Studerende søges til livreddende hjertestarter-projekt i Region Syddanmark

Studentermedhjælp / Region Syddanmark / Ufaglært / sundhedssektoren / databehandling / medicinsk udstyr / Deltid / Deltid

AED-centeret i Præhospital Syd under Kvalitet og Udvikling har ansvaret for håndtering og udlæsning af hjertestartere (AED – Automated External Defibrillator), som har været anvendt i forbindelse med 112-hændelser i Region Syddanmark. Når en hjertestarter anvendes ved en patient, tages den med af ambulancepersonalet og leveres til AED-centeret. Her udlæses og analyseres data fra hjertestarteren med henblik på vidensopsamling, som kan bidrage til fremtidig patientbehandling. Efterfølgende klargøres hjertestarteren og sendes tilbage til dens retmæssige ejer.

AED-centeret søger studerende til at varetage opgaver forbundet med udlæsning af data og klargøring af hjertestarterne, så de igen kan redde liv.

Stillingsindhold

Som studentermedhjælper i AED-centeret vil du arbejde med opgaver, der sikrer en effektiv håndtering og klargøring af hjertestartere efter brug.

Dine primære arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Udlæsning og behandling af data:
    • Udlæsning af data fra hjertestartere i henhold til gældende vejledninger.
    • Upload og registrering af udlæste data i relevante databaser.
  • Håndtering af udstyr:
    • Rengøring af hjertestartere efter brug.
    • Udskiftning af elektroder og batterier efter behov.
    • Pakning og klargøring af hjertestartere til forsendelse tilbage til ejeren.
  • Administrative opgaver:
    • Ved manglende ejeroplysninger fremsøgning af kontaktoplysninger via relevante systemer.
    • Bestilling og opfyldning af forbrugsvarer som elektroder, batterier og relateret udstyr.

Vi tilbyder

  • To fleksible studiejobs á 9 timer om ugen.
  • Mulighed for at planlægge arbejdstiden fleksibelt.
  • Samfundsmæssigt meningsfulde arbejdsopgaver og indsigt i arbejdet med livreddende udstyr.
  • Indsigt i arbejdet i en præhospital organisation, som bidrager til at redde liv.

Krav og kvalifikationer

Vi søger studerende med følgende kompetencer og kvalifikationer:

  • Du skal kunne arbejde selvstændigt, kunne tage ansvar for egne opgaver og tage ansvar for korrekt håndtering af medicoteknisk udstyr.
  • Teknisk forståelse og interesse i at håndtere teknisk udstyr.
  • Struktur og omhyggelighed i arbejdet, særligt i forbindelse med dataregistrering.
  • Grundlæggende kendskab anvendelse af IT-systemer.
  • Gode samarbejdsevner og serviceorienteret tilgang til opgaver, bl.a. i kontakten med kollegaer og ejere af hjertestartere.

Arbejdstid og løn

  • Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt med start hverdage efter kl. 10.00.
  • Arbejdsopgaverne skal udføres så indleverede hjertestartere er klar til forsendelse om muligt dagen efter.
  • Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Vi indkalder løbende til samtale og ønsker ansættelse hurtigst muligt.
Send derfor gerne din ansøgning allerede i dag.

Jobbet er i Region Syddanmark i Odense kommune, se flere Studentermedhjælp jobs i Odense eller Region Syddanmark

Oprettet 5 december og udløber 6 januar. Kilde: Jobnet

Kontakt: Ole Laulund ramosmelissacassandra42gregory87Ole.Laulund@sanchez-stewarthess-crawfordrsydfitzgerald.dk +4521275005