Maglegårdsskolen søger en dygtig dansklærer til 9. årgang med stærke faglige og didaktiske kompetencer. Der lægges vægt på teamsamarbejde, klasserumsledelse og en helhedsorienteret tilgang til elevernes læring. Stillingen er på fuld tid eller nedsat tid (ca. 90%), med mulighed for fleksibilitet. Opstart pr. 1. oktober 2025.
Skovshoved Skole søger en passioneret og nytænkende folkeskolelærer til indskolingen. Der lægges vægt på faglig dygtighed, differentieret undervisning og evnen til at skabe inkluderende læringsmiljøer. Ønsket er en lærer der kan undervise i dansk og gerne natur/teknologi, med fokus på elevernes trivsel og læringspotentiale.
Bakkegårdsskolen søger en læreruddannet lærer til udskolingen, primært på 7. årgang. Ønskes er kulturfag (historie, kristendom, samfundsfag) med mulighed for naturfag, idræt eller håndværk/design. Skolen er Gentofte Kommunes idrætsskole med stærkt teamsamarbejde, fokus på professionelle læringsfællesskaber og et socialt rigt miljø. Fuldtidsstilling med start 1. oktober 2025.
Rygaards Skole i Hellerup søger en engageret lærer til 4.-9. klasse med linjefag i engelsk, historie og samfundsfag. Der søges efter en nyuddannet eller erfaren lærer, som kan levere struktureret undervisning, reflektere over egen praksis og indgå i et tæt kollegialt samarbejde. Skolen tilbyder et inspirerende miljø med maks. 25 undervisningstimer i første år og tæt mentorordning.
Fast stilling som lærer i udskolingen ved Dyssegårdsskolen i Gentofte. Søger en engageret læreruddannet kandidat til at undervise i dansk, historie og kristendom. Skolen vægtlægger fællesskab, læringsfællesskaber og positiv skolekultur med 730 elever.
Ordrup Skole søger engagerede lærere til indskoling (0-5. klasse) med mulighed for undervisning i dansk, matematik, historie og billedkunst. Skolen vægtlægger stærkt menneskelige kompetencer, teamsamarbejde og et inkluderende læringsmiljø. Ansættelse pr. 1. august 2025 med gode udviklingsmuligheder i et velfungerende skolemiljø.
Fuldtidsstilling som matematiklærer på specialskole for normaltbegavede børn med socio-emotionelle udfordringer og diagnoser som ASF og ADHD. Skolen søger en engageret lærer med specialpædagogisk indsigt, der kan undervise på mellemtrinnet og bidrage til skolens positive udvikling.