Lager- og logistikoperatør til Forsyningscenter i Vordingborg

Lager- Og Logistikmedarbejder / Forsvaret og Forsvarsministeriets styrelser / Transport / Ufaglært / logistik / lagersstyring / ERP / Fuldtid / Fuldtid / Estimeret lønniveau ca. 25.000 - 35.000 kr/md

Kunne du tænke dig at være lager- og logistikoperatør på én af Danmarks nok mest unikke arbejdspladser?

Synes du det er fedt at have mange bolde i luften, og har du sans for detaljerne? Er du serviceminded med flair for kundebetjening og klar til at tage fat? Så er det måske dig, vi mangler.

Om os

Vi er et blandet team af 13 civile og militære medarbejdere. Tonen hos os er uformel med plads til grin og godt humør. Vi sætter altid vores faglighed højt, og vi prioriterer vigtigheden i at yde en god og stabil service overfor vore kunder.

Vi indgår alle i den samlede opgaveløsning ved forsyningscenteret i Vordingborg, hvor vi løbende roterer mellem de forskellige arbejdsområder. Vi varetager en bred vifte af logistikopgaver til støtte for Forsvarets og Hjemmeværnets enheder på Vordingborg Kaserne samt øvrige enheder uden for garnisonen. Vores opgaver er meget forskelligartede, og du vil derfor opleve, at din hverdag er meget varierende.

Om stillingen

Du vil som vores nye lager- og logistikoperatør, sammen med resten af teamet, være ansvarlig for at servicere og betjene brugerne af forsyningscentret. Opgaverne spænder bredt og omfatter blandt andet varemodtagelse, drift af udleveret udrustning, bytteopgaver, prøvetagning og udlevering.

I varemodtagelsen får du en central rolle i håndtering af indgående leverancer. Du står for modtagelse og registrering af varer i vores ERP-system DeMars/SAP, herunder kontrol af mængde og følgedokumentation samt gennemførelse af kvalitetstjek af det leverede materiel.

Derudover får du direkte ansvarsområder i forbindelse med i- og afklædning af værnepligtige samt udlevering af særlig udrustning til internationale operationer. Du kommer til at håndtere sikkerhedsudrustning, herunder mængde og kvalitetskontrol, produktion samt udlevering. Du deltager også i optælling af oplagte beholdninger samt kassation af udslidt udrustning/materiel.

Vi har en høj grad af kundekontakt – både i forhold til skrankebetjening i åbningstiden og gennem planlagte aftaler. Som en del af teamet bliver du således en vigtig del af forsyningscenterets ansigt udadtil. Stillingen stiller derfor store krav til din personlighed, dine samarbejdsevner og din evne til at indgå aktivt i planlægningen af teamets opgaver, samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer.

Vi lægger stor vægt på sparring og faglighed i opgaveløsningen. Vi hjælper altid hinanden – også på tværs af specialer – og du skal derfor være indstillet på at løse opgaver på tværs af sektionerne. Til gengæld kan vi tilbyde et stærkt kollegialt fællesskab med plads til forskelligheder.

Om dig

Du har en uddannelse som Lager- og logistikoperatør. Vi ser gerne, at du har, eller har haft, en fortid i Forsvaret, men dette er ikke et krav.

Du kommer til at indgå i et team af erfarne og dygtige håndværkere, hvor det er en selvfølge, at man hjælper og støtter hinanden, og hvor indsatsen blandt andet målet i kundetilfredshed.

Som person er du stabil, pligtopfyldende og god til at følge procedurer. Du tager ejerskab for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt, men du bidrager også aktivt til teamets fælles opgaveløsning. Du er ikke bange for at løse opgaver på tværs af sektionerne, når der er behov for dette.

Har du kendskab til DeMars/SAP eller andre ERP-systemer, er det en fordel. Vigtigst er dog, at du har et generelt godt IT-kendskab og er vant til at arbejde i forskellige systemer.

Du har kørekort til kategori B og gerne til gaffeltruck (certifikat B).

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Du vil blive ansat efter gældende organisationsaftale mellem Rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F).

Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du vide mere om arbejdspladsen, er du velkommen til at kontakte lederen for Forsyningscenter Slagelse/Vordingborg, seniorsergent Peter Berg på telefon 2523 9234.

Har du spørgsmål vedrørende løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Katharina Hammer på telefon 3266 5913.

Ansøgningsfristen er den 2. januar 2026. Tiltrædelse snarest muligt.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI). FMI er forsvarets materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI er en del af Forsvaret, og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt på at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder. Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI

Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk

Oprettet 12 december og udløber 2 januar. Kilde: Jobnet

Kontakt: Peter Berg +4525239234