HerningJOHANNES ANDERSEN TRANSPORT, VILDBJERG ApS20 oktober
Vi søger en energisk kørselsdisponent til at håndtere telefonisk kundekontakt, ruteplanægning og koordinering af opgaver. Du vil indgå i et dynamisk team med gode kolleger i en travl transportvirksomhed. Erfaring med ALICE-system er en fordel.
Virksomheden søger en serviceorienteret kontor/speditør medarbejder med gode IT-kompetencer. Kandidaten skal have kendskab til Office-pakken, gerne erfaring med ERP-systemer som BC Central. Sprogkundskaber på dansk og engelsk er vigtige, kendskab til tysk er en fordel. Matematisk forståelse er påkrævet. Hurtig ansættelse ønskes.
Søger en struktureret og serviceminded disponent til kurér-afdeling. Ansvarsområder inkluderer booking, planlægning af transportopgaver, kundesupport og koordinering med chauffører. Kræver erfaring inden for transport/logistik, gode kommunikationsevner og IT-kendskab. Arbejdstid 08:00-17:00 med forskudte vagter.