Kontorassistent til dynamisk transportvirksomhed i travlt miljø
Kontorassistent / ordrebehandling / kundeservice / lageradministration
Er du en erfaren kontorassistent med flair for ordrebehandling? Er du klar på en travl hverdag med nye udfordringer? Så er det måske dig, vi søger!
Vi er en dynamisk transportvirksomhed, der har fokus på distribution inden for detail, foodservice og supermarkeder. Vi prioritere kvalitet og pålidelighed i alt, hvad vi gør.
Vi forestiller os, at du har minimum 5 års erfaring inden for kontor og du har let ved at sætte dig ind i nye arbejdsopgaver.
Dine arbejdsopgaver:
- Oprettelse af ordrer
- Gennemgang af modtagelser
- Bogføring af pakkede ordrer
- Reguleringer af lagerbeholdninger
- Servicere kunder på mail og telefon
Vi forventer, at du:
- er ansvarlig for dine arbejdsopgaver
- har erfaring inden for ordrebehandling
- gerne tager imod nye udfordringer
- har gode samarbejdsevner
- kan holde hovedet koldt i pressede situationer
Er ovenstående lige dig, så hører vi gerne fra dig.
Stillingen er med opstart hurtigst muligt, og vi holder samtaler løbende. Så send din ansøgning til tarabryanttinaubradleyjosephramirez@smith-hanson.dksaaby.netjohnson.dk.