etjob.dk
København kommune Administrativ assistent

filter forslag

fandt 6 jobopslag

Administrativ Assistent - Grønttorvets Friplejehjem
KøbenhavnDeltid29 august
Deltids administrativ medarbejder søges til friplejehjem i Valby. Stillingen omfatter 28-32 timer ugentligt med ansvar for bogholderi, systemadministration, fakturahåndtering, og understøttelse af daglige administrative processer. Kræver struktureret, serviceminded profil med IT-kompetencer og relevant uddannelsesbaggrund.
Administrativ assistentBogholderiSystemadministrationAdministrativ SupportRegnskabshåndtering
Vikar Referatskriver i Storkøbenhavn - JKS
København29 august
Kortvarigt vikariat som referatskriver søges. Ideelle kandidater har erfaring med mødereferater, gode skriftlige kompetencer og evne til at formidle information klart. Fleksible arbejdstider tilbydes med mulighed for varierende projekter og potentiel fastansættelse.
Administrativ assistentreferatskrivningmødereferatervikariatdokumentation
Projektsekretær - Mary Elizabeths Hospital Byggeorganisation
København27 august
logo for Center for EjendommeSøges: Projektsekretær til at understøtte byggeorganisationen på Mary Elizabeths Hospital. Opgaver inkluderer kalender- og mødestyring, systemadministration, koordinering af daglige aktiviteter og support for projektledelsen. Placeret ved Rigshospitalet med reference til projektdirektør Benny Frost Jensen. Ideal kandidat er fleksibel, positiv og trives i en dynamisk projektmiljø.
Administrativ assistentprojektstyringadministrativ supporthospitalsbyggerimødekoordinering
Administrativ Koordinator - SOSU H Projekt Nye Broer
København25 august
logo for SOSU HTidsbegrænset projektansættelse som administrativ koordinator ved Nye broer til flere faglærte-projektet. Søger en systematisk og fleksibel profil med akademisk baggrund til at støtte projektkoordinering, dokumentation og tværgående samarbejde. Ansættelse på SOSU H i København V fra hurtigst muligt til 31. juli 2027.
Administrativ assistentProjektkoordineringAdministrativ SupportTværfagligt SamarbejdeDokumentationsstyring
Administrativ Sagsbehandler - Personcertificering i Luftfart (Trafikstyrelsen)
København22 august
logo for TrafikstyrelsenMidlertidig 1-årig stilling hos Trafikstyrelsen med fokus på administrativ sagsbehandling inden for personcertificering i luftfarten. Jobbet indebærer journalisering, kvalitetssikring af dokumentation, kommunikation med ansøgere og samarbejdspartnere, samt bidrag til forbedring af arbejdsgange. Fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde og selvtilrettelæggelse af arbejdstid.
Administrativ assistentLuftfartscertificeringAdministrativ SagsbehandlingDokumenthåndteringFleksibel Arbejdsplads
Administrative Koordinator hos Karamel Kompagniet A/S
København19 august
logo for Karamel Kompagniet A/SKaramel Kompagniet søger en detaljeorienteret administrativ koordinator til at håndtere daglig drift, ordrehåndtering, årshjul koordinering, webshop opgaver og kundekontakt. Ideel kandidat har stærke IT-kompetencer, Excel-kendskab og servicemindedhed. Fuldtidsstilling med fleksible timer i dynamisk gourmetkaramel-virksomhed i København.
Administrativ assistentExcelOrdrehåndteringIT-kompetencerAdministrativ koordinering