etjob.dk
Sekretaer

filter forslag

fandt 30 jobopslag

Sekretær til Præhospitalets Administration - Region Midtjylland
Aarhus1 august
logo for Region MidtjyllandPræhospitalet søger en dygtig administrativ medarbejder til sekretariatsteamet. Jobbet indebærer alsidige opgaver som sekretær for hospitalsledelsen, håndtering af henvendelser, ESDH-superbruger og ad hoc planlægningsopgaver. Der lægges vægt på selvstændighed, samarbejdsevne, organisationsforståelse og administrativ faglig styrke.
SekretærAdministrativ supportESDH-superbrugerSekretærfunktionHospitalsledelse
Institutsekretær ved Aarhus Universitet - Ecoscience
Roskilde1 august
logo for Aarhus UniversitetFast stilling som institutsekretær ved Institut for Ecoscience med placering i Roskilde. Jobbet indebærer administrativ støtte, journalisering, arrangementsplanlægning og praktiske opgaver. Der søges en serviceminded, struktureret og imødekommende medarbejder med administrativ uddannelse og erfaring med it-systemer.
Sekretæradministrativ supportWorkZoneinstitutsekretæroffentlig administration
Chefsekretær i Velfærdsforvaltningen, Køge Kommune
Køge30 juli
Søges: Professionel chefsekretær til Velfærdsforvaltningen i Køge Kommune. Ansvar for koordinering af møder, betjening af politiske udvalg, modtagelse af henvendelser og sekretæropgaver. Kræver gode kommunikative evner, selvstændighed og erfaring med politisk organisation. 37 timers stilling med mulighed for hjemmearbejde.
SekretærPolitisk sekretærarbejdeAdministrativ koordineringMødeplanlægningKommunal forvaltning
Deltids Administrativ Medarbejder - Furesø Kommune
FuresøDeltid28 juli
logo for Furesø Kommune20-timers administrativ stilling i Teknisk Drift og Service ved Furesø Kommune. Jobbet indebærer støtte til daglig drift og vedligeholdelse af kommunens 150 ejendomme. Arbejdsopgaver inkluderer dokumenthåndtering, mødereferat, koordinering, økonomisk registrering og lagerstyring. Kræver selvstændighed, kommunikationsevner og evne til at navigere i en politisk styret organisation.
Sekretæradministrativ supportejendomsdriftkommunal forvaltningkoordinering
Administrativ Medarbejder - Ledelsessekretariat, Guldborgsund Kommune
Guldborgsund28 juli
logo for Guldborgsund KommuneGuldborgsund Kommune søger en kompetent administrativ medarbejder til Ledelsessekretariatet. Jobbet indebærer betjening af husleje- og beboerklagenævn, produktion af politiske dagsordener, sekretærfunktioner og valg-administration. Ideelt set har kandidaten erfaring med administration, politisk styrede organisationer og ESDH-systemer.
SekretærAdministrativ sagsbehandlingPolitisk sekretariatESDH-systemerKommunal forvaltning
Chefsekretær ved Arktisk Kommando i Nuuk
Aalborg25 juli
Stillingen som sekretær for chefen for Arktisk Kommando i Nuuk søger en struktureret og detaljeorienteret medarbejder. Hovedopgaverne omfatter koordination af kalendere, rejseplanlægning, mødeadministration og støtte til ledelsen. Arbejdssproget er primært dansk med hyppig brug af engelsk. Placeret i Nuuk med mulighed for spændende livsstil og naturoplevelser.
SekretærSekretærarbejdeOffentlig AdministrationKoordinationInternationalt Miljø
Sekretær med Vagtplanlægning - Psykiatrien Syd, Vordingborg
Vordingborg18 juli
logo for Region SjællandSøger en dygtig vagtplanlægger til stabsteamet i Psykiatrien Syd. Primære opgaver omfatter vagtplanlægning for +50 læger og specialpsykologer ved brug af KMD Opus Vagtplan, HR-administrative opgaver, ledelsessstøtte og sekretærbistand. Kræver sundhedsadministrativ koordinator eller administrativ uddannelse med erfaring fra sundhedssektoren.
SekretærVagtplanlægningHR-administrationKMD OpusSundhedssektorerfaring
Administrativ Medarbejder - Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord18 juli
logo for Mariagerfjord KommuneSøger en struktureret og serviceminded administrativ medarbejder til Sekretariatet for Social, Sundhed og Omsorg. Stillingen indebærer støtte til direktørområdet, hjemmepleje og SOSU-elevområdet. Ansvar for sekretariatsopgaver, teamsamarbejde, og fleksibel opgaveløsning. Kræver kontoruddannelse, administrative kompetencer og evne til at håndtere skiftende arbejdsopgaver.
SekretærSekretariatsadministrationKommunal ForvaltningAdministrativt SamarbejdeLedelsesunderstøttelse
Forskningssekretær - Hormon- og Knoglesygdomme, Aarhus Universitetshospital
Aarhus16 juli
logo for Region MidtjyllandDeltidsstilling som forskningssekretær (18,5 timer) og administrativ medarbejder (18,5 timer) ved Hormon- og Knoglesygdomme. Søger en akademisk uddannet kandidat med stærke kommunikative evner, projektstyringserfaring og kendskab til AU's IT-systemer. Arbejdsopgaver omfatter forskningskoordinering, projektadministration, kommunikation og administrative støttefunktioner.
SekretærProjektstyringForskningsadministrationAkademisk uddannelseIT-systemer
Sektionsadministrator - Aalborg Universitet København
København16 juli
logo for Aalborg UniversitetFast stilling som sektionsadministrator ved Institut for Elektroniske Systemer på Aalborg Universitet. Jobbet indebærer administrativ støtte til forskere i et internationalt miljø, herunder planlægning af events, modtagelse af nye medarbejdere og koordinering af workshops. Der søges en struktureret, selvkørende medarbejder med gode dansk- og engelskkundskaber.
SekretærAdministrativ supportInternationalt forskningsmiljøProjektkoordineringInterkulturel kommunikation
Provstisekretær - Vor Frue-Vesterbro Provsti
København14 juli
logo for Vor Frue-Vesterbro ProvstiFuldtidsstilling som provstisekretær i Folkekirken, placeret i indre København. Ansvar for daglig drift, administration og støtte til provstiudvalg, præster og menighedsråd. Kræver stærke regnskabs- og IT-kompetencer, selvstændighed og evne til at supportere kirkens udvikling. Løn op til 396.735 DKK årligt med 16% pensionsbidrag.
SekretærRegnskabsføringKirkelig AdministrationØkonomianalyseIT-kompetencer
Lægesekretær til IV Center - Bedøvelse & Operation Syd, AUH
Aarhus11 juli
logo for Region MidtjyllandEngageret lægesekretær søges til IV Center ved Bedøvelse og Operation Syd på AUH. Jobbet indebærer patientkontakt, booking, koordinering, telefonbetjening og administrativt arbejde i et dynamisk og omsorgsfuldt miljø. Der lægges vægt på fleksibilitet, selvstændighed og evnen til at bidrage til et godt fællesskab.
SekretærLægesekretærPatientadministrationIV CenterHospitalsadministration
HR-sekretær ved Aarhus Universitetshospital
Aarhus11 juli
logo for Region MidtjyllandNyoprettet sekretariatsstilling i HR-afdelingen på Aarhus Universitetshospital. Alsidigt job med ledelsesunderstøttende opgaver, administrativ support, kommunikation og systemdrift. Kræver stærke IT-kompetencer, gode kommunikationsfærdigheder og relevant administrativ uddannelse. Tilbyder fleksible arbejdsforhold og mulighed for faglig udvikling.
SekretærHR AdministrationDigital SystemsKommunikationSekretariatsopgaver
Lægesekretær til IV Center - Bedøvelse & Operation Syd
Aarhus10 juli
logo for Region MidtjyllandSpændende stilling som lægesekretær i et dynamisk IV Center på Aarhus Universitetshospital. Søger en engageret medarbejder med servicegen, administrative kompetencer og evne til selvstændigt at arbejde i et fleksibelt team. Fokus på patientkontakt, booking, registrering og tværgående opgaver inden for anæstesiologisk og kirurgisk afdeling.
SekretærLægesekretærPatientadministrationHospitalsadministrationTværfagligt samarbejde
Ledelseskonsulent ved IFRO, Københavns Universitet
Frederiksberg9 juli
logo for KU - SCIENCE - IGN frb campus omr. 3Søger en dynamisk ledelseskonsulent til at støtte institutledelsen ved Institut for Fødevare- og Ressourceøkonomi. Stillingen indebærer ledelsesbetjening, mødeforberedelse, strategisk formidling og koordinering af administrative processer. Kandidaten skal have stærke analytiske evner, gode kommunikationskompetencer og en kandidatgrad.
SekretærLedelsesbetjeningStrategisk kommunikationProcesstyringProjektledelse
Sal-Tech Easy Packaging: Customer Support Specialist
Aabenraa8 juli
International Customer Support rolle hos dynamisk emballage- og handelsfirma. Opgaver inkluderer intern salgsopfølgning, ordreafvikling, teknisk support og webside-vedligeholdelse. Kræver gode engelskkundskaber, kendskab til Microsoft Office og grundlæggende regnskabsforståelse. Mulighed for at arbejde i et internationalt vækstmiljø med afdelinger i flere lande.
SekretærCustomer SupportMicrosoft OfficeEngelskOrdreafvikling
Barselsvikar: Stabskonsulent i Pleje og Rehabilitering, Aarhus Kommune
Aarhus8 juli
Midlertidig stilling som stabskonsulent i Distrikt Syd, Aarhus Kommune. Jobbet omfatter ledelsesunderstøttelse, strategisk sparring, kommunikation og planlægning. Søger en kandidat med stærke generalistkompetencer, analytiske evner og evne til at arbejde selvstændigt i en kompleks organisation. Ansættelse fra 1. oktober 2025 til 31. juli 2026.
SekretærLedelsesunderstøttelseStrategisk PlanlægningKommunikationProjektkoordinering
Enhedssekretær ved Naturstyrelsen Trekantsområdet
Vejle7 juli
logo for Naturstyrelsen, TrekantsområdetFuldtidsstilling som enhedssekretær ved Naturstyrelsen Trekantsområdet. Arbejdsopgaver omfatter borgerkontakt, regnskabshåndtering, webbooking, fakturaadministration, journalsystemstyring og support for projektledere. Placeret i naturskønne omgivelser mellem Vejle og Billund med ca. 20 kolleger. Søger en serviceminded medarbejder med regnskabskompetencer og lyst til læring.
SekretærRegnskabskompetencerOffentlig administrationFakturaadministrationBorgerservice
Kursussekretær hos GRH Fokus - Administrativ Stilling
OdsherredDeltid7 juli
Del af et dedikeret team på 3 personer i Gran Recovery and Health, søger en struktureret kursussekretær til 30 timer ugentligt. Jobbet indebærer koordinering af kurser, administration, kommunikation med deltagere og vedligeholdelse af kursussystemer. Placeret i naturskønne Annebergparken i Nykøbing Sjælland med fokus på et imødekommende og energisk arbejdsmiljø.
SekretærIT-kompetencerMicrosoft OfficeAdministrativ koordineringKundeservice
Afdelingsledelsessekretær - Ortopædkirurgi, Aarhus Universitetshospital
Aarhus4 juli
logo for Region MidtjyllandErfaren administrativ medarbejder søges til støtte for afdelingsledelsen i Ortopædkirurgi. Stillingen indebærer koordinering, kalenderplanlægning, kommunikationsstøtte og projektimplementering. Der kræves akademisk/administrativ uddannelse, erfaring med ledelsessupport, og evne til at arbejde selvstændigt i en dynamisk hospitalsmiljø.
SekretærLedelsessupportHospitaladministrationProjektkoordineringTværfagligt samarbejde