etjob.dk
Kundeservicemedarbejder Horsholm kommune

filter forslag

fandt 5 jobopslag

Kundeservice Medarbejder hos Legeakademiet i Hørsholm
HørsholmDeltid9 september
Legeakademiet søger en kundeservicemedarbejder til at håndtere reklamationer og kundekommunikation på 30+ timer ugentligt. Kandidaten skal være struktureret, empatisk og have erfaring med kundeservice. Flersprogethed er en fordel. Arbejdssted er Hørsholm, med mulighed for lejlighedsvis hjemmearbejde.
KundeservicemedarbejderKundeserviceReklamationshåndteringNavisionInternationale sprog
Svensktalende Kundeservice hos Legeakademiet
HørsholmDeltid9 september
Legeakademiet søger en kundeservicemedarbejder til at håndtere reklamationer og kundehenvendelser på 30+ timer ugentligt. Kandidaten skal være god til at kommunikere på dansk og gerne svensk/andre sprog. Erfaring med ERP-systemer som Navision og Zendesk er en fordel. Jobbet indebærer at løse kundeproblemer, dokumentere sager og forbedre kundeoplevelfen.
KundeservicemedarbejderKundeserviceReklamationshåndteringNavisionFlersproget kommunikation
Sabbatårs Kundeservice Job hos Legeakademiet
HørsholmDeltid1 september
Midlertidig kundeservice stilling for studerende i sabbatår. Arbejd 25-37 timer ugentligt hos Legeakademiet i Hørsholm. Opgaver inkluderer kundeservice via mail, chat og telefon, hjælp til kunder og kontor-support. Ideelt for unge med serviceminded indstilling og dansk sprog.
Kundeservicemedarbejderkundeservicedeltide-commercesabbatår
Medarbejder til kundeservice med fokus på reklamationer og gode kundeoplevelser
Hørsholm29 august
Deltids kundeservicestilling (30+ timer) hos Legeakademiet med fokus på reklamationshåndtering og kundetilfredshed. Arbejder internationalt med betjening af kunder i 6 lande. Ansættelse foreløbig frem til marts med mulighed for forlængelse. Kontor beliggende i Hørsholm med fleksible arbejdsvilkår.
KundeservicemedarbejderKundeserviceReklamationshåndteringNavisionInternationalt kundeservice
Svensktalende kundeservicemedarbejder.
Hørsholm28 august
Legeakademiet søger en erfaren kundeservicemedarbejder med stærke svenske (og gerne norske) sprogkundskaber. Jobbet indebærer kundeservice på tværs af telefon, chat og mail, håndtering af administrative opgaver, og samarbejde med lagerteam. Ideelt for kandidater med e-commerce erfaring og kendskab til ERP-systemer som Navision og Magento 2.
KundeservicemedarbejderSvensk kundeserviceE-commerce supportERP-systemerFlersproget kundeservice