Projektansættelse på 1 år (37 timer/uge) med mulighed for forlængelse. Søger erfaren professionel med socialfaglig baggrund til kompleks kontraktstyring inden for børne- og ungeområdet. Kræver stærke juridiske/administrative kompetencer, analytisk tilgang og evne til at samarbejde på tværs af organisationen.
Fandt 3 Administrativ Assistent jobs i Køge ()
Central koordineringsrolle hos Tesla, der kræver stærke kommunikationsevner og teknisk forståelse. Ansvar for planlægning af reparationer, kundeservice og teknisk support for elbiler. Fordrer evne til at håndtere multiple prioriteter i et hurtigt miljø. Flydende dansk og engelsk er påkrævet.
SOS Dansk Autohjælp søger disponenter til deres centrale i Køge, der koordinerer autohjælpsassistancer på Sjælland. Jobbet indebærer disponering af køretøjer, kommunikation med vagtcentral og kunder, planlægning af assistancer, og arbejde i toholdsskift. Både erfarne og nyuddannede inden for transport/logistik kan søge. Der kræves gode kommunikationsevner, ansvarlighed og evne til at arbejde både selvstændigt og i team.