Administrativ medarbejder til Familiehuset i Rudersdal
Administrativ Assistent / Rudersdal Kommune / administration / socialt arbejde / SBSYS / Fuldtid / Fuldtid / Estimeret lønniveau ca. 30.000 - 40.000 kr/md
Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børnefamilier i Rudersdal ved at bistå Familiehuset med administrative opgaver, så send os en ansøgning!
Hvem er vi?
Familiehuset i Rudersdal tilbyder vejledning og behandling til udsatte børn, unge og forældre, når myndighedsrådgiverne har bevilget til støtte efter Barnets Lov.
Der er ansat 5 kontaktpersoner, 15 familiebehandlere og 5 psykologer og der tilbydes mange former for støtte til familierne.
Mange indsatser foregår i La Cour-huset, som er en tidligere politistation i midten af Birkerød, men nu er omdannet til hyggelige samtalerum. Andre indsatser sker på skoler eller i familiernes hjem.
Familiehuset har kontorer i kommunens fælles administrationsbygning, hvor leder og administrativ medarbejder har deres arbejdsplads.
Det er vigtigt for os at have en arbejdskultur og -miljø, hvor vi har højt til loftet, og hvor vi løser vores opgaver med høj faglighed. Vi er gode kolleger for hinanden og hjælper hinanden, når der er brug for det.
Rudersdal Kommune vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.
Hvad skal du?
Familiehuset er forankret under Socialpædagogisk Center i Rudersdal Kommune.
Du vil i det daglige samarbejde med forskellige medarbejdere på tværs af områderne for at løse dine opgaver.
Vi søger en medarbejder, der kan løse følgende opgaver:
- Personalerettede opgaver såsom fraværsregistrering
- Indberette løn til timelønnede kontaktpersoner, ledsagere og aflastere i borgernes eget hjem i Opus
- Udarbejde arbejdsgange og ledelsesinformation samt kvalitetssikre data
- Udsende dagsordener og tage referat af møder
- Understøtte medarbejdernes brug af fagsystemet SBSYS og MS Office
- Varebestilling via kommunens indkøbsportal Tellis
- Opdatere information på Intranet og hjemmeside
- Bistå ledelsen i sikring af overholdelse af IT-sikkerheden
- Ad hoc-opgaver.
Hvem er du?
- Du skal kunne trives i både forudsigelig drift og spændende udvikling
- Du kan have mange administrative bolde i luften på samme tid.
- Du har lyst til at optimere og automatisere arbejdsprocesser
- Du skal have flair og interesse for IT
- Du har gode samarbejdsevner, er serviceorienteret, og ser værdien i at lykkes i fællesskab med både de nærmeste kolleger, ledelse og resten af organisationen - for at opnå det bedste resultat
- Det er en fordel hvis du er kompetent bruger af MS Office og evt. kendskab til det specialiserede socialområde
- Herudover er det også en fordel, hvis du har kendskab til personalesystemet OPUS og ESDH-systemet SBSYS.
Vi kan tilbyde dig
- En engageret, tværfagligt sammensat personalegruppe
- Imødekommende og kompetente kollegaer
- Flekstidsordning med mulighed for hjemmearbejde
- Høj grad af selvstændighed, indflydelse samt gode og mangfoldige samarbejdsrelationer.
Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 30-37 timer pr. uge med opstart pr. 1. februar 2025 eller snarest derefter. Ansættelsesstedet er i Administrationscentret i Birkerød, Stationsvej 36, 3460 Birkerød.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principper for ny løn.
Ansøgningsfristen er søndag den 18. januar 2026. Samtaler forventes afholdt den 27. januar 2026.
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte:
Leder af Familiehuset Michael Torben Meyer på tlf. 72682571.
Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.
Søg stillingen
Jobbet er i Region Hovedstaden i Rudersdal kommune, se flere Administrativ Assistent jobs i Rudersdal eller Region Hovedstaden
Oprettet 15 december og udløber 18 januar. Kilde: Jobnet
Kontakt: Michael Meyer micmewilliam44tracyjones@rudersdalwilsonsmith-stephenson.dk +4572682571
Lignende jobs