Salgsassistent (25-30 timer) i HMN A/S - Brøndby
SALGSASSISTENT/ADMINISTRATIV ASSISTENT (25-30 timer)
Der bliver i de kommende år flere ældre, og der vil blive stillet større krav til hjælpemidlerne til både de ældre og handicappede. Med et program af højkvalitetsprodukter, specielt inden for bad- og toiletbrug, er HMN i en god position til at udbygge sin andel af dette vækstmarked.
Til at hjælpe os med dette søger vi en salgsassistent.
Vi sælger vores produkter til det offentlige i Danmark og Sverige (til kommuner, hospitaler og institutioner) og i andre lande gennem importører. Vi søger en Salgsassistent, som skal hjælpe Salgschefen med besvarelse af EU-udbud, tilbud til kunder samt andre salgsrelaterede opgaver. Salgsassistenten fungerer samtidig som hjælp til vores salgskonsulenter ifm. salgsplanlægning og diverse administrative opgaver. Stillingen er som udgangspunkt en deltidsstilling anslået 25-30 timer/ugen efter nærmere aftale. Du refererer til salgschefen. Arbejdsstedet er HMN a/s, Midtager 22, Brøndby 2605.
Du tilbydes:
En stilling i en af hjælpemiddelbranchens ældste virksomheder. Vi fremstillede vores første produkt i 1934 og fortsætter med at udvikle os. Vores produkter ligger alle i det højeste kvalitetsniveau med stor genbrugsværdi og med stor bruger-/hjælper venlighed. Prioriteten er at lave produkter, der holder længe, kan genbruges og hjælper mennesker med behov for hjælp indenfor hygiejne hjælpemidler.
- Se mere om virksomheden og produkter på www.hmn.dk
Dine arbejdsopgaver:
Du skal i samarbejde med salgschefen og salgskonsulenterne arbejde med en række opgaver af kontor- og salgsmæssig karakter:
- Tilbudsgivning ifm. EU-udbud samt indrapportering af priser o.l. til udbud typisk i Excel ark.
- Tilbudsgivning til øvrige kunder.
- Ajourføring af diverse udbudsprislister og -betingelser.
- Hjælpe salgskonsulenterne med diverse statistikker og oplæg til kundemøder.
- Diverse forefaldende salgsrelaterede kontor opgaver.
Dine kvalifikationer:
- Der er intet specifikt krav til uddannelse, da de praktiske kontorevner vægtes højere i dette job.
Du har en kontor-, handels- eller salgsmæssig baggrund. Du er lærenem og kan derfor hurtigt sætte dig ind i vores produkter og arbejdsopgaver. - Meget udadvendt og serviceminded.
- Du kan kommunikere de fordele, som vores produkter giver, på en klar og entydig måde.
- Arbejder struktureret og målrettet.
- Er dynamisk og evner at have mange aktiviteter i gang samtidigt.
- Fokuserer på muligheder frem for begrænsninger.
- Engelsk i skrift og tale er et krav.
- Excel, Word, PowerPoint mm. fra Office-pakken på brugerniveau.
Send venligst:
- Ansøgning samt C.V.
- Mærk ansøgningen ”Salgsassistent” og mail den til: info2@hmn.dk.
- (NB! Send venligst IKKE en ansøgning igennem LinkedIn, Please do not apply via LinkedIn)
- Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.
HMN a/sMidtager 22, 2605 Brøndby, www.hmn.dk
Jobbet er i Region Hovedstaden i Brøndby kommune, se flere Salgsassistent jobs i Brøndby eller Region Hovedstaden
Oprettet 11 december og udløber 23 december. Kilde: Jobnet
Kontakt: Niels Flejsborg infostricklandlaurenterri32jose63@hmnmartinjensen.dk +4543962400
Lignende jobs