Kontorhjælp - Professionel Kundeservice hos Mørketaxi
Kontorassistent / Fleksible timer / Kontor-koordinering / Administrativt arbejde / Kundeservice / Administrativt arbejde / Dansk-engelsk kommunikation / Kontor-koordinering
Kontorhjælp søges – serviceminded og smilende
Har du lyst til at være en del af en travl hverdag, hvor god service og et smil på læben er i centrum? Vi søger en sød, smilende og serviceminded kontorhjælp, der kan hjælpe os med at sikre en professionel og imødekommende kontakt til vores kunder – både danske og internationale.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Besvare telefonopkald fra kunder på både dansk og engelsk
- Modtagelse og håndtering af kundehenvendelser pr. mail
- Booking og koordinering for kunder
- Arbejde i Excel og øvrige kontoropgaver (udskrifter, scanning, m.m.)
- Almindeligt administrativt arbejde, der får kontoret til at fungere i hverdagen
Vi forestiller os, at du:
- Er udadvendt, imødekommende og har en positiv attitude
- Behersker både dansk og engelsk i skrift og tale
- Har flair og lyst til kontorarbejde og administrative opgaver
- Er struktureret, pålidelig og serviceminded
- Trives med at tale med mange forskellige mennesker
Vi tilbyder:
- Et hyggeligt og dynamisk arbejdsmiljø
- Varierede opgaver, hvor du er med til at gøre en forskel for vores kunder
- En stilling med fleksibilitet og mulighed for at lære nyt
- Et kontor hvor stemningen varierer – nogle dage er der kun få mennesker, andre dage er der fuld gang i huset
Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning og CV til os på kimeparkermjackson@cordova-ramirez.dkkelly.dkmoerketaxi.com og ring gerne også lige på +45 2249 2006.
Vi glæder os til at høre fra dig.