Specialiseret stilling i Specialsektoren med fokus på økonomistyring. Kræver solid erfaring inden for budget, regnskab og analyse. Indgår i et team på fire personer med ansvar for omfattende økonomiske processer, herunder ledelsesrapportering, bogføring og strategisk økonomisk planlægning. Ingen personalelederansvar, men central koordinerende funktion.
Fuld-tids stilling (37 timer) hos Jens S. Transmissioner med alsidige økonomiopgaver. Kræver selvstændighed og fleksibilitet. Omfatter bogføring, lønadministration, rapportering og procesoptimering. Del af erfaren økonomi-team med gode udviklingsmuligheder. Kendskab til ERP-systemer og bogholderimæssige processer foretrukket.
Fastansættelse i Kriminalforsorgen med fokus på økonomi- og regnskabsadministration. Kræver administrativ uddannelse og solid erfaring med bogholderiopgaver. Kendskab til Navision og SDI er en fordel. Selvstændig rolle med både rutine- og ad-hoc opgaver i et uformelt team på 35 medarbejdere. Løbende sparring med budgetansvarlige og regnskabsafdelinger.
Supporterende rolle i Børne- og Ungdomsforvaltningen med fokus på økonomistyring. Kræver stærke Excel-kompetencer og analytiske evner. Arbejdsopgaver inkluderer budgetopfølgning i SAP, lønsimulering i Opus RI, og rådgivning af ledere om ressourceanvendelse. Placering centralt i København ved Vesterport Station.
Midlertidig stilling (ca. 1 år) med fokus på fuld økonomiadministration. Kræver erfaring med bogholderi, lønadministration og systemerne Business Central, Continia og MS Office. 30-37 timer ugentligt med sidemandsoplæring. Gode personalegoder som kantineordning og motionsrum.
Økonomiassistent / Business Central / økonomi / bogholderi / lønadministration / refusion / tidsregistrering / regnskab
Erfaren økonomiassistent søges til internationalt handelshus. Kræver solid regnskabsbaggrund, Excel-kompetencer og tosprogede færdigheder. Udfordrende stilling med moderne arbejdsmiljø, gode personalegoder som madordning, pension og sundhedsordning. Fleksibel arbejdstid mellem 08:00-17:00.
Økonomiassistent / regnskab / excel / økonomi / international handel / BMW / projekt / bogholderi
Statslig økonomi-stilling med fokus på tilskudsadministration og regnskabsopgaver. Kræver erfaring med statslige it-systemer (Navision, LDV, SGO), Excel-kompetencer og selvstændig opgaveløsning. Løn efter statslige overenskomst, del af professionelt team med 155 medarbejdere.
Tidsbegrænset 1-årig stilling (30-37 timer/uge) i dynamisk filmproduktionsmiljø. Kræver erfaring med regnskab, Navision, og bogføring. Selvstændig og struktureret profil søges til varierende administrative opgaver. Flad organisation med uformel kultur og mulighed for fast ansættelse.
Nielsen Car Group søger en erfaren finansassistent til deres dynamiske økonomiafdeling. Kandidaten vil indgå i et team på 22 medarbejdere, med ansvar for måneds- og årsregnskaber, budgetudarbejdelse, analyser og rapportering. Der kræves minimum fire års erfaring, relevant uddannelse, stærke Excel-kompetencer og analytiske evner.
Stillingen er til et nyoprettet Shared Service Center i en privat virksomhed med 350 medarbejdere. Økonomiassistenten vil indgå i et team på 9 personer med ansvar for økonomi, bogføring, afstemninger, lønbehandling og debitor/kreditor opgaver. Der søges en selvstændig medarbejder med evne til at håndtere mange forskellige opgaver samtidigt.
Økonomiassistent / Lønbehandling / Bogføring / Finans Afstemninger / Shared Service Center
Fuldtidsstilling som Finance Manager i international virksomhed med base i Herning. Ansvarlig for regnskab og finansiel rapportering for to danske selskaber, med tæt samarbejde med internationalt økonomiteam. Kræver minimum 5 års erfaring inden for regnskab, kendskab til dansk regnskabspraksis og stærke IT-kompetencer.
Økonomiassistent / Regnskabspraksis / SAP / Økonomistyring / Financiel Rapportering
Actona Group søger en detaljeorienteret økonomi assistent til deres regnskabsafdeling i Holstebro. Kandidaten vil håndtere fakturaer, bogføring, momberegninger og andre finansielle opgaver i Business Central ERP-system. Der kræves økonomisk uddannelsesbaggrund, erfaring med digitale økonomisystemer og gode samarbejdsevner.
Økonomiassistent / Business Central / Økonomisk bogføring / ERP-system / Finansadministration
Søger detaljeorienteret økonomimedarbejder til struktureret rolle i Actona Group. Primære opgaver inkluderer fakturering, bogføring i Business Central, momsberegning og månedsafslutninger. Kræver relevant økonomisk uddannelse (HHX/Finansøkonom), digitale kompetencer og gode engelskkundskaber. Hurtig opstart mulig.
Økonomiassistent / business central / finans / fakturering / digitale systemer / moms / regnskab / ERP / økonomiprocesser
Elis søger en struktureret og selvstændig økonomiansvarlig regnskabsassistent til deres afdeling i Taastrup. Jobbet indebærer lønadministration, bogføring, budgetopfølgning og administrative opgaver. Kandidaten skal være en holdspiller med kontor- eller regnskabsuddannelse, kendskab til lønsystemer og regnskabsprogrammer som Visma og D365.
København Universitet søger en dygtig økonomikonsulent til at styrke økonomistyringen. Stillingen indebærer videreudvikling af budgetmodeller, optimering af økonomiske processer, og udarbejdelse af analyser. Kandidaten skal være analytisk stærk, samarbejdsorienteret og have en relevant uddannelsesbaggrund som cand.polit., cand.scient.pol. eller cand.merc.
Furnipart søger en engageret Finance Specialist til en fuldtidsstilling med brede økonomiske ansvarsområder. Stillingen omfatter løn- og kreditorbogføring, systemadministration, projektdeltagelse og back-up funktioner. Der tilbydes grundig oplæring, attraktiv lønpakke og et godt samarbejdsmiljø med fokus på bæredygtighed og professionel udvikling.
Vestjyllands Andel søger en dynamisk økonomiassistent til deres team på 10 medarbejdere i Herning. Jobbet omfatter traditionelle økonomiopgaver som bogføring, kreditorfakturaer og afstemninger, med fokus på løbende procesoptimering og digitalisering. Kandidaten skal trives med selvstændigt ansvar, teamsamarbejde og have interesse for smartere arbejdsgange.
Økonomiassistent / Økonomi-automatisering / Digital transformation / Regnskabsprocesser / Teamsamarbejde
Erfaren økonomimedarbejder søges til central rolle i vækstvirksomhed. Jobbet omfatter kreditorstyring, bogføring, debitoropfølgning og diverse økonomiopgaver. Virksomheden tilbyder fleksibel stilling med mulighed for faglig udvikling i nye lokaler. Fuldtid eller deltid muligt.
Carelink Gruppen søger en detaljeorienteret økonomimedarbejer til at håndtere daglig bogføring, afstemning af konti, digital post og bidrage til regnskabsprocesser. Kandidaten skal have økonomisk uddannelse, erfaring med bogføring og gode IT-kompetencer. Der tilbydes et dynamisk arbejdsmiljø med mulighed for faglig udvikling.
Deltids økonomiassistent søges til voksende webshop avabeauty.dk. Opgaver omfatter betaling af fakturaer, håndtering af bilag, udarbejdelse af økonomiske rapporter og samarbejde med revisor. Idealkandidat er struktureret, har regnskabserfaring og er god til Excel.