Søges: Struktureret og proaktiv Back-Office Supporter til Ulfoss Plastic. Varetagelse af administrative opgaver som kundehenvendelser, ordrehåndtering, fakturering og support. Kræver kontoruddannelse, gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, IT-kompetencer i Office-pakken, og evne til at arbejde selvstændigt i et teamorienteret miljø.
To fuldtidsstillinger søges ved Retten i Holbæk: En medarbejder til retsafdelingen (civile, straffe- og familiesager) og en til specialafdelingen (dødsboskifte, foged- og insolvenssager). Der søges erfarne, ansvarsbevidste kontormedarbejdere med gode danskkundskaber, som trives i en travl hverdag med selvstændig sagsbehandling og brugerbetjening.
Retten i Holbæk søger en initiativrig kontormedarbejer til en fuldtidsstilling med varierede opgaver inden for IT-support, administration, HR og sagsbehandling. Stillingen kræver gode IT-kompetencer, samarbejdsevner og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt. Der tilbydes et dynamisk arbejdsmiljø med flekstid, sociale arrangementer og gode udviklingsmuligheder.
Holbæk Kommune søger to deltids administrative medarbejdere til Job- og Virksomhedsservice. Stillingerne indebærer støtte til virksomheder og ledige, herunder telefonbetjening, koordinering, dokumenthåndtering, sagsbehandling og systemvedligeholdelse. 12-18 timer ugentligt med mulighed for fleksibel planlægning.