Administrativ medarbejder til vagtplanlægning i Benediktehjemmet

Kontormedarbejder / Ufaglært / vagtplanlægning / overenskomst / pleje

Administrativ medarbejder til vagtplanlægning – med
overblik, engagement og humor

32-37 timer om ugen på Benediktehjemmet

Hos os på Benediktehjemmet er vi stolte af at være et sted, hvor mennesker betyder mere end titler.
Vi hjælper hinanden – uanset om det handler om vagtplaner, beboere, regninger eller at få kaffen på bordet, når der er travlt.

Nu søger vi en administrativ medarbejder, der får energi af at skabe struktur i vagtplanerne og samtidig har lyst til at være en del af husets varme og levende hverdag.

Om jobbet

Dit hovedansvar bliver vagtplanlægning for hele huset. Derudover skal du få enderne til at mødes, så både medarbejdere og beboere trives i hverdagen.
Vagtplanlægning indebærer blandt andet ferieplanlægning i samarbejde med ledelsen, udarbejdelser af grundplaner ved ansættelser, normperioder, bestilling af vikarer samt oprettelse af vikarkoder.

Derudover vil du tage del i andre administrative og praktiske opgaver, fx:

  • Lettere økonomiopgaver i samarbejde med vores økonomimedarbejder
  • Registrering og opdatering i systemer
  • Praktiske ad hoc-opgaver, der får hverdagen til at glide
  • Hjælpe beboere og pårørende med stort og småt
  • Understøtte ledelsen

Hos os er ingen dage ens – og vi løfter i flok, når der er brug for det.

Om dig

Vi leder efter et menneske, der kan lide at få tingene til at fungere.

  • Har erfaring med vagtplanlægning og overenskomster (gerne fra plejeområdet)
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og har sans for detaljer
  • Kan bevare overblikket – også når der sker ændringer i sidste øjeblik
  • Er fleksibel og hjælpsom, og giver gerne en hånd med, når der er travlt
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø med humor, nærvær og samarbejde
  • Kendskab til systemer som Optima, Silkeborg Data og Acadre er en fordel.

På Benediktehjemmet får du en hverdag med mening, smil og god energi. På kontoret er der ærlighed, grin og gensidig respekt. Som kollegaer ser vi hinanden og hjælper, når det gælder. Din stilling er alsidig, og du har mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.

Vi tror på, at trivsel og fleksibilitet går hånd i hånd – og at man kommer længst, når man løfter sammen.

Løn efter overindkomst.

Praktiske oplysninger

Kontaktperson
Jo Andersen, centerleder, tlf.: 41 21 81 49, e-mail michael06yrobinsonnijoa@fredensborg.dkmartin.dkdorsey-sampson.dk

Adresse på arbejdspladsen
Benediktevej 30, 3480 Fredensborg

Ansøgningsfrist
17. november 2025

Ansættelsesdato

  1. januar 2025

Vi glæder os til at høre fra dig!

Lignende jobs

Se flere Kontormedarbejder jobs i Fredensborg eller hele Region Hovedstaden