Fandt 22 Folkeskolelærer jobs i København ()

Lærer til 8. årgang på Grøndalsvængets Skole i Nordvest
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavnoprettet i dag
Barselsvikariat for læreruddannet kandidat med faglige kompetencer i kristendomskundskab, samfundsfag og dansk. Fuld tid fra 1. januar 2026. Løn efter gældende overenskomst. Børne- og straffeattest indhentes. Ansøgning kræver CV og uddannelsesbevis.
Folkeskolelærerco-teachingtrivselinklusionhumanistiske fagnordvestpædagogisk udvikling
Vil du tænde gnisten for naturfag på Amagerbro?
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn18 november
Fuld tidsstilling som naturfagslærer i København. Kræver passion for naturfag og undervisning på mellemtrin og udskoling. Mulighed for at blive naturfagsvejleder, arbejde eksperimenterende og indgå i stærkt professionelt læringsfællesskab. Ønsket kompetence: anerkendende undervisningsstil og vilje til samarbejde.
Folkeskolelærereksperimenterende undervisningnaturfaglæringsfællesskabklasselærerprogressioninkluderende pædagogik
Lærer søges til 6. årgang på Grøndalsvængets Skole i Nordvest
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn18 november
Fuld tidsstilling for læreruddannet kandidat med faglig bredde. Underviser i engelsk, naturfag, idræt og madkundskab på mellemtrin og udskoling. 37 timers ugentlig arbejdstid. Ansættelse pr. 1. januar 2026. Børne- og straffeattest indhentes. Løbende ansættelsessamtaler.
Folkeskolelærernaturfagengelskco-teachingtrivselinkluderendepædagogiskfaglig udvikling
Drømmer du om at være lærer på Amagerbro Skole?
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn17 november
Fleksibel 30-timers stilling med varierende underviseropgaver. Dækker akut og planlagt sygefravær. Kræver omstillingsparathed og fleksibilitet. Fokus på inkluderende børnesyn og løbende faglig udvikling. Børne- og straffeattest indhentes. Mulighed for spændende "åben skole"-projekter.
Folkeskolelærerfolkeskoleinklusionbørneundervisningkompetenceudviklingåben skolepædagogisk udvikling
Engageret Dansklærer til 6. klasser på Utterslev Skole i København
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn17 november
Fuld fastansættelse for læreruddannet kandidat med linjefag i dansk. Kræver stærke samarbejdsevner, pædagogisk indsigt og erfaring med 6. klassetrin. Løn efter kommunal overenskomst. Del af teambaseret, naturfaglig skole med fokus på inkluderende læringsmiljø og elevudvikling.
Folkeskolelærerfolkeskolelinjefagteamsamarbejdeinklusionpædagogisk udviklinguddannelse
Børnehaveklasseleder til Nordøstamager Skole i København
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn14 november
Fast 37-timers stilling til pædagogisk uddannet børnehaveklasseleder. Der søges en relationskompetent fagperson med fokus på læring gennem leg, tidlig indsats og inkluderende læringsmiljøer. Mulighed for medicinhåndtering. Nyt og dynamisk børnehaveklasseteam søger engageret kollega.
Folkeskolelærerpædagogisk uddannelsetidlig indsatsinkluderendeteamsamarbejdemangfoldighedskolestart
Matematiklærere til Udskoling på Amager Fælled Skole
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn13 november
Fuld tidsstilling for uddannede matematiklærere til 6. og 9. årgang. Fokus på projektbaseret undervisning og SUM-metoden. Mulighed for matematikvejleder-uddannelse. Professionelt lærerteam med stærkt fællesskab, co-teaching og uformel atmosfære. Ansættelse pr. 1. januar 2026 med børne- og straffeattest krav.
Folkeskolelærerprojektbaseret undervisningudskolingmatematikvejlederco-teachingKøbenhavn
Matematiklærer med musiske evner søges til Bavnehøj Skole i Sydhavnen
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn12 november
Fuld tidsstilling på mellemtrin med fokus på matematik og musik. Kræver linjefag i begge fag. Inkluderende miljø med tæt teamsamarbejde, fleksibel forberedelse og støttende ledelse. Mentorordning for nye medarbejdere. Børneattester og referencer indhentes ved ansættelse.
Folkeskolelærerlinjefagklasseledelsebevægelseinklusionteamsamarbejdefolkeskolelæringsvejledning
Lærer til specialskole i København - Vil du gøre en forskel?
Københavns KommuneKøbenhavn11 november
Specialskole søger dedikeret lærer med erfaring i specialundervisning. Fokus på elever med indlæringsvanskeligheder og autisme. Anvender TEACCH-metoden og ASK-kommunikation. Kræver stærke relationskompetencer, tværfagligt samarbejde og passion for individuel elevudvikling. Børne- og straffeattest indhentes.
FolkeskolelærerspecialundervisningautismeTEACCHASKinklusiontværfagligtudeskoleLow Arousal
Faglig matematiklærer søges til Lergravsparkens Skole i København
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn11 november
Fuld tid på tre-firesporet skole med 815 elever. Kræver læreruddannelse eller solid faglig erfaring i matematik og natur/teknik. Forventninger om stærke samarbejdsevner, inkluderende pædagogisk tilgang og evne til at håndtere komplekse skoledage. Fleksible arbejdsforhold med fast mødedag til 15.30.
Folkeskolelærermatematikundervisningfolkeskoleteamsamarbejdefaglig udviklinginkluderende pædagogik
Dygtig Lærer til Matematikundervisning og Co-Teaching på Christianshavns Skole
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn10 november
Fuld stilling til faglig og relationsstærk lærer i fase 2 (6.-9. klasse). Primært fokus på matematikundervisning som co-teacher med mulighed for at undervise i idræt og geografi. Kræver stærke pædagogiske kompetencer, inkluderende tilgang og evne til at arbejde i teambaserede læringsmiljøer. Mulighed for at anvende specialpædagogiske kompetencer.
Folkeskolelærerco-teachingmatematikundervisninginkluderendefase 2bevægelselæringsfællesskaberspecialpædagogik
Matematiklærer til sårbare elever i København
BASEN logoBASENKøbenhavn7 novemberudløber snart
Specialundervisningsstilling med unik tilgang: Små klasser (1:3 normering), fokus på elever med diagnoser som ADHD og autisme. Gennemsnitlig 37 timers ugentligt, 12-15 undervisningstimer, primærfunktion for 2-3 elever. Kræver stærke relationskompetencer og faglig dedikation.
Folkeskolelærerspecialundervisninginklusiondiagnosersmå klasserrelationsarbejdebørnuddannelse
Erfaren Dansklærer til Dynamisk Skole i København
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn7 novemberudløber snart
Oplagt stilling for passioneret dansklærer med idrætsinteresse. Skolen tilbyder udviklingsmuligheder inden for sprogudviklende undervisning og Building Thinking Classroom. Udeskole-koncept, madlavning med elever og stærkt teamsamarbejde. Kræver uddannelse i dansk/idræt, refleksiv tilgang og evne til differentieret undervisning.
Folkeskolelærerudeskolesprogudviklingteamsamarbejdedifferentieret undervisningBuilding Thinking Classroom
To speciallærere til Kirkebjerg Skole i København
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn7 november
Søges: To engagerede speciallærere til inkluderende skolemiljø. Primært fokus på elever med særlige behov, herunder autismespektret og ADHD. Kræver kendskab til low arousal-teknikker, evne til at skabe professionelle relationer og dokumentere pædagogiske indsatser. Fuld tid med mulighed for personlig og faglig udvikling.
Folkeskolelærerspecialpædagogikinklusionlow arousalneurodiversitetudeskoleteamsamarbejde
Lærer til 6. årgang ved Skolen på Strandboulevarden - Barselsvikariat
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn7 november
Deltidsstilling (80%) som lærer i København med undervisning i dansk, historie og madkundskab på 6. årgang. Kræver stærke samarbejdsevner, kommunikationskompetencer og et ressourceorienteret børnesyn. Ansættelse fra december 2025 med mulighed for start senest januar 2026.
Folkeskolelærerfolkeskoleundervisningsamarbejdekommunikationdidaktikfeedbackbørn
Engageret HDS-lærer til Langelinieskolen på Østerbro
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn7 november
Fuld stilling på folkeskole med mulighed for undervisning i håndværk og design (4.-6. årgang) samt andre fag som historie og idræt. Del af et inkluderende skolemiljø med UNICEF Rettighedsskole-samarbejde. Stærkt fagligt miljø med fokus på trivsel, inklusion og børnefællesskaber. Arbejdssted i træværksted/billedkunstlokale i Holsteinsgade.
FolkeskolelærerhåndværkdesignundervisninginklusionbørnskolemiljøUNICEFpædagogik
Dansklærer til indskolingen på Valby Skole i København
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn7 novemberudløber snart
Fuldtidsstilling for dansklærer med timer i dansk, billedkunst og idræt. Fokus på teamsamarbejde og relationelt arbejde. Skole med stærkt fællesskab og blandet elevgrundlag. Ansættelse fra 1. januar 2026. Børne- og straffeattest indhentes. Kræver uddannelsesbevis og CV.
FolkeskolelærerfolkeskoleundervisningteamsamarbejdebørneattestKøbenhavn
Vil du være afdelingsleder på Randersgades Skole i København?
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn6 novemberudløber snart
Søges: Erfaren lærer med ledelsespotentiale til at lede indskoling og ressourcecenter. Teambaseret ledelsesstruktur med fokus på inklusion, fællesskab og elevernes trivsel. Kræver læreruddannelse, stærke samarbejdsevner og passion for pædagogisk udvikling. Mulighed for personlig og faglig vækst i et dynamisk skolemiljø.
FolkeskolelærerinklusionfolkeskoleledelseFN's Verdensmåltrivselpædagogisk udviklingteamsamarbejde
Matematiklærer til 3. årgang på Nyboder Skole i København
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn5 november
Fuld tidsstilling (37 timer/uge) på grundskole med ca. 520 elever. Ansættelse fra 1. januar 2026. Kræver stærke klasseledelseskompetencer, evne til at skabe trygge relationer, og fokus på faglighed. Arbejde omfatter undervisning i 3. klasse, teamsamarbejde og tværgående aktiviteter. Børne- og straffeattest indhentes.
FolkeskolelærergrundskoleklasseledelsefolkeskoleundervisningteamsamarbejdeKøbenhavn
Vil du lede ressourcecenter på Sølvgades Skole?
<mark>Københavns</mark> Kommune logoKøbenhavns KommuneKøbenhavn30 oktober
Ledelsesrolle på historisk skole med fokus på ressourcecenter og inkluderende børnefællesskaber. Kræver læreruddannelse eller tilsvarende. Indebærer statusmøder, specialpædagogisk bistand og undervisningsopgaver. Del af et dynamisk ledelsesteam med 32 engagerede kolleger. Fleksibilitet og børnefaglighed er centrale kompetencer.
FolkeskolelærerspecialpædagogikinklusionskoleledelsebørnefællesskaberuddannelseKøbenhavn