Vil du koordinere indkøb for Forsvarets Maritime Team i Ballerup?
Administrativ Assistent / indkøb / maritim / it-løsninger
Struktureret teamkoordinator til indkøbsteam MARITIM i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Ballerup
Vil du være med til at sikre, at Forsvaret får det rette materiel og de nødvendige tjenesteydelser – til tiden? Så er du måske vores nye indkøber til Forsvarets Materiel- og Indkøbsstyrelse.
Om os
Vi er en styrelse under Forsvarsministeriet, der har ansvaret for at anskaffe, vedligeholde og udfase materiel og udstyr til hele det danske forsvar.
Vi arbejder med alt fra komplekse våbensystemer og køretøjer til daglige forsyninger og it-løsninger – alt sammen for at sikre, at Forsvaret kan løse sine opgaver, både nationalt og internationalt.
Vi beskæftiger flere tusinde medarbejdere og har aktiviteter både i Danmark og i udlandet. Vi er en organisation med stort ansvar og bredt samarbejde på tværs af fagligheder og områder.
Om stillingen
Som vores nye teamkoordinator i indkøbsteam MARITIM bliver du en del af et team af indkøbere og planlæggere, som understøtter det danske forsvars IT-aktiviteter såsom hardware, software og konsulenter.
Du får en vigtig rolle i at koordinere og sikre effektive indkøbsprocesser, rettidig levering og høj kvalitet i data og dokumentation. Med din strukturerede tilgang, er du med til at sikre, at indkøbene understøtter Forsvarets daglige drift og operationelle behov.
Vi arbejder i et miljø, hvor udvikling og forandring forekommer som en naturlig del af arbejdsdagen. Derfor er det vigtigt, at du er omstillingsparat, detaljeorienteret og har fokus på løbende optimering. Du vil have tæt kontakt til både kollegaer og brugere – herunder soldaterne – og derfor er forståelse for deres behov og fokus på service afgørende.
Der er ikke personaleansvar i stillingen.
Dine primære opgaver:
- Det faglige overblik i teamet
- Koordinering af opgaver i eget team, samt på tværs af indkøbsteams
- Indhente tilbud og markedsafdække
- Oprette og følge op på indkøbsordrer i SAP
- Indtaste og kontrollere ordrebekræftelser
- Følge op på åbne ordrer og håndtere fakturaspørgsmål
- Kommunikere og dokumentere indkøb professionelt og præcist
Om dig
Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse eller lignende uddannelse, med erfaring inden for indkøb.
Vi søger en indkøber, der har sans for struktur og detalje, og som trives i et miljø med faste rammer og stor betydning. Du er serviceminded, omhyggelig og arbejder struktureret, men værdsætter også det kollegiale fællesskab.
Vi ser gerne, at du:
- Har erfaring med indkøb og er fortrolig med SAP
- Har gode Excel-kompetencer og behersker Office-pakken
- Kan forstå og arbejde med skriftligt engelsk
- Har en relevant uddannelsesbaggrund
- Er nysgerrig, engageret og har lyst til at udvikle dig i en offentlig organisation
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan fremvise en ren straffeattest og opnå sikkerhedsgodkendelse.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Ballerup.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Brian Madsen på telefon 4029 6497.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Morgan Mathilde Nancke på telefon 3266 5492.
Ansøgningsfrist er den 4. december 2025 og samtaler forventes afholdt i forlængelse heraf. Stillingen er til besættelse snarest herefter.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSEN
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) fungerer som materielfagligt videnscenter og logistisk myndighed. I samarbejde med Forsvarskommandoen med underliggende værnskommandoer sikrer FMI rettidig støtte og forsyninger til Forsvarets igangværende operationer i ind- og udland. Det er FMI´s opgave at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materielkapaciteter for alle Forsvarets myndigheder lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til støvler, feltrationer og lommeknive. FMI er en styrelse under Forsvarsministeriet og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder.
Lignende jobs
Vil du koordinere indkøb i Forsvarets team LUFT i Ballerup?
Koordinator i Forsvarets Indkøbsafdeling - MRP Controller i Ballerupudløber snart
Rekvirent til Digital Operativ Transformation i Forsvaret
Administrativ medarbejder til Luftsystemer i Forsvaret - Ballerup
Vil du forme fremtidens mobile droneforsvarsløsninger? - Forsvaret
Se flere Administrativ Assistent jobs i Ballerup eller hele Region Hovedstaden