Ledelsesrolle i børneinstitution med fokus på pædagogisk udvikling. Kræver stærke faglige kompetencer, erfaring med ledelse, og evne til at skabe fællesskab. Arbejder med børnegrupper af forskellige kulturer. Reference påkrævet ved ansættelse. Kommunikative og relationelle evner er afgørende.
Fandt 7 Daglig Leder, Institution For Børn Og Unge jobs ()
Pædagogisk lederstilling med fokus på medledelse og tværgående samarbejde. Leder ca. 30 medarbejdere på tre matrikler. Søger en nærværende leder interesseret i forandringsprocesser og børnenes helhedsbedømmelse. Ingen krav om tidligere ledererfaring, men krav om pædagoguddannelse og stærke samarbejdsevner.
Pædagogisk lederstilling for erfaren skoleleder med fokus på 0.-6. årgang. Kræver stærke samarbejdsevner, pædagogisk indsigt og evne til at drive udvikling. Kompetenceudviklingsforløb og inkluderende skolemiljø venter. Fuld ledelsesansvar for personalemæssig og pædagogisk opgaveløsning.
Søger erfaren pædagogisk leder til børneinstitution med 68 børn. Kræver pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring. Fokus på faglig udvikling, personalledelse og daglig drift. Løn efter overenskomst og kvalifikationer. Tæt samarbejde i Øresundhusenes ledelsesteam.
Midlertidig stilling som pædagogisk leder i selvejende børneinstitution på Vesterbro. Søger en faglig stærk pædagog til vikariat fra 1.12.2025 til 20.5.2026. Ansvar for ledelse af to afdelinger med i alt 65 børn, fokus på trivsel, dannelse og læring. Fuld tid (37 timer) med løn efter gældende overenskomst.
Børnehuset Solstien søger en faglig dygtig daglig leder til et dynamisk børnehus med 3 vuggestue- og 3 børnehavegrupper. Den ideelle kandidat skal have passion for pædagogisk udvikling, fokus på sprogligt læringsmiljø og leg, og evne at samarbejde tæt med leder og personale. Stillingen indebærer fuld tid (37 timer) med ansættelse fra 1. januar 2026.
Søges: Erfaren leder til børne- og ungeopholdssted med fokus på pædagogisk ledelse. Ansvar for strategisk drift, personalledelse og faglig udvikling. Kræver stærke relationskompetencer, systemisk tilgang og erfaring med børn/unge med særlige behov. Tiltrædelse 1/1 2026.