Glamsbjergskolen søger en engageret viceskoleleder med læreruddannelse til at indgå i et ambitiøst ledelsesteam. Kandidaten skal have stærke pædagogiske kompetencer, interesse for økonomi og administration, og kunne håndtere vikardækning, skemalægning og prøveafvikling. Fokus på faglig udvikling, trivsel og implementering af kvalitetsreform.
VordingborgRUDOLF STEINER-SKOLEN I VORDINGBORG13 juli
Rudolf Steiner Skolen i Vordingborg søger en engageret viceskoleleder med interesse for Steinerpædagogik. Stillingen indebærer pædagogisk ledelse, støtte til lærere, koordinering af trivselstiltag og elevstøtte. Kandidaten skal være læreruddannet, have erfaring med specialundervisning og AKT-området, samt være en dialogsøgende ledertype.
Lederstilling for pædagogisk leder ved Trekløverskolen i Kjellerup. Ansvar for SFO og indskoling på skolens største afdeling med ca. 600 elever. Fokus på læring, trivsel, teamudvikling og skole-hjem samarbejde. Ønsker en uddannet lærer med ledelsespotentiale, der kan skabe gode rammer for børns læring og udvikling.
ViceskolelederPædagogisk ledelseSkoleudviklingBørn og læringTeamledelse
Sorgenfriskolen søger en erfaren pædagogisk viceskoleleder til at lede to elevgrupper med særlige behov. Stillingen indebærer daglig personaleledelse, pædagogisk ledelse og koordinering af indskoling og mellemtrin. Skolen arbejder med elever med komplekse udfordringer som ADHD og autisme, og ønsker en leder med specialpædagogisk erfaring og tillidsbaseret ledelsestilgang.
Dyssegårdsskolen søger en ambitiøs viceskoleleder med personaleansvar for udskolingen. Den ideelle kandidat er strategisk, har stærke kommunikative evner, kan lede læringsforløb, og trives med personaleledelse. Skolen fokuserer på børnenes læring, trivsel og et godt fællesskab med 745 elever i Gentofte Kommune.
Brændgårdskolen søger en dynamisk viceskoleleder til at indgå i skolens ledelsesteam. Kandidaten skal have pædagogisk indsigt, interesse for læringmiljøer og evne til at lede to matrikler. Fokus på elevernes faglige og personlige udvikling, med opgaver inden for didaktiske processer, personaleledelse og organisering.
Samsø Efterskole søger en passioneret pædagogisk leder til at styrke skolens pædagogiske linje. Vedkommende skal samarbejde tæt med forstanderen om elevernes trivsel, udvikling af pædagogiske strategier, og ledelse af skolens 170 elever og 35 ansatte. Kandidaten skal have pædagogisk ledelseserfaring, være empatisk, reflekteret og klar til at bo på Samsø.
Søger en engageret viceskoleleder til Søholmskolen i Birkerød. Ansvarlig for matrikel Bistrup og ledelse af 1.-6. årgang. Fokus på læring, trivsel, samarbejde og problembaseret undervisning. Del af et professionelt ledelsesteam med vægt på fælles udvikling og koordinering mellem skolens to matrikler.
Engesvang Skole søger en ny viceskoleleder pr. 1. oktober 2025. Vi ønsker en teamorienteret, kreativ og fagligt stærk leder med undervisningskompetence og interesse for specialpædagogik. Skolen er en 2-sporet skole med 330 elever og 45 medarbejdere, der vægtlægger fællesskab, tillid og gåpåmod.
ViceskolelederDiplomuddannelse i ledelseSpecialpædagogisk erfaringUndervisningskompetenceAdministrativ kompetenceLedelseserfaringTeamsamarbejde
Sct. Hans Skole søger en engageret souschef til ledelse af ungemiljøet (5.-9. klasse). Den ideelle kandidat skal være pædagogisk stærk, have ledelsesambitioner og brænde for at udvikle nye undervisningstilgange. Skolen fokuserer på forskningsinformeret pædagogik, elevinddragelse og professionelle læringsfællesskaber.
Sølystskolen søger en engageret pædagogisk leder til SFO/klub og 0. klasse. Skolen har 720 elever og et dynamisk ledelsesteam. Den ideelle kandidat skal have passion for skole- og fritidspædagogik, kunne lede med begge hjertehalvdele, og trives i en kompleks hverdag med fokus på børns læring og trivsel.
Tølløse Skole søger en pædagogisk leder til skolens yngste årgange (0.-4. klasse). Den ideelle kandidat har pædagogisk baggrund, er relationsstærk, nærværende, autentisk og nysgerrig. Vedkommende skal understøtte læringsfællesskaber, samarbejde med teams, forældre og kolleger, samt bidrage til pædagogisk udvikling med fokus på børnefællesskaber og trivsel.