Teknisk administrativ medarbejder til dynamisk team i Pandrup
Administrativ Assistent / teknisk support / MS Office / ERP / indkøb
Hos Inelco Grinders i Pandrup har vi travlt og søger derfor en teknisk administrativ medarbejder, der kan styrke vores team med teknisk backup, udarbejdelse af tilbud på reparationer samt teknisk indkøb.
Dine primære opgaver
- Udarbejdelse af tilbud på reparationer og tekniske løsninger samt opfølgning heraf
- Besvare spørgsmål af teknisk karakter pr. mail og telefon
- Support til teknisk indkøb samt screening af leverandører
- Ad-hoc opgaver indenfor det tekniske og administrative område
Om dig
- Du har teknisk forståelse og gerne erfaring med tilbudsgivning og indkøb
- Du færdes hjemmevant i MS Office og har kendskab til ERP-systemer
- Du behersker dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale
- Du er serviceminded, proaktiv og arbejder struktureret
- Du er imødekommende, har faglig stolthed, ordenssans og et godt humør
Vi tilbyder
- En spændende stilling i et dynamisk team med en uformel omgangstone
- Fast månedsløn efter kvalifikationer
- Pensionsordning og sundhedsforsikring
- Grundig oplæring og mulighed for faglig udvikling
- Frokostordning og personaleforening
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 30-37 timer om ugen med fleksibilitet i forhold til mødetid.
Arbejdsstedet er Klokkestøbervej 4, 9490 Pandrup.
Ansøgning
Send din ansøgning og CV til Charlotte Nielsen på victor41nhillcn@collins.dkinelco-grinders.combrown.dk. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte produktionschef Charlotte Nielsen på telefon 2222 1035 eller på e-mail hreedocrosscn@inelco-grinders.comcarter.dkbennett-taylor.dklynch.dk.
Læs mere om os på vores hjemmeside www.inelco-grinders.com