Søger en erfaren og selvstændig maler til at udføre malerarbejde i klasselokaler i Gladsaxe. Opgaverne omfatter maling af vægge og træværk, spartling, med forventning om høj kvalitet og selvstændigt arbejde. Hurtig opstart ønskes.
DTU søger en programmør til Campus Service BMS, der skal optimere datainfrastruktur og bygge bro mellem udvikling og dataforskere/ingeniører. Rollen indebærer håndtering af dataarkitektur, implementering af digitale løsninger og samarbejde på tværs af organisationen med fokus på bygningsdrift og datavisualisering.
Programmør og systemudviklerProgrammering (C#, Typescript, React, Python)Databaser (SQL, grafdatabaser)DatamodelleringSamarbejdsevnerProaktiv tilgangProblemløsningskompetencer
Deltids IT-supportmedarbejder søges til DTU Biosustain på Lyngby Campus. 15 timer ugentligt med fleksibel arbejdstid. Primære opgaver inkluderer IT-udstyropsætning, support til 350 brugere, trouble-shooting og praktiske IT-opgaver. Kandidaten skal være studerende, have gode samarbejdsevner og kunne kommunikere på dansk og engelsk.
It-supporterWindows og MacOS supportIT-udstyr klargøringTrouble-shootingSamarbejdsevnerKommunikationsevnerFleksibilitet
Plejecenter Virumgård søger en social- og sundhedsassistent til dagvagt i C-huset. Stillingen indebærer professionel pleje og omsorg for beboere, sundhedsfaglig indsats, dokumentation og tværfagligt samarbejde. Der lægges vægt på faglig udvikling, ansvarlighed og et godt arbejdsfællesskab.
Nationalmuseet søger 5 konserveringsmedarbejdere til at støtte museets nye strategi "genstande i bevægelse". Kandidater skal have kandidat- eller bacheloruddannelse inden for konservering og bidrage til magasinflytning, udstillingsproduktion og kulturarvsbevaring. Arbejdssted er i Brede nord for København med varierende magasinadresser.
Lundtofte Skole søger en fuld tid engelsklærer til udskolingen med mulighed for undervisning i madkundskab, idræt eller specialundervisning. Den ideelle kandidat har stærke relationskompetencer, kan skabe trygge læringsmiljøer og motivere elever. Skolen tilbyder et støttende miljø med fokus på faglig udvikling og fællesskab.
H.C. Ørsted Gymnasiet søger en deltids mentor (45% stilling) til at støtte elever med funktionsnedsættelser i en ny 4-årig klasse. Mentoren skal hjælpe eleverne i undervisningen, strukturere deres læring og yde ekstra støtte. Fleksibilitet, forståelse for unge og evnen til at gøre en forskel er vigtige egenskaber.
H.C. Ørsted Gymnasiet søger en fuldtidslærer i dansk og engelsk, gerne med HTX-erfaring. Stillingen er på fuld tid med pædagogikum det første år, med tiltræden 1. august 2025. Skolen ønsker en engageret kandidat med universitær uddannelse, der kan formidle faglighed og arbejde motiverende med unge elever.
Lundtofte Skole søger en skolepædagog til indskolingshus/SFO. Jobbet indebærer undervisning og fritidsaktiviteter, samarbejde med lærere, planlægning af lektioner og deltagelse i teams. Skolen prioriterer børnenes trivsel, læring og kreativitet. Arbejdstiden er primært 7.00-17.00 med fleksible aktiviteter.
Børnehuset Carlshøj søger en pædagog til 3-4-årige børn i en børnehave med fokus på tidlig indsats, flersprogede børn og et godt læringsmiljø. Stillingen tilbyder et stærkt fagligt fællesskab, tæt ledelsesmæssig sparring og mulighed for professionel udvikling i et børnehus med god normering.
Lundtofte Skole søger en børnehaveklasseleder til fuld tid pr. 1. august 2025. Den ideelle kandidat skal være engageret, relationel og fokuseret på at skabe gode læringsmiljøer for skolens yngste elever. Stillingen indebærer tæt samarbejde med et team af pædagoger og fokus på elevernes trivsel og læring.
Center for Social Indsats - AdministrationLyngby-Taarbæk
Lyngby-Taarbæk Kommune søger en uddannelsesvejleder til ungeenheden for unge mellem 15-29 år. Vejlederen skal arbejde helhedsorienteret med uddannelses- og karrierevejledning, støtte unge i overgangen til uddannelse eller job, og indgå i tætte samarbejder med kommunale afdelinger og eksterne partnere.
DTU søger en struktureret og udadvendt Executive Assistant til dekanen for bæredygtighed, diversitet, inklusion & talentudvikling. Kandidaten skal koordinere på tværs af organisationen, producere kommunikationsmateriale, håndtere administrative opgaver og have interesse for bæredygtighed. Erfaring fra universitetsverdenen er en fordel. Flydende dansk og engelsk kræves.
En postdoc-stilling ved DTU og Novo Nordisk, der fokuserer på AI-drevet design af biologiske bindere gennem lukket sløjfe optimering. Stillingen indebærer tværfaglig forskning inden for maskinlæring, generativ AI og molekylær design, med det formål at effektivisere og forbedre processen med at skabe højspecifikke biologiske bindere.
PhD-stilling ved DTU Health Tech fokuserer på design af mRNA-vacciner til bukal levering ved brug af hule mikronåle. Projektet involverer studier af immunrespons, formulering af leveringssystemer og samarbejde med DTU Nanolab og Statens Serum Institut.
Nationalmuseet søger en midlertidig konservator specialiseret i bemalede overflader for 1½ år. Stillingen omfatter konservering, restaurering og dokumentation af malerier, med mulighed for arbejde på polykrome genstande og bevaringsværdige interiører. Kandidaten skal have en relevant uddannelse fra Kunstakademiet og gerne praktisk erfaring inden for overfladebevarelse.
DTU Construct søger en studentermedhjælper til forskningsadministration. Jobbet indebærer projektsupport på internationale forskningsprojekter, herunder håndtering af møder, kommunikation og IT-systemer. Der kræves proaktiv tilgang, gode samarbejdsevner og engelskkundskaber. 12 timers ugentlig fleksibel arbejdstid på DTU Lyngby Campus.
Ledigt job som sygeplejefordeler i hjemmesygeplejen i Lyngby-Taarbæk Kommune. Stillingen er administrativ (37 timer ugentligt) med fokus på planlægning, koordinering og visitering af sundhedslovsindsatser. Kræver uddannet sygeplejerske med kørekort, erfaring med hjemmesygepleje og dokumentation i Cura.
Geelsgårdskolen søger en lærer til specialundervisning for børn med komplekse handicap. Jobbet indebærer undervisning i små teams med 4-8 elever, tværfagligt samarbejde, og mulighed for faglig udvikling. Både nyuddannede og erfarne lærere opfordres til at søge, med vægt på nysgerrighed, kreativitet og evne til at tilpasse undervisning.
Skolen Hjuldamperen søger en engageret pædagog til at arbejde med unge med særlige behov (18-35 år) med udfordringer som udviklingshæmning, indlæringsvanskeligheder, autisme og psykiske diagnoser. Stillingen indebærer planlægning og gennemførelse af pædagogiske aktiviteter med fokus på trivsel og progression.