dygtig skriftligt.
- Arbejder selvstændigt og tager ansvar for opgaveløsningen – med støtte fra kollegaer.
- Arbejder struktureret og er fortrolig med Office-pakken.
- Gerne har kendskab til området – det er en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder
- En spændende og alsidig arbejdsplads med stor frihed under ansvar.
- En stilling med mulighed for udvikling og påvirkning af egne arbejdsområder.
- Et stærkt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok – også ved kollegers fravær.
- Høj trivsel og tillid fra ledelsen.
- Gode kollegaer.
- Mulighed for hjemmearbejdsdag(e).
Løn- og ansættelsesvilkår
- Ansættelse sker efter HK-overenskomsten.
- Stillingen er på 33 timer ugentligt.
- Tiltrædelse gerne pr. 1. februar 2026, eller snarest derefter.
Ansøgningsfrist: onsdag den 15. januar 2026.
Samtaler forventes afholdt torsdag den 22. januar 2026.
Hvis du ønsker at vide mere, er du velkommen til at kontakte administrativmedarbejder, Mai Stensege på tlf. 6352 5669.
Vi glæder os til at læse din ansøgning vedlagt CV, hvor du begrunder, hvorfor du er den rette til stillingen.
Ærø Kommune
Med cirka 700 medarbejder er Ærø Kommune Ærøs største arbejdsplads midt i det Sydfynske Øhav. Hver dag arbejder vi for at skabe de bedste rammer for et trygt og bæredygtigt lokalsamfund.
Vi står på værdierne: sammen kan vi mere, mod til udvikling og et åbent miljø. Hos os er der plads til faglig og personlig udvikling, samtidig med, at vi lægger vægt på fleksibilitet og en god stemning på arbejdspladsen. Vi tror på, at det er sådan, at vi sammen skaber de bedste løsninger - for både borgere og medarbejdere.
Beskæftigelses- og Socialområdet er beliggende i Rise, ca. 5 km fra Ærøskøbing. Der er god og gratis busforbindelse på øen.
Jobbet er i Region Syddanmark i Ærø kommune, se flere Administrativ Assistent jobs i Ærø eller Region Syddanmark
Oprettet 15 december og udløber 15 januar. Kilde: Jobnet
Kontakt: Mai Stensege johngateskelliemaldonadomaizshelton@garciaevansaeroekommune.dk +4563525669
Lignende jobs