Kreditorbogholder søges til stærkt økonomiteam i Køge

Bogholderi- og Regnskabsassistent / Zealand Sjællands Erhvervsakademi S/I / regnskab / excel / økonomi / Fuldtid / Fuldtid / Estimeret lønniveau ca. 35.000 - 45.000 kr/md

Brænder du for regnskab, bogføring samt analyse af data og nøgletal? Og trives du i en rolle, hvor kvalitet, struktur og samarbejde går hånd i hånd? Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Du bliver en del af vores økonomiafdeling, som består af tre regnskabsmedarbejdere, to controllere og en regnskabsleder. Sammen arbejder vi målrettet for at sikre høj faglighed, gode processer og et stærkt samarbejde på tværs af organisationen.

I rollen som kreditorbogholder får du en central funktion i den daglige drift af økonomiafdelingen.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

• fakturabehandling

• afstemning af kontoudtog

• hensættelser

• generel support til økonomiteamet og ud i organisationen.

Vi forestiller os, at du har en solid faglig ballast og en praktisk tilgang til opgaverne.

Konkret ser vi gerne, at du:

• er kontoruddannet og har erfaring fra en lignende rolle.

• har god erfaring med Excel og trives med at arbejde struktureret med data.

• har kendskab til IMS/Navision – dette er en fordel, men ikke et krav, da vi sørger for en grundig introduktion.

Som person er du:

• fagligt stærk og professionel i din tilgang til opgaverne

• selvstændig og i stand til at tage ansvar og drive dine egne processer

• udadvendt og god til at skabe en venlig og professionel dialog

• omstillingsparat og trives med, at der løbende kommer nye opgaver ind i teamet.

Praktiske oplysninger

Stillingen er på 37 timer med ansættelse pr. 1. marts 2026.

Ansættelsen og aflønning sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) med mulighed for forhandling af tillæg.

Arbejdsstedet er Lyngvej 21 i Køge.

Ansøgning, CV, kopi af eksamensbeviser samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via linket nederst på siden. Så søg allerede i dag og senest torsdag 8. januar 2026, vi behandler ansøgningerne løbende.

Vi forventer at afholde 1. samtale den 13. og 14. januar og 2. samtale 20. januar 2026.

Vil du høre mere om Zealand og jobbet, er du velkommen til at kontakte regnskabsleder Sanne Borup Hansen på tlf. 50 76 26 08 eller på e-mail ulewissarah82sabh@mayhernandezzealand.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

Hos os er det passionen for samarbejde faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.

Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på Zealand.dk

Jobbet er i Region Sjælland i Køge kommune, se flere Bogholderi- og Regnskabsassistent jobs i Køge eller Region Sjælland

Oprettet 15 december og udløber 8 januar. Kilde: Jobnet

Kontakt: Sanne Borup Hansen ulewissarah82sabh@mayhernandezzealand.dk +4550762600