Ledelsesrolle for udskoling på skole med 1400 elever. Kræver stærke organisatoriske evner, evne til at håndtere komplekse opgaver, og navigere mellem to matrikler. Omfatter strategisk ledelsesarbejde, daglig drift og trivsel for medarbejdere og elever. Ønsket erfaring med folkeskolelovgivning og systematisk ledelse.
Ledelsesrolle med fokus på pædagogisk udvikling og inklusion. Kræver stærke relationelle kompetencer, erfaring med teamledelse og pædagogisk praksis. Stedfortræder for skoleleder med ansvar for supervision, tværprofessionelt samarbejde og ressourceteam. Løn og vilkår efter kommunale overenskomster.
Søges: Engageret leder til skole og dagtilbud i lokalsamfund med 145 elever og 75 børn. Stillingen indebærer skoleudvikling, pædagogisk sparring og administrativt arbejde. Kræver læreruddannelse, ledelsespot og stærke samarbejdsevner. Tiltrædelse 1. januar 2026.
Søger en pædagogisk stærk leder til ungemiljøet (6.-9. klasse) på en lille skole med 165 elever. Ansvarlig for ledelse, samarbejde med eksterne parter, prøveplanlægning, vikardækning og implementering af kvalitetsprogram. Fokus på fællesskab, faglighed, tryghed og kreativitet. Vigtigt at have erfaring med skoleledelse, særligt i udskolingen og være empatisk og kommunikativt stærk.
Svinninge Skole søger en passioneret pædagogisk leder til at styrke skolens inkluderende læringskultur. Ansvar for ledelse af mellemtrin, udskoling og PLC, med fokus på elevernes trivsel, talentudvikling og skoleudvikling. Stillingen kræver stærke ledelseskompetencer, kreativ tænkning og evne til at skabe positive samarbejdsrelationer.