Studentermedhjælpere til sagsbehandling i Aalborg
Studentermedhjælp / Ufaglært / statslig / studiejob / kundeservice
Vil du stå stærkere, når du er færdig med din uddannelse og har du lyst til at prøve kræfter med administration og sagsbehandling? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig.
Med et relevant studiejob kommer du forrest i jobkøen, når du skal søge dit første job efter uddannelsen. Hos Motorstyrelsen bliver du en del af et miljø, hvor faglig sparring, vidensdeling og udvikling vægtes højt. Du kommer også til at indgå i et studenternetværk med 30 andre studerende, der samles flere gange årligt.
Dine arbejdsopgaver
Som vores nye studentermedhjælper bliver du ansat i Sagsbehandling – Registrering. Du bliver en del af et nyere team med erfarne kolleger, hvor der er god mulighed for faglig sparring. Dine opgaver kommer til at bestå af sagsbehandling på forskellige områder, herunder:
- Registreringsattester
- Pladehåndtering
- Registrering af køretøjer
- Telefonbetjening af borgere og virksomheder
- Diverse ad hoc.
Det er vigtigt, at du kan sætte dig ind i forskellige problemstillinger og ikke er bange for at spørge om hjælp, hvis du kommer i tvivl. Derudover skal du være i stand til at arbejde selvstændigt og systematisk med dine opgaver.
Arbejdstiden er ca. 10-15 timer om ugen. Timerne kan tilrettelægges meget fleksibelt efter dit studie, og der kan blive mulighed for hjemmearbejdsdage.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant uddannelse indenfor f.eks. HA almen, cand.merc., statskundskab, finans- eller administrationsbachelor eller lignende. Det er en fordel, hvis du har mulighed for at være en del af Motorstyrelsen i flere år.
I Motorstyrelsen tager vores adfærd og opgaveløsning udgangspunkt i værdierne samarbejde, faglighed, ansvarlighed og udsyn. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for disse værdier.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Du skal sende din ansøgning med CV og eksamensbevis/studiejournal via linket ”Søg stillingen” senest den 7. december 2025. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte funktionsleder Louise Neve Ørnbøl Vineke på telefon 72 37 12 73.
Vi forventer at holde samtaler i uge 50-51. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest. Forventet tiltrædelse medio januar eller efter aftale.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørerende institutioner. Arbejdsstedet er Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.