Deltidsstilling som Serviceassistent i Informationen på Hvidovre Hospital

Kontorassistent / serviceorienteret / hospitalsadministration / kundeservice

Er du passioneret omkring at yde service og ønsker at gøre en forskel for både patienter, pårørende og hospitalspersonale? Er du god til at jonglere flere opgaver på én gang, samtidig med at du bevarer overblikket og et smil? Så er det måske dig, vi leder efter til en af vores vigtigste positioner i hverdagen – nemlig som assistent i Informationen på Hvidovre Hospital.

En sjælden mulighed
Deltidsstillingen på 26,10 timer ugentligt som assistent i Information, er nu ledig, og vi søger en ny kollega, der har lyst til at tage del i et engageret og uformelt team. Hos os er hver dag præget af tempo, variation og ikke mindst muligheden for at gøre en forskel for alle, der besøger og arbejder på hospitalet.

Hvad betyder jobbet?
I Informationen, som er placeret ved hospitalets hovedindgang, er vi ansvarlige for at sikre, at alle patienter, pårørende og medarbejdere får den hjælp, de har brug for – hurtigt og effektivt. Dine opgaver vil spænde fra kundebetjening og telefonbetjening til administration af garderober og alt hvad der ligger derimellem. Du bliver en del af et team, der hele tiden arbejder tæt sammen for at sikre den bedst mulige service.

Dine arbejdsopgaver inkluderer blandt andet:

  • Telefonbetjening og omstilling
  • Direkte kundebetjening ved Informationslugen
  • Administration af garderober
  • Diverse ad hoc-opgaver der sikrer en effektiv drift af hospitalet

Vi søger dig, som:

  • Har en relevant faglig uddannelse og gerne erfaring inden for service
  • Trives i et hektisk miljø og er god til at håndtere afbrydelser og have mange bolde i luften samtidigt
  • Er udadvendt, positiv og brænder for at give den bedste service til hospitalets brugere
  • Er en teamplayer og bidrager til et godt og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø
  • Er fleksibel og har et godt overblik i pressede situationer
  • Er IT-kyndig på brugerniveau og taler engelsk på brugerniveau

Hvorfor vælge os?

  • Et dynamisk og spændende arbejdsmiljø, hvor ingen dage er ens
  • En vigtig rolle i hospitalets drift, hvor du gør en reel forskel for både patienter og medarbejdere
  • Stor kontaktflade til hospitalets mange afdelinger og et tæt samarbejde med kollegaer, der er både fagligt og socialt engagerede
  • En hverdag med udviklingsmuligheder, hvor du kan vokse både fagligt og personligt i et miljø, hvor samarbejde og arbejdsglæde går hånd i hånd

Kontakt

For nærmere oplysning om stillingen, er du velkommen til at kontakte afsnitsleder Lotte Møller Sørensen pr. tlf. 3862 3000 eller faglig leder Dorte Rasmussen pr. tlf. 3862 2030.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en deltidsstilling på 26,10 timer med skiftende vagter i et fast rul. Vær opmærksom på at du skal være indstillet på at skulle hjælpe med at dække vagter ind ved helligdage, under ferieperioder samt ved sygdom. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen ønskes besat pr. 1 december 2025 eller efter aftale.

Ansøgning

Ansøgning indeholdende relevant dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring samt CV, sendes online via vores e-rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er den 13. november 2025.

Der er planlagt ansættelsessamtaler i uge 47 og 48.