Roskilde Kommune søger tre engagerede Sprogløft pædagoger til at understøtte børns sproglige udvikling på tværs af ca. 7 dagtilbud. Stillingen indebærer individuelt sprogarbejde med børn, vejledning af pædagogisk personale og udvikling af sproglige læringsmiljøer. Ansættelse fra 1. november 2025 med mulighed for tværgående opgaver.
Solvita søger en pædagogisk koordinator med stærk narrativ faglig baggrund til at koordinere pædagogiske indsatser for familier på Sjælland. Stillingen indebærer tværfagligt samarbejde, dokumentation, supervision og støtte til konsulenter med fokus på narrativ praksis og familiebehandling.
Klub Roskilde Midt søger en engageret pædagog til koordinatorstilling i Hedeboparken. Der søges en struktureret og fagligt stærk medarbejder, som kan støtte børns trivsel, udvikle fællesskaber og bidrage til den pædagogiske retning. Stillingen er på 34 timer ugentligt med varierende arbejdstider.
PædagogPædagogisk koordinatorBørn og ungeFritidsklubTeamsamarbejde
To pædagogstillinger i et hyggeligt børnehus med 2 vuggestuer og 2 børnehavegrupper. Fokus på stærke børnefællesskaber, ICDP-uddannelse, og et godt arbejdsmiljø. Stillingerne er på 34-37 timer ugentligt. Søger engagerede pædagoger med ressourceorienteret tilgang og interesse for børns trivsel og udvikling.
To pædagogstillinger i vuggestue til Lillehus med 36 børn i alderen 0-2,5 år. Beliggende i Himmelev, Roskilde. Søger engagerede pædagoger med fokus på børnenes trivsel, leg og læring. Deltid 34-37 timer ugentligt. Mulighed for både nyuddannede og erfarne pædagoger.
Børnehuset Arken søger en engageret pædagog til deres børnehaveteam. Der lægges vægt på kreativ pædagogisk praksis, legende læring og et stærkt fagligt fællesskab. Stillingen indebærer 32-37 timer ugentligt med opstart 1. oktober 2025. Ideal kandidat har passion for børns trivsel, kan skabe inspirerende læringsmiljøer og aktivt bidrage til pædagogisk udvikling.
Børnehaven Bjerget søger en erfaren pædagog til 32 timers ugentligt arbejde med børn med særlige behov (0-6 år). Institutionen fokuserer på børn med autisme og multiple funktionsnedsættelser. Der kræves uddannelse som pædagog, fleksibilitet, og evne til tværfagligt samarbejde. Ansættelse pr. 1/9-25 eller snarest derefter.
PædagogSpecialpædagogikBørn med særlige behovTværfagligt samarbejdeAutisme
Børnehuset Solstrålen søger to engagerede pædagoger til hhv. vuggestue og børnehavedel. Der tilbydes 35-37 timers stillinger med fokus på leg, læring og børnenes udvikling i et dynamisk miljø. Tiltrædelse 1. oktober 2025. Institutionen har gode faciliteter, tæt på skov, idrætsanlæg og kulturhus.
Børnehuset Hyldekær søger en engageret pædagog (30-37 timer ugentligt) til deres børnehave og vuggestuegrupper. Vi lægger vægt på et positivt børnesyn baseret på ICDP-metoden, struktureret dagligdag og tæt forældresamarbejde. Både nyuddannede og erfarne pædagoger opfordres til at søge.
Børnehuset Storkereden søger en engageret pædagog til en 30-37 timers stilling. Institutionen ligger i landlige omgivelser og arbejder med et ressourceorienteret børnesyn. Vi fokuserer på børnenes trivsel, udvikling og læring gennem naturbaseret pædagogik og stærke fællesskaber. Ansættelse pr. 01.10.2025 med løn efter gældende overenskomst.
Midlertidig stilling på specialiseret døgntilbud med 10 beboere (18-51 år) med psykiske udfordringer og rusmiddelproblematik. Fokus på rehabilitering, recovery og individuelt tilrettelagte forløb. Søger en engageret pædagog til at støtte beboernes trivsel og udvikling gennem socialpædagogiske aktiviteter.
Tidsbegrænset pædagogstilling (30-35 timer) i et velfungerende børnehus i Roskilde Kommune. Søger en engageret pædagog der kan skabe trygge og lærerige miljøer for børnehavebørn. Fokus på børnenes trivsel, udvikling og læring i et ressourceorienteret og anerkendende miljø. Ansættelse fra 01.09.25 til 31.04.2026.
Roskilde Private Realskole søger en erfaren støttepædagog/lærer til at arbejde med elever med særlige behov. Stillingen omfatter 30-37 timer primært i skoletiden, med fokus på støtte til elever med diagnoser som angst, ADHD, ADD og autismespektrumforstyrrelser. Vedkommende skal kunne arbejde selvstændigt, udarbejde handleplaner og samarbejde tæt med skolens personale.