Barselsvikariat for læreruddannet kandidat med faglige kompetencer i kristendomskundskab, samfundsfag og dansk. Fuld tid fra 1. januar 2026. Løn efter gældende overenskomst. Børne- og straffeattest indhentes. Ansøgning kræver CV og uddannelsesbevis.
Fandt 22 Folkeskolelærer jobs i København ()
Fuld tidsstilling som naturfagslærer i København. Kræver passion for naturfag og undervisning på mellemtrin og udskoling. Mulighed for at blive naturfagsvejleder, arbejde eksperimenterende og indgå i stærkt professionelt læringsfællesskab. Ønsket kompetence: anerkendende undervisningsstil og vilje til samarbejde.
Fuld tidsstilling for læreruddannet kandidat med faglig bredde. Underviser i engelsk, naturfag, idræt og madkundskab på mellemtrin og udskoling. 37 timers ugentlig arbejdstid. Ansættelse pr. 1. januar 2026. Børne- og straffeattest indhentes. Løbende ansættelsessamtaler.
Fleksibel 30-timers stilling med varierende underviseropgaver. Dækker akut og planlagt sygefravær. Kræver omstillingsparathed og fleksibilitet. Fokus på inkluderende børnesyn og løbende faglig udvikling. Børne- og straffeattest indhentes. Mulighed for spændende "åben skole"-projekter.
Fuld fastansættelse for læreruddannet kandidat med linjefag i dansk. Kræver stærke samarbejdsevner, pædagogisk indsigt og erfaring med 6. klassetrin. Løn efter kommunal overenskomst. Del af teambaseret, naturfaglig skole med fokus på inkluderende læringsmiljø og elevudvikling.
Fast 37-timers stilling til pædagogisk uddannet børnehaveklasseleder. Der søges en relationskompetent fagperson med fokus på læring gennem leg, tidlig indsats og inkluderende læringsmiljøer. Mulighed for medicinhåndtering. Nyt og dynamisk børnehaveklasseteam søger engageret kollega.
Fuld tidsstilling for uddannede matematiklærere til 6. og 9. årgang. Fokus på projektbaseret undervisning og SUM-metoden. Mulighed for matematikvejleder-uddannelse. Professionelt lærerteam med stærkt fællesskab, co-teaching og uformel atmosfære. Ansættelse pr. 1. januar 2026 med børne- og straffeattest krav.
Fuld tidsstilling på mellemtrin med fokus på matematik og musik. Kræver linjefag i begge fag. Inkluderende miljø med tæt teamsamarbejde, fleksibel forberedelse og støttende ledelse. Mentorordning for nye medarbejdere. Børneattester og referencer indhentes ved ansættelse.
Specialskole søger dedikeret lærer med erfaring i specialundervisning. Fokus på elever med indlæringsvanskeligheder og autisme. Anvender TEACCH-metoden og ASK-kommunikation. Kræver stærke relationskompetencer, tværfagligt samarbejde og passion for individuel elevudvikling. Børne- og straffeattest indhentes.
Fuld tid på tre-firesporet skole med 815 elever. Kræver læreruddannelse eller solid faglig erfaring i matematik og natur/teknik. Forventninger om stærke samarbejdsevner, inkluderende pædagogisk tilgang og evne til at håndtere komplekse skoledage. Fleksible arbejdsforhold med fast mødedag til 15.30.
Fuld stilling til faglig og relationsstærk lærer i fase 2 (6.-9. klasse). Primært fokus på matematikundervisning som co-teacher med mulighed for at undervise i idræt og geografi. Kræver stærke pædagogiske kompetencer, inkluderende tilgang og evne til at arbejde i teambaserede læringsmiljøer. Mulighed for at anvende specialpædagogiske kompetencer.
Specialundervisningsstilling med unik tilgang: Små klasser (1:3 normering), fokus på elever med diagnoser som ADHD og autisme. Gennemsnitlig 37 timers ugentligt, 12-15 undervisningstimer, primærfunktion for 2-3 elever. Kræver stærke relationskompetencer og faglig dedikation.
Oplagt stilling for passioneret dansklærer med idrætsinteresse. Skolen tilbyder udviklingsmuligheder inden for sprogudviklende undervisning og Building Thinking Classroom. Udeskole-koncept, madlavning med elever og stærkt teamsamarbejde. Kræver uddannelse i dansk/idræt, refleksiv tilgang og evne til differentieret undervisning.
Søges: To engagerede speciallærere til inkluderende skolemiljø. Primært fokus på elever med særlige behov, herunder autismespektret og ADHD. Kræver kendskab til low arousal-teknikker, evne til at skabe professionelle relationer og dokumentere pædagogiske indsatser. Fuld tid med mulighed for personlig og faglig udvikling.
Deltidsstilling (80%) som lærer i København med undervisning i dansk, historie og madkundskab på 6. årgang. Kræver stærke samarbejdsevner, kommunikationskompetencer og et ressourceorienteret børnesyn. Ansættelse fra december 2025 med mulighed for start senest januar 2026.
Fuld stilling på folkeskole med mulighed for undervisning i håndværk og design (4.-6. årgang) samt andre fag som historie og idræt. Del af et inkluderende skolemiljø med UNICEF Rettighedsskole-samarbejde. Stærkt fagligt miljø med fokus på trivsel, inklusion og børnefællesskaber. Arbejdssted i træværksted/billedkunstlokale i Holsteinsgade.
Fuldtidsstilling for dansklærer med timer i dansk, billedkunst og idræt. Fokus på teamsamarbejde og relationelt arbejde. Skole med stærkt fællesskab og blandet elevgrundlag. Ansættelse fra 1. januar 2026. Børne- og straffeattest indhentes. Kræver uddannelsesbevis og CV.
Søges: Erfaren lærer med ledelsespotentiale til at lede indskoling og ressourcecenter. Teambaseret ledelsesstruktur med fokus på inklusion, fællesskab og elevernes trivsel. Kræver læreruddannelse, stærke samarbejdsevner og passion for pædagogisk udvikling. Mulighed for personlig og faglig vækst i et dynamisk skolemiljø.
Fuld tidsstilling (37 timer/uge) på grundskole med ca. 520 elever. Ansættelse fra 1. januar 2026. Kræver stærke klasseledelseskompetencer, evne til at skabe trygge relationer, og fokus på faglighed. Arbejde omfatter undervisning i 3. klasse, teamsamarbejde og tværgående aktiviteter. Børne- og straffeattest indhentes.
Ledelsesrolle på historisk skole med fokus på ressourcecenter og inkluderende børnefællesskaber. Kræver læreruddannelse eller tilsvarende. Indebærer statusmøder, specialpædagogisk bistand og undervisningsopgaver. Del af et dynamisk ledelsesteam med 32 engagerede kolleger. Fleksibilitet og børnefaglighed er centrale kompetencer.