Deltidsmedarbejdere til Vagtcentral i Slagelse
Kundeservicemedarbejder / BELFOR Denmark A/S / Service / Ufaglært / kundeservice / administrativt / telefonbetjening / Deltid / Deltid / Natarbejde
BELFOR - Vi gør skaden god igen
BELFOR er verdens største skadeservicevirksomhed, og udbedrer hvert år 350.000 skader på verdensplan. Vi har mere end 14.000 medarbejdere og 550 afdelinger, fordelt i mere end 29 lande.
I Danmark har vi 15 centre fordelt strategisk over hele landet.
Om jobbet
BELFOR Denmarks vagtcentral i Slagelse søger to deltidsmedarbejdere til at passe vores vagttelefon.
Trives du med at være i frontlinjen og yde en enestående service? Har du erfaring med telefonbetjening og er du god til at tackle flere opgaver ad gangen, og komme i mål med opgaverne uden at misse vigtige deadlines? Så kan det være dig, vi søger.
Jobbet består af forskellige administrative opgaver:
• Håndtering af indgående kald og mails
• Sagsbehandling
• Disponering af vagthold
• Ad hoc-opgaver
Om dig
Dine kompetencer:
Du kan arbejde selvstændigt og holde hovedet koldt, når det går stærkt. Opgaverne kommer til tider i store mængder og med mange deadlines. Det er vigtigt, at du er i stand til at holde fokus og prioritere opgaverne.
Du kommunikerer klart og tydeligt både i tale og skrift, og er hurtig til at sætte dig ind i nye sager. Erfaring med telefonbetjening samt skriftlig kommunikation, er en fordel.
Du får et tæt samarbejde med både kolleger og kunder og det er derfor vigtigt, at du er serviceminded og samarbejdsorienteret.
Vi forventer, at du har et godt kendskab til MS Office og generelt har IT-flair.
Arbejdstider:
Du vil have en fast lørdagsvagt, samt hver eller hver anden fredag. Der vil være mulighed for flere vagter løbende.
Arbejdstiden i hverdagen kan ligge fra kl. 15.00-23.00 og i weekenden fra kl. 06.00-23.00.
I sommersæson og vintersæson kan der forventes yderligere vagter, grundet skybrud, storm og stormflod, som kan presse vores telefoner ekstraordinært.
Hos BELFOR bliver du en del af en virksomhed, hvor vores værdier er:
Troværdighed, Respekt og Engagement – vi bekymrer os om mennesker og miljøet omkring os og vi viser hinanden tillid og respekt.
Ansøgningsfrist:
Vi indkalder kandidater løbende til samtale.
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Veronica Hansen på telefon 7015 3800
Jobbet er i Region Sjælland i Slagelse kommune, se flere Kundeservicemedarbejder jobs i Slagelse eller Region Sjælland
Oprettet 12 december og udløber 6 februar. Kilde: Jobnet