Ådalsskolen søger to lærere og en pædagog til en specialskole for elever med autismespekterforstyrrelser. Skolen fokuserer på professionelle læringsfællesskaber, co-teaching og inkluderende undervisning. Kandidaterne skal have uddannelse som lærer eller pædagog, stærke relationelle kompetencer og interesse for specialpædagogisk arbejde.
Kongsbjergskolen søger 3 lærere (2 fuldtid, 1 deltid) til ansættelse pr. 1. oktober 2025. Der søges lærerkompetencer til indskoling og mellemtrin/udskoling i fagene som matematik, N/T, idræt, håndværk og design, billedkunst, dansk, kulturfag, engelsk. Skolen prioriterer et godt læringsmiljø, teamsamarbejde og elevernes trivsel.
Specialcenter Marielundskolen søger en engageret folkeskolelærer til fuld tid pr. 1. oktober 2025. Stillingen fokuserer på undervisning af elever med tilknytningsforstyrrelser, sociale og følelsesmæssige vanskeligheder. Der kræves evne til at arbejde struktureret, relationsorienteret og anerkendende med komplekse elevgrupper, med primær undervisning i fag som matematik, natur/teknologi, idræt og musik.
Lyshøjskolen søger en engageret udskolingslærer med stærke kompetencer i dansk og engelsk. Stillingen indebærer klasselærerfunktion på en moderne folkeskole med 1.062 elever. Fokus på elevernes faglige og personlige udvikling, med vægt på trivsel, motivation og skolens værdier: tillid, trivsel, tolerance og respekt.
FolkeskolelærerUdskolingslærerDansk og EngelskKlasselærerfunktionElevtrivsel