Fandt 5 Finansmedarbejder jobs ()

Head of Indirect Tax – Strategisk Momsspecialist i Silkeborg
Birch Byg Holding ApSSilkeborg13 november
Kræver erfaren skatteekspert med dyb juridisk indsigt i ejendomsmoms. Ansvar for kompleks momshåndtering i ejendomsprojekter, herunder due diligence, skatterådgivning og lovfortolkning. Rapporterer direkte til CFO. Forventet høj faglig kompetence inden for ejendomstransaktioner og momsregler.
Finansmedarbejdermomsejendomsudviklingskatterådgivningcompliancedue diligenceskattelovgivningprojektledelse
Debitormedarbejder til Dynamisk Team i Ørestaden
Randstad A/S logoRandstad A/SKøbenhavn31 oktober
Fuld oplæring i fakturahåndtering hos Norlys Erhverv. Anvend Excel, Salesforce og Quick til kundeservice. Kræver stærke kommunikationsevner på dansk og engelsk. Fokus på selvstændigt ansvar, problemløsning og professionel kundeinteraktion. Attraktiv mulighed for at indgå i et dynamisk erhvervsmiljø.
Finansmedarbejderexcelkundeservicefakturaersalesforceerhvervøkonomiprofessionel kommunikation
Vil du bygge økonomifunktionen op hos Tech-Startup i Vækst?
Oparko A/SAarhus21 oktober
Financial Controller rolle med fuld frihed: 1-3 års erfaring med E-conomic påkrævet. Ansvar for fuld økonomistyring i mindre tech-virksomhed. Mulighed for remote arbejde, konkurrencedygtig løn (600-800k), pension og sundhedsforsikring. Perfekt for ambitiøse økonomitalenter der vil vokse hurtigt.
Finansmedarbejdere-conomicregnskabfaktureringmomsexcelstartupparkering
Finance Manager til vækstvirksomhed
HR-ON ApSOdense2 oktober
HR-ON søger en dygtig Finance Manager til at styrke deres økonomifunktion. Jobbet indebærer udarbejdelse af regnskaber, økonomiske analyser, budgettering, procesoptimering og teamudvikling. Virksomheden er en innovativ softwarevirksomhed i Odense, der tilbyder et dynamisk og fleksibelt arbejdsmiljø.
FinansmedarbejderØkonomistyringRegnskabsanalyseProcesoptimeringLedelsesrapportering
Ostfriesland, DE: Finanzbuchhalter (m/w/d)
Baettr Lem A/SFaaborg-Midtfyn31 juli
Baettr søger en erfaren finansbogholdermedarbejder til deres internationale virksomhed inden for vedvarende energi. Jobbet indebærer håndtering af løbende bogføring, overholdelse af lovkrav, betalingsprocesser og støtte ved revisioner. Idealkandidat har en kommerciel uddannelse med regnskabsfokus, kendskab til ERP-systemer og gode engelskkundskaber.
FinansmedarbejderRegnskabERP-systemerMS Dynamics D365Internationalt miljø