Boesagerskolen søger en uddannet lærer til udskolingen med fokus på historie og kristendom. Skolen har ca. 930 elever og lægger vægt på fællesskab, trivsel og aktivt medborgerskab. Den ideelle kandidat har stærke relationskompetencer, fokus på faglighed og trivsel, og evner at samarbejde tæt med kolleger.
Balsmoseskolen søger en matematiklærer til 4. årgang med kompetencer i matematik og natur/teknologi. Skolen vægter fællesskab, inkluderende undervisning og co-teaching. Der søges en team-player, der kan bidrage til elevernes faglige og sociale udvikling med en anerkendende tilgang.
Lærkeskolen søger en engageret lærer til primært at undervise i Dansk som Andetsproget (DSA) og støtte tosprogede elever. Stillingen inkluderer mulighed for at varetage teaterprojekter. Skolen har 750 elever, et uformelt miljø og tilbyder mentorordning for nye medarbejdere. Fastansættelse pr. 1. september 2025 med gode arbejdsvilkår i Egedal Kommune.
FolkeskolelærerDansk som AndetsprogetLærergerningInklusionTeaterprojekter
Ådal Skole søger to engagerede lærere til at undervise i dansk og matematik, varetage læsevejledning og ressourcetimer. Stillingerne dækker undervisning i 2. og 4. klasse, med mulighed for specialpædagogisk fokus. Skolen tilbyder et inspirerende miljø med stærkt lærerkollegium, mentorordning og gode arbejdsvilkår.
FolkeskolelærerLærerSpecialpædagogikLæsevejledningDansk og Matematik
Kompetencecenter Ganløse søger tre lærere til specialpædagogisk gruppeordning for elever med ADHD. To stillinger på mellemtrinnet og én i indskolingen. Fokus på struktur, relationelt arbejde og individuelle læringsmål. Én stilling inkluderer konsultativ vejlederfunktion i kommunens team.
Veksø Skole, en lille skole tæt på København, søger en fuld tid matematiklærer til at undervise i matematik og natur/teknologi. Skolen værdsætter et stærkt fællesskab, høj faglighed og trivsel. Ideel kandidat er uddannet lærer med passion for børns læring og trives i et fleksibelt, inkluderende skolemiljø.
Balsmoseskolen søger en passioneret afdelingsleder til deres specialklasserække for elever med autismespektrumforstyrrelser. Stillingen indebærer personaleledelse, strategisk ledelse af kompetencecenteret, og udviklingsprojekter. Ideelle kandidater har erfaring inden for specialområdet, lederuddannelse, og en anerkendende tilgang til børn og medarbejdere.