6-måneders fuldtidsstilling i skifteretten med varierede administrativt sagsbehandlingsopgaver. Kræver kontoruddannelse og gode samarbejdsevner. Arbejdsopgaver omfatter dødsbobehandling, gældssanering og tæt samarbejde med jurister. Professionel borgerbetjening i moderne retsbygning med havudsigt.
Spændende sabbatårsjob i rekrutteringsbranchen med mulighed for læring og personlig udvikling. Ingen krav til forudgående erfaring, men der lægges vægt på personlige kompetencer som ansvarsbevidsthed, selvstændighed og IT-kendskab. Omfattende oplæringsforløb med erfarne kolleger, socialt arbejdsmiljø og attraktive personalegoder.
Fuld stillingsopslag for en administrativ medarbejder i Børn, Unge og Uddannelsesafdelingen i Kerteminde Kommune. Arbejder tværfagligt med elevadministration, specialpædagogiske indsatser, økonomiopgaver og koordinering. Søger en struktureret, selvstændig medarbejder med administrativ uddannelse og kendskab til elevadministrative systemer.
Etårig projektstilling i Borgerservice hos Middelfart Kommune. Søger en engageret kontrolmedarbejder til at forebygge og afsløre socialt bedrageri. Arbejdsopgaver inkluderer virksomhedskontroller, undersøgelse af anmeldelser, vejledning til borgere og samarbejde med myndigheder. Kræver systematisk tilgang, gode kommunikationsevner og interesse for tilsynsopgaver.
Kontormedarbejder / Social kontrol / Myndighedssamarbejde / Administrativt tilsyn / Dokumenthåndtering
Søges: Analytisk konsulent til planlægningsteam på Esbjerg og Grindsted Sygehus. Varetagelse af økonomistyring, dataanalyse og strategisk rådgivning. Bred opgaveportefølje med tæt kontakt til ledelse og afdelinger. Kræver videregående uddannelse inden for økonomi, statskundskab eller lignende. Fokus på samarbejde, kommunikation og høj faglig kvalitet.
Svendborg Kommune søger en engageret frontmedarbejder til Borgerservice. Stillingen indebærer borgerbetjening, telefonisk vejledning, administrative opgaver og kørsel i Mobil Borgerservice. Der kræves erfaring med offentlig forvaltning, kontoropgaver, god kommunikationsevne og kørekort. Fuld tid, fast stilling med start 1. januar 2026.
Jysk VVS & Byg ApS søger en struktureret kontormedarbejder (20-25 timer/ugen) til administration og koordinering. Opgaverne omfatter ordrehåndtering, fakturering, kundekontakt, planlægning og materialebestilling. Ideal kandidat har IT-kompetencer, erfaring fra håndværksbranchen og kan arbejde selvstændigt.
Fuldtidsstilling som retssekretær ved Retten i Sønderborg med ansvar for selvstændig sagsbehandling inden for civil- og familieretsområdet. Stillingen kræver kontoruddannelse, erfaring med sagsbehandling, servicemindedhed og fleksibilitet. Der tilbydes en alsidig hverdag med gode udviklingsmuligheder, selvstændighed og et godt teambaseret arbejdsmiljø.
Kontormedarbejder / Sagsbehandling / Retssekretær / Domstolsadministration / Juridisk Support
Odense Kommune søger en kontoruddannet medarbejder til Jura-afdelingen i Borgmesterforvaltningen. Primære opgaver inkluderer sekretariatsbetjening af børne- og ungeudvalget og bevillingsnævnet. Jobbet indebærer administrative støttefunktioner, dokumenthåndtering, mødekoordinering og samarbejde med jurister. Nyuddannede kan også søge.
DELPRO søger en struktureret servicekoordinator til Service Vest-team med primære opgaver inden for fakturering, mødeplanlægning, dokumentation og koordinering. Stillingen er på fuld tid med base i Vamdrup, med mulighed for hjemmearbejde. Kandidaten skal have kontorbaggrund, være IT-kyndig og have gode kommunikationsevner.
Kontormedarbejder / Økonomi koordinering / MS Office / Administrativ støtte / Procesoptimering
Forstas søger en alsidig administrativ medarbejder til at supportere fem afdelinger med økonomistyring, løn, kvalitetssikring og planlægning. Jobbet indebærer bogføring, fakturering, support til entrepriseledere og varierede administrative opgaver med base i Odense, men med mulighed for arbejde i Fredericia og Svendborg.