RoskildeSkatteforvaltningen, Roskilde, Universitetsvej1 august
Gældsstyrelsen søger dygtige medarbejdere til screenings- og fogedopgaver med fokus på offentlig inddrivelse. Jobbet indebærer analyse af regnskaber, håndtering af borgersager, udlægsforretninger og telefonisk kontakt. Kandidater skal have fagligt engagement, IT-kompetencer, empatisk tilgang og vilje til løbende læring. Oplæring tilbydes med mulighed for autorisation som foged.
KøbenhavnKøbenhavns Universitet, HR Søndre City1 august
København Universitet søger en systematisk og serviceorienteret administrativ medarbejder til Uddannelse Søndre. Jobbet omfatter eksamenplanlægning, studenteradministration og support for uddannelserne historie og jura. Kandidaten skal have erfaring med studieadministration, gode digitale kompetencer og kendskab til uddannelseslovgivning.
E-skilte søger en selvkørende, struktureret administrativ medarbejder til en dynamisk rolle med fokus på økonomi, kunde- og leverandørhåndtering. Jobbet indebærer bogføring, systemoptimering, lønadministration og diverse administrative opgaver i et hurtigt voksende, ungt firma i Slagelse.
Kulsbjerg Skole søger en struktureret, fleksibel administrativ medarbejder til at håndtere elevadministration, kommunikation, indkøb og supportopgaver. Jobbet kræver IT-kendskab, gode kommunikationsevner og evnen til at arbejde i et dynamisk skolemiljø med ca. 600 elever fordelt på to matrikler.
Søger en engageret administrativ medarbejder til Fælles Administration i Pleje & Omsorg. Ansvar omfatter økonomiopfølgning, fakturabehandling, borgerkontakt og tværorganisatorisk støtte. Kræver relevant administrativ uddannelse, gode kommunikationsevner og evne til selvstændig opgaveløsning. Fuldtidsstilling (37 timer) med mulighed for færre timer fra 1. september 2025.
HB-Care søger en struktureret og serviceminded driftsassistent til at håndtere stamdata og kundeservice inden for specialkørsel. Jobbet indebærer indtastning af data, kundekartotek-administration og kundeservice. Der tilbydes et uformelt arbejdsmiljø i Glostrup med gode personalegoder og mulighed for personlig udvikling.
FrederikssundBehandlingsinstitutionen Curam ApSDeltid1 august
Curam søger en robust og empatisk kontorassistent til 25 timers stilling. Arbejdsopgaver omfatter regnskab, fakturering, løn, journalisering og mødeforberedelse. Institutionen arbejder med børn og unge mellem 14-23 år med komplekse udfordringer. Kendskab til Visma dataløn og e-conomic er påkrævet.
Tidsbegrænset stilling i Frederiksberg Kommune til implementering af nyt vagtplansystem (EG Altiplan). Rollen fokuserer på organisationsudvikling, forandringsledelse og understøttelse af vagtplanlægning på tværs af kommunens døgndækkede områder. Ansvar for undervisning, fortolkning af arbejdstidsaftaler og optimering af planlægningsprocesser.
Deltids kontorassistentstilling (21-25 timer/uge) i en uformel virksomhed. Primære opgaver omfatter posthåndtering, dokumentvedligeholdelse, kontorindkøb og støtte til kontorets drift. Ideal for selvkørende kandidat med IT-kompetencer og sans for detaljer.
Holbæk Kommune søger en engageret medarbejder til Borgerservice med fokus på backoffice-opgaver inden for pensionsområdet. Jobbet indebærer borgerbetjening, sagsbehandling, og vejledning i digitale selvbetjeningsløsninger. Der lægges vægt på stærke kommunikative evner, kendskab til offentlig administration og pensionslovgivning.
Holbæk Kommune søger en engageret medarbejder til Borgerservice med erfaring inden for offentlig administration. Primære opgaver omfatter backoffice-arbejde med pensionslovgivning, borgerbetjening, og digitale selvbetjeningsløsninger. Der lægges vægt på stærke kommunikative evner, digitale kompetencer og kendskab til pensionsområdet.
Norddjurs Kommune søger en engageret administrativ medarbejder til børne- og familieområdet. Stillingen indebærer koordinering af administrative processer, sekretærfunktioner for børne- og ungeudvalget, økonomiopgaver, personaleadministration og systemhåndtering. Der kræves erfaring med økonomi, IT-systemer og stærke samarbejdsevner.
Tidsbegrænset stilling (1 år) på 25-30 timer som administrativ medarbejder i Daginstitution Funder. Jobbet indebærer varierede administrative opgaver, herunder økonomi, personaleadministration, IT-support og kommunikation. Kræver overblik, IT-kompetencer og fleksibilitet. Mulighed for hjemmearbejde og tæt samarbejde med institutionsledere.
Specialiseret stilling ved Klinik for Nerve- og Muskelsygdomme søger en engageret administrativ medarbejder til at håndtere økonomistyring, personaleadministration og supportopgaver inden for kliniske studier. Arbejdsstedet er Rigshospitalet, med fokus på et dynamisk og internationalt forskningsmiljø.
Deltidsstilling som servicecenter assistent i Hjælpemiddelservice, Aarhus Kommune. Jobbet indebærer kundeservice via telefon og IT-system, administrative opgaver og support i kvikskranke. Søger en fleksibel medarbejder med gode kommunikationsevner og IT-kompetencer. Fuld tid (37 timer/uge), tiltrædelse 1. september 2025.
V85, en erfaren biludlejningsvirksomhed, søger en struktureret PA/kontorassistent til deltidsarbejde (15-25 timer/uge). Jobbet indebærer koordinering af bilafhentning/levering, administrative opgaver og støtte til direktøren. Virksomheden lægger vægt på selvstændighed, effektivitet og proaktiv tilgang.
København søger en selvstændig administrativ medarbejder til sekretariat for flygtninge- og ukrainsk indkvartering. Jobbet indebærer koordinering, systemhåndtering, kommunikation og support i en dynamisk rolle med tværgående opgaver i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.
Offentlig virksomhed søger kontorassistent til Center for Parkering, Vagt og Service. Stillingen indebærer sagsbehandling, telefonbetjening og økonomiopgaver i et mindre team. Der kræves kørekort, gode kommunikationsevner og erfaring med administrativt arbejde. Ansættelse pr. 1. september 2025 med 37 timers ugentlig beskæftigelse.
Brønderslev Kommune søger en engageret pensionsmedarbejder til Borgerservice. Stillingen omfatter sagsbehandling af pensionsrelaterede opgaver, herunder helbredstillæg, personlige tillæg og borgerbetjening. Der lægges vægt på administrativ erfaring, kommunikative evner og evnen til at arbejde selvstændigt i et fagligt stærkt team.
Randers Kommune søger en struktureret og detaljeorienteret administrativ medarbejder til Område Syd. Jobbet omfatter lønadministration, dokumentation, vejledning og support inden for offentlig forvaltning. Der kræves erfaring med SD-løn, overenskomster og administrative processer. Stillingen tilbyder et dynamisk arbejdsmiljø med fokus på faglighed, fleksibilitet og godt kollegaskab.