Administrativ medarbejder til De 2 Gårde i Vejle

Kontormedarbejder / Ufaglært / administration / økonomi / it-systemer

Vi søger en kompetent og humoristisk administrativ medarbejder, der med energi og engagement vil være med til at løfte de administrative opgaver på De2 Gårde!

Om jobbet
Dine hovedopgaver vil være:

  • Bogføring ØS indsigt
  • Ajourføring af diverse oversigter og håndbøger
  • Udarbejdelse af diverse vejledninger f.eks. nyt på IT-området
  • Kontrolopgaver i forhold til borgerregnskab
  • Indkøb af kontorartikler og opfyldning
  • Vejledning i e-handel
  • Referent i Lokal MED
  • Årskalender for MED og AMR
  • Support telefoner/pc – kontakt til IT afdeling
  • Mødekoordinator
  • Koordineringsopgaver vedr. borgere i forbindelse med vaccine, valg, mv.
  • Kontaktperson i forhold til rengøringsopgaven på De2Gårde

Derudover vil der være varierende administrative opgaver, som aftales og fordeles mellem de administrative medarbejdere i forhold til ønsker, behov og kompetencer.

Tiltrædelse 1. januar 2026

Vi forventer af dig:

  • At du har en uddannelse i offentlig administration
  • At du har kendskab til eller flair for at arbejde i forskellige IT-systemer
  • At du har sans for økonomi og tal
  • At du har gode kommunikative kompetencer både skriftligt og mundtligt
  • At du er fleksibel i forhold til opgavevaretagelsen og at der vil være forstyrrelser i løbet af din arbejdsdag
  • At du er god til at samarbejde og bidrager til at spille dine kolleger og organisationen god
  • At du er i stand til at undre dig og dermed bidrager til at højne den fælles opgaveløsning
  • At du er servicemindet og kan fungere i en travl hverdag
  • At du har kørekort da De 2 gårdes afdelinger er fordelt på 3 matrikler

Vi tilbyder dig:

  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og hvor der er stor grad af selvstændighed i jobbet
  • En arbejdsplads, der vægter kvalitet både i forhold til faglighed og arbejdsmiljø
  • Et job, hvor din arbejdsindsats vil blive værdsat, da den har stor betydning for hele organisationen
  • Engagerede kolleger, der sætter pris på både faglighed og humor
  • At du bliver del af den administration på 3 personer, som i tæt samspil med ledelsen understøtter organisationen med administrativ bistand
  • Muligheden for at blive udfordret på den gode måde

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 32-37 timer. Der er i begrænset omfang mulighed for at arbejde hjemme, da stillingen oftest kræver tilstedeværelse.
Løn i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst.

Om os
De2Gårde er et udviklingscenter under handicap i Vejle kommune. På De2Gårde bor voksne med udviklingshandicaps, adfærdsproblematikker og personlighedsforstyrrelser. Tilbuddet består af 6 bo-afdelinger og et aktivitetstilbud §104.
De2Gårde samarbejder med en del andre kommuner.
Administrationen arbejder i et kontorfællesskab. Centerledelsen har kontor i samme bygning. Administrationen servicerer alle afdelinger under De2Gårde.
Administrationen har adresse på Rønnevang 1 A Brejning 7080 Børkop.

Flere oplysninger
Flere oplysninger fås ved henvendelse til Marie Haugaard stedfortræder for centerleder 61 14 58 17 eller økonomimedarbejder Jakob Hauge 76 81 94 01

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 23. november klokken 23:59.

Vi forventer af afholde samtale den 26. november.

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Lignende jobs

Se flere Kontormedarbejder jobs i Vejle eller hele Region Syddanmark