Tidsbegrænset stilling (jan-jun 2026) med mulighed for fast ansættelse. Underviser i engelsk (2 klasser), padel, styrketræning og performancetræning. Kræver stærke relationskompetencer og evne til at lede undervisningssituationer. Mulighed for yderligere fagdækning i dansk/matematik. Deltagelse i skitur i uge 4/2026 påregnes.
Folkeskolelærer / engelsk / padel / styrketræning / performancetræning / ungdomsuddannelse / crossfit / skolerejse
To stillinger i specialskole for autisme/ADHD-elever: 1) Lærer med dansk og håndværk/design til indskoling (fast stilling fra jan 2026), 2) Matematiklærer til korttidsvikar (fædrebarsel nov-jan 2025/26). Fokus på individuel undervisning og tværfagligt samarbejde. Kræver stærke didaktiske kompetencer og vilje til løbende faglig udvikling.
Fuld tidsstilling på Søndervangskolen med fokus på matematikog natur/teknik til 2. årgang. Kræver linjefagsuddannelse i matematik og natur/teknik. Heldagsskole med tæt teamsamarbejde, vægt på relationel pædagogik og sproglig opmærksomhed. Arbejdstid 8:15-15:45 (onsdag til 14:00).
Midlertidigt vikariat for uddannet lærer med dansk, engelsk og naturfag til 8. årgang. Nest-klasseteam med fokus på inkluderende pædagogik. Mulighed for faglig udvikling, ugentlige teammøder og tæt samarbejde. Ansættelse fra december 2025 til sommeren 2026 med mulig forlængelse.
Specialskole søger kreativ lærer med erfaring i specialundervisning. Unik arbejdsplads med dyreintegration og projektorienteret læring. Fokus på elever med sociale udfordringer. Kræver fleksibilitet, relationelle kompetencer og evne til kreativ undervisning uden for klasseværelset.
Midlertidigt vikariat med fokus på undervisning i dansk på mellemtrin og mellemform. Kræver stærke relationelle kompetencer, projektorienteret tænkning og erfaring med udeskole og inkluderende pædagogik. Mulighed for fuld tid med varierede undervisningsopgaver.
Folkeskolelærer / udeskole / inkluderende / teamsamarbejde / praksisorienteret / NEST / skole for alle
Fastansættelse på Søndervangskolen med undervisning i matematik, idræt og kulturfag for 5.-9. klasse. Søger uddannet lærer med matematikkompetencer og stærke relationelle evner. Fokus på trivsel, holdundervisning og tæt skole-hjem samarbejde. Fuld timeløsning med mulighed for at påvirke børns læring og sociale udvikling.
Midlertidig stilling som klasselærer på 5. årgang fra 17.11.25 til 28.01.2026. Søger læreruddannet kandidat med linjefag i dansk og musik. Fokus på inkluderende læringsfællesskaber, co-teaching og stationsundervisning. Vægt på tæt samarbejde i årgangsteam og forældresamarbejde.
Præstemarkskolen søger en dygtig lærer til et vikariat i udskolingen (Tofthus) med fokus på dansk og engelsk. Stillingen er opdelt i to perioder, primært rettet mod 9. klasse og specialpædagogisk arbejde. Der søges en lærer med stærke relationelle kompetencer, teamsamarbejdsevner og interesse for special pædagogik. Stillingen kan være 70-80% i første periode og fuld tid fra februar.
Hedensted Kommune søger en engageret lærer til UG Skolen, et specialiseret heltidsundervisningstilbud for unge mellem 14-17 år, som har brug for et alternativ til traditionel skolegang. Fokus er på at skabe et trygt læringsmiljø med individuel støtte, kreativ undervisning og praksisnær læring. Kandidaten skal have læreruddannelse, specialpædagogisk erfaring og stærke relationskompetencer.
Folkeskolelærer / Specialpædagogisk læring / Unge i udsatte positioner / Relationspædagogik / Alternativ undervisning
Lindved Skole søger en engageret udskolingslærer med primære kompetencer i dansk. Der er fokus på at finde en lærer der kan undervise i dansk, samfundsfag og kristendom, som kan skabe et godt læringsmiljø, samarbejde aktivt og bidrage til skolens pædagogiske fællesskab. Fuld stilling fra december 2025 med gode ansættelsesvilkår.
Folkeskolelærer / Uddannet lærer / Undervisningskompetence dansk / Udskoling / Pædagogisk udvikling
Virklund Skole søger en engageret og fagligt dygtig dansklærer til udskolingen (fast stilling). Den ideelle kandidat har linjefag i dansk og gerne tysk, med mulighed for at undervise i historie, idræt eller engelsk. Skolen prioriterer et trygt fællesskab, kreativ undervisning og et godt arbejdsmiljø. Ansættelse pr. 1. december 2025 eller før.
Folkeskolelærer / Dansk undervisning / Udskoling / Klasserumsledelse / Relationskompetencer
Fuld tidsstilling på dynamisk folkeskole med ca. 520 elever. Kræver stærke kompetencer i dansk og tysk til udskoling. Fokus på kreativitet, fællesskab og udeskole. Specialpædagogisk erfaring værdsættes. Godt arbejdsmiljø med tillidsfuldt samarbejde mellem ledelse og medarbejdere.
Stjernevejskolen søger en engageret matematikunderviser til udskolingen. Der lægges vægt på faglig kompetence, evne til at skabe gode relationer, og bidrage til et inkluderende læringsmiljø. Skolen fokuserer på elevernes trivsel og faglige udvikling med værdier som Muligheder, Mestring og Mod.
Lystrup Skole søger 3 fagligt ambitiøse lærere til barselsvikariater i forskellige fagområder. Stillingerne dækker 81-100% ansættelse fra januar og februar 2026, med undervisning i almen- og specialklasser på forskellige klassetrin. Der søges lærere med stærke relationskompetencer, klasserumsledelse og linjefagskompetencer inden for fag som engelsk, idræt, dansk, historie, håndværk/design m.fl.
Sølystskolen søger en engageret dansk- og klasselærer til 2. klasse med musikundervisning på 1. og 4. årgang. Vikariat frem til november 2026 med mulighed for fastansættelse. Skolen ligger i Silkeborg og har over 700 elever. Ønsker en lærer med stærke relationskompetencer, klasseledelsesevner og passion for børns læring og trivsel.
Sølystskolen søger en engageret lærer til et vikariat med mulighed for fastansættelse. Stillingen omfatter undervisning i dansk og musik på 1. og 4. årgang samt klasselærerfunktion i 2. klasse. Der lægges vægt på stærke relationskompetencer, klasseledelse og evne til at differentiere undervisning. Fuld tid med opstart 1. oktober 2025 eller hurtigst muligt.
Sølystskolen søger en engageret lærer til et vikariat (med mulighed for fastansættelse) som dansk- og musiklærer for 2. klasse samt musik på 1. og 4. årgang. Skolen ønsker en kompetent lærer med stærke relationskompetencer, der kan bidrage til et inkluderende og læringsorienteret skolemiljø. Stillingen er på fuld tid med opstart 1. oktober 2025.