HR Operationel Medarbejder i Ballerup
Kontorfuldmægtig / Forsvaret og Forsvarsministeriets styrelser / hr / rekruttering / administrativt / Fuldtid / Chef / Fuldtid / Estimeret lønniveau ca. 35.000 - 45.000 kr/md
Har du lyst til, at styrke Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelses eksekveringskraft ved, at sikre en professionel og proaktiv håndtering af personalestyring og HR-støtte?
Så får du her en unik mulighed for, at spille en central rolle i Ressourcedivisionen.
Om os
Vi er en del af Ressourcedivisionen i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Ressourcedivisionen er én ud af 5 divisioner. Vi har ansvaret for rammesætning, administration og forvaltning af væsentlig tværgående områder i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse og i koncernen. Dette omfatter områderne; planlægning, økonomi, sikkerhed, beredskab, koncernfælles processer, systemer og HR. Vi beskæftiger ca. 230 medarbejdere, og vi støtter Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelses vision om materiel og IT til tiden i fred, krise og krig.
Stillingen er placeret i HR Operationel og KESDH, hvor vi bl.a. håndterer støtte til cheferne i forbindelse med rekruttering, udarbejdelse af HR-data, håndtering af særlige ansættelsesformer herunder seniorordninger, praktikanter, social beskæftigelse mm. og ceremoniel støtte, samt håndtering af elever på tværs af hele Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.
Da vi er et mindre team, er vi meget afhængige af, at kunne supplere hinanden og have det godt indbyrdes. Du vil opleve en travl, men alsidig hverdag, i et miljø hvor to dage sjældent er ens. Du vil få et bredt kendskab og samarbejde til hele organisationen.
Vores arbejdsdag er præget af tillid, fleksibilitet og frihed under ansvar. Vi tager et fælles ansvar for trivslen, har en uformel omgangstone, høj faglighed og stor professionalisme, samt en åben og ærlig dialog.
Om stillingen
Vi er for nuværende 7 civile medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen, med nem adgang til sparring. Vi har ofte stramme deadlines, men vi sørger for, at passe på hinanden gennem godt samarbejde.
Dine vigtigste opgaver vil være, at betjene, vejlede og støtte divisionerne, når de har brug for hjælp og støtte til operationel HR, elevkoordinering på tværs af organisationen, særlige ansættelsesformer og HR-data.
Opgaverne omhandler bl.a.:
- Støtte ved social beskæftigelse bl.a. ifm. Fleksjob, virksomhedspraktik, løntilskud mm.
- Repræsenterer FMI i elev og lærlinge fora på tværs af hele organisationen
- Støtte til medarbejder/chefer for planlægning og afholdelse af ceremonielle arrangementer
- Støtte til chefer i ressourcedivisionen ifm. rekruttering
- Udarbejdelse og hjælp til HR-data ifm. f.eks. med Forsvarets basistest, sygdom, ferie mm.
- Elevkoordination
- Bistå til ceremonielle ceremonier
Du skal sammen med dine kollegaer sørge for, at HR Operationel og KESDH, er den naturlige og professionelle samarbejdspartner.
Vi tilbyder:
- En fleksibel arbejdsdag.
- Mulighed for hjemmearbejde.
- Gode personlige kompetenceudviklingsmuligheder, hvor du kan udvikle dig i stillingen.
- Et godt socialt-og arbejdsfællesskab med engagerede kollegaer, hvor der er plads til humor.
- Arbejdsgiverbetalt pension og frokostpause.
Om dig
Du er struktureret, resultatorienteret og tillidsvækkende. Du har interesse for at vedligeholde og udbygge dit ansvarsområde, og du tager ansvar for at gennemføre og afslutte dine opgaver til tiden.
Du er samarbejds- og helhedsorienteret og kan koordinere og integrere mangeartede hensyn i forhold til løsningen af dine opgaver.
Du kan arbejde selvstændigt og har samtidig gode kommunikationsevner, der sikrer dig gode relationer og et godt samarbejde med interne og eksterne medarbejdere i hele styrelsen.
Endvidere er det vigtigt, at du som kollega evner, at motivere og bidrage til fællesskabet.
God sans for humor, ”brede skuldre” og videndeling er vigtige faktorer i din dagligdag.
Vi forventer, at du engageret kan indgå i, samt bidrage til, at fastholde og udbygge et inspirerende arbejdsmiljø, hvor høj faglighed understøttes af god trivsel og et stærkt samarbejde.
Det vil være en stor fordel – men bestemt ikke et krav - hvis du har:
- Kendskab til Forsvaret.
- Erfaring og/eller kendskab til DeMars/SAP gerne SAP AC.
- Erfaring og/eller kendskab til WorkZone.
- Færdigheder og erfaring med Excel.
- Kendskab til ITSM-værktøj gerne Remedy eller ServiceNow
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Ballerup.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til, at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Morten Micuda Bjerring Andersen på telefon 4171 0715. Træffes ikke i perioden fra den 19. december 2025 til og med 4. januar 2026.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Cindy Møller Larsen på telefon 3266 5187. Træffes ikke i perioden fra den 23. december 2025 til og med 4. januar 2026.
Ansøgningsfristen er den 7. januar 2026 og samtaler forventes afholdt i forlængelse heraf. Stillingen er til besættelse snarest muligt.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og Cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i, at modstå de Cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for. Vi er ca. 3000 medarbejdere (3/4 civile - 1/4 militære) fordelt ud over hele Kongeriget, med hovedkontorer i henholdsvis Ballerup, Brabrand og Hvidovre.
Jobbet er i Region Hovedstaden i Ballerup kommune, se flere Kontorfuldmægtig jobs i Ballerup eller Region Hovedstaden
Oprettet 18 december og udløber 7 januar. Kilde: Jobnet
Kontakt: Morten Micuda Bjerring Andersen +4541710715
Lignende jobs