Projektmedarbejder til grønne indkøb og klimaoptimering i Odsherred Kommune
Projektmedarbejder / Odsherred Kommune / bæredygtighed / projektledelse / indkøb / Fuldtid / Fuldtid / Estimeret lønniveau ca. 35.000 - 45.000 kr/md
Vil du være med til at styrke Kommunens grønne profil og skabe dokumenterbare resultater på det grønne område? Vi søger en engageret projektmedarbejder til et strategisk udviklingsprojekt, der skal fremme bæredygtighed gennem grønne indkøb og klimaoptimerende tiltag.
Om projektet
Projektet om grønne indkøb og klimaoptimering har til formål at integrere klimahensyn i kommunens indkøbspraksis og skabe både økonomiske og miljømæssige gevinster igennem digitalisering, innovation og procesoptimering. Projektet løber over to år og indebærer tæt samarbejde mellem enhederne for Indkøb, Klima og Affald.
Dine opgaver
- Udvikle og implementere grønne og ressourceeffektive indkøbsløsninger.
- Identificere og afprøve cirkulære og affaldsreducerende indkøbsprojekter.
- Beregne og dokumentere miljøeffekter af indsatser.
- Koordinere samarbejdet mellem enhederne for Indkøb, Klima og Affald.
- Samarbejde i implementeringsfasen med mange forskellige faggrupper.
Din placering i organisationen
Du bliver tilknyttet indkøbsafdelingen og indgår i et stærkt team sammen med i alt seks dedikerede medarbejdere, der arbejder målrettet med udbud, indkøb og optimering. Sammen skaber I løsninger, der gør en reel forskel for kommunens grønne profil.
Vi søger dig, der
- Har erfaring med projektledelse
- Gerne har erfaring med grønne indkøb og/eller bæredygtighed.
- Kan arbejde både strategisk og operationelt.
- Har gode samarbejdsevner og kan skabe relationer på tværs af organisationen.
- Er analytisk og kan dokumentere resultater.
- Er struktureret og med evne til at optimere og forenkle processer.
- Har gode kommunikationsevner og kan formidle komplekse emner på en enkel og klar måde.
Vi tilbyder
- En spændende 2-årig projektstilling med stor betydning for kommunens grønne profil.
- Mulighed for faglig udvikling og deltagelse i relevante netværk og konferencer.
- Et stærkt samarbejde med engagerede kolleger i enhederne for Indkøb, Klima og Affald.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en 2-årige projektansættelse med ophør den 31/12-2027 på 37 timer om ugen og med tiltrædelse d. 1. marts 2026. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området og erfaring.
Odsherred kommune har fleksibel arbejdstid, så du kan vælge at arbejde fem eller fire dage så du kan lægge dine arbejdstimer, så du kan holde fri om fredagen. Derudover er der gode muligheder for at arbejde hjemme fra en dag om ugen.
Videreuddannelse og kompetenceudvikling er en naturlig del af stillingen.
Det er en del af Odsherred Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldigheden og vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen.
Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Ansøgningsfristen er søndag den 11. januar 2026 kl. 23.59.
Vi forventer at afholde samtaler mandag den 19. januar 2025.
Ansøgning
Lyder denne stilling som noget for dig? så skynd dig at sende din ansøgning og CV.
Jobbet er i Region Sjælland i Odsherred kommune, se flere Projektmedarbejder jobs i Odsherred eller Region Sjælland
Oprettet 19 december og udløber 11 januar. Kilde: Jobnet
Kontakt: Lise Ellerbæk pamelathomasclarkanthonylielbemily84@odsherredlynn-mullinskemp-hodgeschapman.dk +4541390873
Lignende jobs