Midlertidig stilling som lærer på 30 timer ugentligt ved Ungdomsskolen Amager. Søger en lærer til 10. klasse med kompetencer inden for musik, engelsk og dansk. Fokus på elevernes faglige og personlige udvikling, klasseledelse og relationsarbejde. Beliggende i Kvarterhuset på Amager med let adgang via metro.
Nordøstamager Skole søger en dygtig matematiklærer til 4. og 5. årgang samt idræt på 2. årgang. Der søges en fagligt stærk kandidat med gode samarbejdsevner, som er klar til at indgå i en dynamisk skolekultur. Stillingen er fuld tid med start 1. december 2025, og kandidaten forventes at tage linjefag i matematik fra skoleåret 26-27.
Tidsbegrænset fuldtidsstilling som lærer med 80% undervisning på 3. årgang i billedkunst, idræt og dansk, samt 20% arbejde i skolens kompetencecenter. Fokus på inkluderende praksisfaglig undervisning. Søges til start 1. november 2025. Kræver læreruddannelse med kompetencer i håndværk, design og klasseledelse.
Fuldtidsstilling på Ørestad Skole søger en uddannet lærer med kompetencer i matematik og engelsk, som også kan undervise i musik. Skolen har en virtuel-æstetisk profil og fokuserer på kreativ, projektbaseret undervisning med stærkt teamsamarbejde. Ansættelse fra 1. november 2025 med løn efter gældende overenskomst.
Langelinieskolen søger en engageret, læreruddannet dansklærer til mellemtrinnet. Stillingen omfatter undervisning i dansk, kristendom, historie og engelsk. Skolen lægger vægt på trivsel, faglighed, inklusion og et stærkt teamsamarbejde. Kandidaten skal have et ressourceorienteret børnesyn og interesse for tværfaglige undervisningsmetoder.
Tingbjerg Skole søger en kreativ og engageret lærer til håndværk og design. Ideelt kandidat skal kunne inspirere elever gennem praktiske projekter, mestre forskellige håndværksteknikker, og trives med co-teaching. Skolen har fokus på sproglig udvikling og et mangfoldigt læringsmiljø med mange tosprogede elever.
FolkeskolelærerHåndværk og DesignCo-TeachingKreativ UndervisningSprog og Integration
Kirkebjerg Skole søger flere lærere til fuldtids- og vikariater: En udskolingslærer med kompetencer i matematik og naturfag, en indskolingslærer til 1. årgang, og en vikar til dækning af fag som tysk, idræt og engelsk. Skolen vægtlægger stærkt teamsamarbejde, trivsel og faglig udvikling med 980 elever, både i almen- og specialklasserækker.
Korsager Skole søger en engageret lærer til 5. årgang med 12 lektioner i matematik og 4 lektioner i natur/teknik. Skolen prioriterer teamsamarbejde, co-teaching og årgangsteam. Ønsker en lærer med stærke samarbejdsevner, kreativ tilgang og evne til klasseledelse. Ansættelse fra 1. november 2025 i fuld tid eller deltid.
Øresundsskolen søger en motiveret og engageret lærer til specialundervisning af elever med psykiske og fysiske funktionsvanskeligheder. Den ideelle kandidat arbejder helhedsorienteret, er didaktisk stærk, og trives med tværprofessionelt samarbejde. Skolen har 130 elever og 150 medarbejdere, med fokus på individuel læring og inklusiv pædagogik.
Korsager Skole søger en engageret lærer (80% stilling) til 9. årgang med faglig bredde. Fokus på co-teaching, teamsamarbejde og elevernes faglige og sociale udvikling. Stillingen omfatter idræt, håndværk og design på forskellige årgange. Skolen ønsker en kandidat med stærke samarbejdsevner, kreativ tilgang og evne til klasseledelse.
Dyvekeskolen søger en koordinator til at styrke samarbejdet mellem skolen og lokalsamfundet. Jobbet indebærer at koordinere fritidsaktiviteter, støtte børn med særlige behov, samarbejde med lokale foreninger og skabe meningsfulde fællesskaber for eleverne. Stillingen er på 37 timer ugentligt med forventet opstart 1. januar 2026.
FolkeskolelærerBørneinklusiónFritidskoordineringSkolesamarbejdeSpecialpædagogisk støtte
Peder Lykke Skolen søger tre lærere til fuld tid (37 timer/uge) med tiltrædelse 1. november 2025. Stillingerne dækker forskellige fag på 1., 2., 4. og mellemtrin, herunder matematik, engelsk, natur/teknologi og dansk. Skolen tilbyder moderne faciliteter, stærkt teamsamarbejde og et inkluderende læringsmiljø med åbne rammer.
Fuld tidsstilling som lærer med 80% undervisning på 3. årgang i billedkunst, idræt og dansk, og 20% tid i skolens kompetencecenter. Søger læreruddannet med linjefag eller undervisningskompetencer i håndværk og design. Fokus på inkluderende og praksisfaglig undervisning med stærkt teamsamarbejde på skole med musisk profil i København.
Grøndalsvængets Skole søger en fastansat læreruddannet matematiklærer til 6. årgang i København. Fokus på matematikundervisning, naturfag og idræt. Skolen prioriterer et inkluderende børnesyn, co-teaching og teamsamarbejde. Ønsker en kreativ og engageret lærer der kan bidrage til skolens faglige udvikling.
Midlertidig 80% lærerstilling på 6. årgang i en dynamisk skole i København. Underviser i dansk, historie, madkundskab og ressourcetimer. Søger en struktureret lærer med stærke samarbejdsevner og et ressourceorienteret børnesyn. Ansættelse fra 10. december 2025.
To matematiklærere søges til mellemtrinnet (4. og 5. årgang) på Skolen i Sydhavnen. Deltidsmulighed findes. Stillingerne kan inkludere matematik, naturfag, håndværk og design samt historie. Der lægges vægt på teamsamarbejde, moderne didaktik og et helhedsorienteret børnesyn med fokus på 21st century learning skills.
FolkeskolelærerMatematikundervisningTeamsamarbejdeLæringsfællesskab21st Century Skills
Fuld tid lærestilling på tosporet skole søger en engageret lærer til 7. årgang. Underviser i matematik, engelsk, idræt, historie og kristendom. Der lægges vægt på stærke samarbejdsevner, kommunikationskompetencer og et ressourceorienteret børnesyn. Ansættelse fra november 2025 eller snarest muligt.
Engageret matematiklærer søges til specialpædagogisk ungdomsskole i København NV. Stillingen omfatter undervisning af unge mellem 14-19 år med særlige behov, med fokus på at skabe meningsfulde relationer og støtte eleverne fagligt og personligt. 34 timers ugentlig stilling med tolærerordning og gode udviklingsmuligheder.
Specialklasserække søger en dedikeret tysklærer til at undervise tre klasser med ca. otte elever pr. klasse. Jobbet indebærer seks ugentlige lektioner i et støttende miljø med tæt teamsamarbejde. Idealkandidat har erfaring med tyskundervisning, er omstillingsparat og nysgerrig efter at forstå elevernes læringsbehov.
Folkeskolelærertysklærerspecialklasseundervisningpædagogisk støtte
Lergravsparkens Skole søger en passioneret dansklærer til yngsteafdelingen i København. Den ideelle kandidat er læreruddannet, udviklingsorienteret, og brænder for at skabe inkluderende læringsmiljøer. Stillingen indebærer klasselærerarbejde, teamsamarbejde og mulighed for faglig udvikling på en skole med 825 elever.