Teknisk administrativ medarbejder til dynamisk team i Pandrup

Administrativ Assistent / teknisk support / MS Office / ERP / indkøb

Hos Inelco Grinders i Pandrup har vi travlt og søger derfor en teknisk administrativ medarbejder, der kan styrke vores team med teknisk backup, udarbejdelse af tilbud på reparationer samt teknisk indkøb.

Dine primære opgaver

  • Udarbejdelse af tilbud på reparationer og tekniske løsninger samt opfølgning heraf
  • Besvare spørgsmål af teknisk karakter pr. mail og telefon
  • Support til teknisk indkøb samt screening af leverandører
  • Ad-hoc opgaver indenfor det tekniske og administrative område

Om dig

  • Du har teknisk forståelse og gerne erfaring med tilbudsgivning og indkøb
  • Du færdes hjemmevant i MS Office og har kendskab til ERP-systemer
  • Du behersker dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale
  • Du er serviceminded, proaktiv og arbejder struktureret
  • Du er imødekommende, har faglig stolthed, ordenssans og et godt humør

Vi tilbyder

  • En spændende stilling i et dynamisk team med en uformel omgangstone
  • Fast månedsløn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Grundig oplæring og mulighed for faglig udvikling
  • Frokostordning og personaleforening

Ansættelsesforhold

Stillingen er på 30-37 timer om ugen med fleksibilitet i forhold til mødetid.

Arbejdsstedet er Klokkestøbervej 4, 9490 Pandrup.

Ansøgning

Send din ansøgning og CV til Charlotte Nielsen på victor41nhillcn@collins.dkinelco-grinders.combrown.dk. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte produktionschef Charlotte Nielsen på telefon 2222 1035 eller på e-mail hreedocrosscn@inelco-grinders.comcarter.dkbennett-taylor.dklynch.dk.

Læs mere om os på vores hjemmeside www.inelco-grinders.com