Reklamations- og Supportmedarbejder hos DCS ApS

It-supporter / Kundeservice / Reklamationshåndtering / Hardware-teknisk / IT-support / Reklamationshåndtering / Kundeservice / Hardware-teknisk

Kan du håndtere og udvikle reklamationsprocesser? Er du lærenem? Og er din interesse for hardware større end gennemsnittets?

Hos DCS ApS er vi en af Danmarks største privatejede IT-virksomheder. Som IT-distributør og -leverandør sælger vi IT-produkter til forhandlere i hele Norden – fra de store nordiske online-aktører til de mindre, fysiske forhandlere.

Som ny medarbejder i vores reklamations- og supportteam får du ansvaret for håndtering af kundereklamationer, koordinering af reklamationer med vores leverandører på tværs af EU samt support til vores kunder. Afdelingen er et nøgleområde i forretningen, og du får rig mulighed for at sætte dit præg på processer og arbejdsgange.

Med mere end 250.000 produkter i sortimentet – fra egne brands og agenturer til internationale topbrands som Lenovo, Logitech, Samsung, Acer, Dell, MSI og mange flere – kommer du til at arbejde med et bredt spektrum af IT-hardware og forbrugerelektronik.

Dine primære opgaver

  • Håndtering af kundereklamationer og supporthenvendelser
  • Test og fejlfinding af defekte produkter
  • Kontakt til leverandører og producenter i forbindelse med reklamationer
  • Bidrage til optimering af interne processer og arbejdsgange
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem professionel support

Hvad vi tilbyder

  • En stilling i en ambitiøs, privatejet IT-virksomhed med stærk vækst siden 1994
  • Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og kort vej til ledelsen
  • Mulighed for at påvirke din egen hverdag og udvikle processer
  • Sparring og samarbejde med erfarne kolleger og ledelse
  • Et attraktivt produktsortiment og samarbejde med nogle af verdens største brands inden for IT-hardware og forbrugerelektronik
  • Arbejdsplads i Trige, tæt på Aarhus, med gode transportmuligheder
  • Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer.

Hvad vi forventer af dig

  • En teknisk baggrund inden for IT – gerne med fokus på IT-hardware og forbrugerelektronik
  • Stort kendskab til og interesse for IT-hardware og forbrugerelektronik
  • Erfaring med kundesupport og reklamationshåndtering
  • Evnen til at arbejde struktureret i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften
  • Lyst til udvikling, læring og til at bidrage til teamets succes

Måske har du tidligere arbejdet hos en IT-forhandler, -distributør eller i en lignende rolle – uanset hvad er det vigtigste, at du har gåpåmod og lyst til at lære nyt. Erfaring fra IT-branchen er et plus, men ikke et krav.

Om DCS ApS

DCS ApS er en af Danmarks største privatejede IT-virksomheder. Siden etableringen i 1994 har vi løbende tilpasset os markedet for at fastholde en stærk position, der giver vores kunder et unikt setup. Vi beskæftiger i dag 60 medarbejdere fra vores lager og kontor i Trige og tilbyder mere end 250.000 IT-produkter – alle til konkurrencedygtige priser.

Som virksomhed er vi præget af entreprenørånd: Vi eksekverer hurtigt og effektivt og værdsætter samarbejde i en travl hverdag.

Lyder stillingen interessant?

Så kontakt Thomas Kirkeby på telefon 29 29 94 80 eller mail hcarrolltkusmith@dcs.dkking.dkcruz.dk for en uforpligtende snak om jobbet.
Send din ansøgning og dit CV til christophergarciaalisonhenrytkgloverbrianna@dcs.dkcollins.dkjohnson-white.dkthomas-gomez.dk – vi behandler ansøgninger løbende.