Kontorhjælp - Professionel Kundeservice hos Mørketaxi

Kontorassistent / Fleksible timer / Kontor-koordinering / Administrativt arbejde / Kundeservice / Administrativt arbejde / Dansk-engelsk kommunikation / Kontor-koordinering

Kontorhjælp søges – serviceminded og smilende

Har du lyst til at være en del af en travl hverdag, hvor god service og et smil på læben er i centrum? Vi søger en sød, smilende og serviceminded kontorhjælp, der kan hjælpe os med at sikre en professionel og imødekommende kontakt til vores kunder – både danske og internationale.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Besvare telefonopkald fra kunder på både dansk og engelsk
  • Modtagelse og håndtering af kundehenvendelser pr. mail
  • Booking og koordinering for kunder
  • Arbejde i Excel og øvrige kontoropgaver (udskrifter, scanning, m.m.)
  • Almindeligt administrativt arbejde, der får kontoret til at fungere i hverdagen

Vi forestiller os, at du:

  • Er udadvendt, imødekommende og har en positiv attitude
  • Behersker både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Har flair og lyst til kontorarbejde og administrative opgaver
  • Er struktureret, pålidelig og serviceminded
  • Trives med at tale med mange forskellige mennesker

Vi tilbyder:

  • Et hyggeligt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Varierede opgaver, hvor du er med til at gøre en forskel for vores kunder
  • En stilling med fleksibilitet og mulighed for at lære nyt
  • Et kontor hvor stemningen varierer – nogle dage er der kun få mennesker, andre dage er der fuld gang i huset

Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning og CV til os på kimeparkermjackson@cordova-ramirez.dkkelly.dkmoerketaxi.com og ring gerne også lige på +45 2249 2006.

Vi glæder os til at høre fra dig.