etjob.dk
Sekretaer

filter forslag

fandt 23 jobopslag

Sekretær med HR og Økonomi i Ringsted Kommune
Ringsted16 september
logo for Ringsted KommuneFuld- eller deltidsstilling i kommunalt sekretariat med alsidige opgaver inden for HR, økonomi og ledelsesunderstøttelse. Arbejdssted er et aktivt hus med Bibliotek og Borgerservice, hvor medarbejderen vil være central for husets daglige drift og borgerbetjening.
SekretærHR administrationKMD OpusØkonomiKommunal forvaltning
Provstisekretær hos Kolding Provsti - Regnskab & Administration
Kolding16 september
Fuld tid provstisekretær søges til Kolding Provsti med fokus på regnskab, sagsbehandling og administration. Opgaver inkluderer bogføring, journalisering, menighedspleje og grøn omstilling. Kræver solid regnskabsmæssig baggrund, selvstændighed, gode IT-kompetencer og kendskab til folkekirken.
SekretærRegnskabSagsbehandlingKirkelig AdministrationMicrosoft Excel
Administrativ Medarbejder - Faglig Kvalitet, Lyngby-Taarbæk Kommune
Lyngby-TaarbækDeltid12 september
Deltidsstilling (25-30 timer) i Center for Sundhed og Omsorg, hvor du bliver nøgleperson i administrativt team. Ansvar for elevadministration, koordinering, økonomi og støtte til uddannelsesaktiviteter. Kræver stærke administrative kompetencer, IT-kendskab og evne til at håndtere varierende opgaver.
Sekretæradministrativ styringuddannelseskoordineringIT-systemersundhedssektoradministration
Direktionssekretær i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, København
København11 september
logo for Københavns KommuneOpslag søger en struktureret og serviceorienteret sekretær til at understøtte den administrerende direktør i Københavns Kommunes beskæftigelsesforvaltning. Vedkommende skal håndtere kalenderstyring, mødeforberedelse, politiske udvalgsopgaver og administrative støttefunktioner i et dynamisk ledelsessekretariat.
SekretærLedelsessekretærAdministrativ SupportOffentlig ForvaltningMødekoordinering
Ferieafløser til Telefonvagt - Odense Lægeforening
OdenseDeltid11 september
Midlertidig stilling som telefonpasser for lægeforening i Odense. Opgaven består primært af telefonbetjening for praktiserende læger i Odense, Svendborg og Langeland. Søger særligt efterlønnere eller pensionister med gå-på-mod. Engelskkundskaber er en fordel. Oplæring tilbydes. 4-timers vagter.
Sekretærtelefonbetjeningsundhedssektorerfaringdeltidfleksibel bemanding
Centerledelsessekretær - Hospitalsenhed Midt, Viborg
Viborg10 september
logo for Region MidtjyllandFuldtidsstilling som centerledelsessekretær ved Medicinsk Diagnostisk Center på Regionshospitalet i Viborg. Søger en administrativ medarbejder med erfaring fra hospitalssektoren, stærke IT-kompetencer (Office 365, Teams, SharePoint) og evne til at arbejde selvstændigt og tværfagligt. Primær placering i Viborg med enkelte arbejdsdage i Silkeborg.
SekretærAdministrativ uddannelseOffice 365HospitalssektorenTværfagligt samarbejde
Deltids Administrativ Medarbejder - Teknisk Drift, Furesø Kommune
FuresøDeltid10 september
logo for Furesø KommuneDeltidsstilling (20-30 timer/uge) i Teknisk Drift og Service ved Furesø Kommune. Jobbet indebærer administrativ støtte til drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomme, herunder dokumenthåndtering, mødereferat, koordinering og systematisering. Kræver selvstændighed, kommunikationsevner og evne til at navigere i en politisk styret organisation.
Sekretæradministrativ koordineringdokumentstyringkommunal forvaltningteknisk drift
Sekretær ved Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland
Aabenraa10 september
logo for Sygehus Sønderjylland - AabenraaFastansættelse som sekretær ved røntgenafdelingen på Sygehus Sønderjylland i Aabenraa. Stillingen indebærer patientmodtagelse, koordinering, kommunikation og administrative opgaver i et tværfagligt miljø. Kræver uddannelse som lægesekretær eller tilsvarende, IT-interesse og stærke servicekompetencer. Fuldtidsstilling med primær arbejdstid 7:30-15:00.
SekretærLægesekretærSundhedssystemPatientkoordineringRIS/PACS
Sekretær til Børnehuset Himmelblå, Brønderslev Kommune
BrønderslevDeltid9 september
logo for Brønderslev KommuneSekretærstilling i et specialdagtilbud med fokus på kontorledelse, kalenderadministration og journalisering. Søger en imødekommende medarbejder med stærke IT-kompetencer og evne til at strukturere arbejdsdagen. Ansættelse sker efter gældende overenskomst i et godt arbejdsmiljø.
SekretærIT-kompetencerJournaliseringKalenderadministrationStruktureret
Vagtplanlægger - Herlev Hospital Operation & Intensiv
Herlev9 september
logo for Herlev HospitalNyoprettet stilling som vagtplanlægger ved Afdeling for Bedøvelse, Operation og Intensiv Behandling på Herlev Hospital. Søger en struktureret medarbejder til at håndtere vagtplanlægning, timestyring og koordinering. Arbejder med ca. 60 operationssygeplejersker i et miljø med høj faglighed og godt kollegaskab. 32 timers stilling med opstart 1. november 2025.
SekretærVagtplanlægningHospitalsadministrationOptima PlanlægningssystemPersonaledrift
Ledelsespartner til Center for Undervisningsmidler - VIA University College
Aarhus5 september
logo for VIA University CollegeVIA University College søger en administrativ ledelsespartner til Center for Undervisningsmidler. Jobbet indebærer støtte til ledelsen med organisatoriske opgaver, koordinering, mailstyring, sagsbehandling og administrativ kontakt. Der kræves en administrativ uddannelse, gode Microsoft Office-kompetencer og evne til at arbejde selvstændigt og struktureret.
SekretærAdministrativ ledelsespartnerMicrosoft OfficeProjektkoordineringOrganisatorisk støtte
Administrativ Sekretær Barselsvikar - Digitaliseringsstyrelsen
København4 september
logo for DigitaliseringsstyrelsenMidlertidig 1-årig stilling som administrativ sekretær i Direktions- og kommunikationssekretariatet. Arbejdsopgaver omfatter fakturahåndtering, kalenderstyring, mødeopsætning og ad hoc-opgaver. Søger en serviceminded kontoruddannet medarbejder med gode samarbejdsevner, der trives i et hurtigt miljø med mange varierede opgaver.
SekretærOffice-pakkeRejsUdStatens Digitale IndkøbF2 sagssystem
Sekretær til Minister og Departementschef - Ministeriet for Grøn Trepart
København3 september
Søges: Administrativ sekretær til minister- og ledelsessekretariatet i Ministeriet for Grøn Trepart. Ansvar for koordinering, mødeforberedelse, kommunikation og støtte til minister og departementschef. Kræver stærke administrative kompetencer, fleksibilitet og evne til at håndtere høj arbejdstempo. Fuld tid, tiltræden 1. november 2025 i København.
SekretærAdministrativ koordineringMinisteriel supportMødeforberedelseSekretærfunktion
Sekretær hos Egedal Sundhedscenter - Administrativ Frontfigur
EgedalDeltid3 september
logo for Egedal KommuneDynamisk sekretærstilling i Egedal Sundhedscenter med fokus på borgerbetjening og administrativ support. Stillingen indebærer telefonbetjening, modtagelse af borgere, booking, koordinering og administrativt arbejde i et travlt sundhedscenter. Der søges en serviceminded, struktureret medarbejder med IT-kompetencer og erfaring fra sekretærområdet.
SekretærSundhedsadministrationBorgerbetjeningMicrosoft 365Sekretærfunktion
Administrativ Medarbejder 30t - UNGvesthimmerland
VesthimmerlandsDeltid3 september
30-timers administrativ stilling ved 10. klassecenter i UNGvesthimmerland. Søger en struktureret HK-uddannet medarbejder til personale- og elevadministration, fakturering, indkøb og arkivering. Placeret i Aars med fokus på godt arbejdsmiljø og samarbejde.
SekretærAdministrativ SupportSkoleadministrationElevadministrationBogføring
Administrativ Medarbejder - Politisk Betjening, Rødovre Kommune
Rødovre2 september
logo for Politisk og Juridisk betjeningRødovre Kommune søger en engageret administrativ medarbejder til Politisk og Juridisk Betjening. Jobbet indebærer støtte til politiske udvalg, sekretæropgaver for borgmester og direktion, valgplanlægning og administrative koordineringsopgaver. Kandidaten skal være struktureret, fleksibel og have gode samarbejdsevner i en dynamisk kommunal organisation.
SekretærAdministrativ koordinationPolitisk betjeningValgadministrationKommunal sagsbehandling
Administrativ Medarbejder - Sundhedsplejen Nord, Aarhus Kommune
Aarhus2 september
Fuldtidsstilling som administrativ medarbejder i Sundhedsplejen Nord. Søger en HK-kontoruddannet medarbejder til koordinerende rolle med ansvar for daglig administration, telefonbetjening, journalføring, budgetopfølgning og elevkoordinering. Tiltrædelse 1. november 2025 i et dynamisk sundhedsfagligt miljø med fokus på børn og unges trivsel.
SekretærAdministrativ koordinationOffentlig forvaltningIT-systemersSundhedssektoradministration
Kontorassistent til Børne- og Ungeudvalget - Socialforvaltningen KK
København1 september
logo for Københavns KommuneSekretariatet søger en struktureret kontorassistent til at støtte Børne- og Ungeudvalgets vigtige arbejde. Jobbet indebærer sagshåndtering, mødeforberedelse, kommunikation og administrativ støtte i et professionelt team med fokus på børn og unges velfærd. Der tilbydes et meningsfuldt job med fleksibilitet og godt kollegaskab.
SekretærKontoradministrationSekretariatsassistanceMødekoordineringOffice-pakke
Chefsekretær ved Arktisk Kommando i Nuuk
Aalborg1 september
Spændende sekretærstilling i Arktisk Kommando, Nuuk. Ansøgeren vil koordinere kalendre, planlægge rejser og yde ledelsesmæssig støtte. Kræver struktureret arbejdsstil, gode samarbejdsevner, IT-kompetencer og engelskkundskaber. Placering i Nuuk med mulighed for unikke naturoplevelser og et stærkt kollegialt miljø.
SekretærSekretærvirksomhedOffentlig administrationKoordinationIT-kompetencer
Afdelingssekretær ved Aarhus Universitet - Globale Studier
Aarhus27 august
logo for Aarhus UniversitetErfaren allround-sekretær søges til Institut for Kultur og Samfund ved Aarhus Universitet. Stillingen omfatter sekretærbistand til afdelingslederen på Globale Studier, støtte til videnskabeligt personale, administrative opgaver og praktisk koordinering. 37 timers ugentlig stilling med placering i Nobelparken. Ansøgningsfrist er 16. september 2025.
SekretærOffice IT-systemerAdministrativ støtteProjektkoordineringDokumenthåndtering