Søger erfaren medhjælper til indskolingsafdeling med børn med særlige behov. Arbejde i specialskole med tre klasser (ca. 8 elever pr. klasse). Kræver erfaring med følelsesmæssigt og koncentrationsmæssigt udfordrede børn. Ansættelse på 21 timer ugentligt, delvist i SFO-tid.
Fuld stilling for uddannet matematiklærer i tresporet folkeskole. Co-teaching med skolepædagog i indskolingen (1.-3. klasse). Erfaring med pædagogisk samarbejde værdsat. Mulighed for at undervise i flere fag. Stærkt fokus på elevtrivsel, fællesskab og mangfoldighed.
Barselsvikariat på fuld tid for engageret lærer til 1. årgang. Varetagelse af dansk, musik, kristendom, engelsk og idræt. Co-teaching koncept med to voksne i alle timer. Fokus på klassefællesskab og tæt teamsamarbejde. Børnehaveklasse allerede sammenlagt. Kræver ansvarsbevidst, initiativrig profil med positivt børnesyn.
Midlertidig fuldtidsstilling (37 timer) til 30. juni 2026 på Kirstinehøjskolen. Arbejder med børn i 3.-6. klasse med adfærdsmæssige og psykosociale udfordringer. Kræver erfaring med specialpædagogik, teamsamarbejde og fleksibel tilgang til undervisning. Fokus på inklusion og børnenes personlige udvikling.
Folkeskolelærer / specialpædagogik / inklusion / børn med særlige behov / teamsamarbejde / konflikthåndtering / psykosociale udfordringer
Søges: Erfaren læreruddannet leder til udskolingen med stærke samarbejdsevner. Indgå i et tæt ledelsesteam med fokus på læring, trivsel og pædagogisk udvikling. Kræver evne til at lede mennesker, træffe beslutninger og skabe motivation. Røgfri arbejdsplads med mangfoldighedsfokus.
Specialstilling for læreruddannede med fokus på praktisk undervisning for 8.-9. klasse elever. Kræver stærke kompetencer i dansk, matematik og engelsk. Udekørende funktion med virksomhedspraktik. Mulighed for at påvirke nyt skoletilbud. Fuld støtte til tilflyttere, herunder bolig- og jobhjælp til familie.
Fuld tidsstilling på Lyngholmskolen med varieret rolle: klasselærer for 3. klasse, matematikansvarlig, co-teaching og projektdage. Mulighed for engelskundervisning. Søger engageret lærer der vil indgå i stærkt teamsamarbejde med fokus på elevernes trivsel og læringsfællesskab.
Fuldtidsstilling til engageret lærer med linjefag i fysik/kemi og biologi. Kræver stærke relationelle kompetencer, pædagogisk robusthed og vilje til teamsamarbejde. Fokus på STEM-undervisning med stor faglig frihed. Tiltrædelse december 2025 eller snarest.
Fuld tidsstilling (37 timer/uge) til specialpædagogisk lærer. Undervisning af 6. klasse med generelle udviklings- og opmærksomhedsforstyrrelser. Fokus på humanistiske fag, små hold (8-16 elever), specialpædagogiske metoder som TEACHH og Low Arousal. Løn efter gældende overenskomst. Ansættelse hurtigst muligt eller senest 1. januar 2026.
Søholmskolen søger en passioneret dansklærer til 9. årgang med mulighed for også at undervise i engelsk og idræt. Den ideelle kandidat brænder for ungdommen, problembaseret læring og samskabelse. Skolen tilbyder et nyetableret udskolingmiljø med fokus på elevernes deltagelse, kreativ undervisning og stærkt teamsamarbejde.
Skole søger dynamisk lærer til udskolingen (6.-9. klasse) med fokus på co-teaching, inkluderende fællesskaber og elevtrivsel. Jobbet indebærer inspirerende undervisning, tæt samarbejde med kolleger, og støtte til elever med forskellige udfordringer. Skolen tilbyder et støttende miljø med udviklingsmuligheder og fokus på bevægelse og læring.
Engageret lærer søges til Utterslev Skole for at undervise dansk på 5. årgang. Der søges en teamorienteret kandidat med linjefag i dansk og engelsk, som kan bidrage til et dynamisk skolemiljø med fokus på elevernes sociale og faglige udvikling. Skolen er en certificeret science- og talentskole med ca. 631 elever og selvstyrende teams.
Folkeskolelærer / Læreruddannelse / Dansk undervisning / Teamsamarbejde / Inklusion
Vallerødskolen søger en engageret matematiklærer til indskolingen (1. årgang) pr. 1. december 2025. Den ideelle kandidat er fagligt stærk i matematik og kan undervise i yderligere fag som musik, idræt, billedkunst, natur/teknik og håndværk & design. Skolen lægger vægt på fællesskab, engagement og faglighed med et godt læringsmiljø.
Kirkebjerg Skole søger en engageret lærer til barselsvikariat i specialklasserækken. Underviser i engelsk og kulturfag på mellemtrin/udskoling. Fokus på elever med autisme og ADHD. Kræver erfaring eller interesse for specialpædagogik, teamsamarbejde og evne til at skabe trygge læringsrammer.
Spændende stilling som basisdansklærer med fokus på at undervise nyankomne elever i dansk som andetsprog. Jobbet indebærer undervisning på mindre hold, kulturel brobygning og fungere som kontaktlærer. Der søges en engageret læreruddannet kandidat med passion for DSA-undervisning og evne til at skabe tryghed for børn og unge fra forskellige kulturelle baggrunde.
Kildebakken søger en læreruddannet medarbejder til specialskole for børn med indlæringsvanskeligheder (0.-10. klasse). Jobbet indebærer undervisning i tværfaglige teams med fokus på individuel tilpasning, relationskompetence og et anerkendende børnesyn. Arbejdsstedet er på Bornholm med moderne IT-faciliteter og et stærkt fagligt fællesskab.
12-måneders barselsvikariat på Kasperskolen i Skovlunde, en specialskole for børn med ADHD og autismespektrum forstyrrelser. Søger en lærer med matematikkompetencer, der trives med børn med særlige behov og ønsker at indgå i et tværfagligt, inkluderende skolemiljø. Opstart 1. januar 2026 med fuld tid (37 timer).
12-måneders barselsvikariat ved Kasperskolen i Skovlunde, en specialskole for børn med ADHD og autismespektrumforstyrrelser. Søger en engageret lærer med matematikkompetencer, som trives med at arbejde med børn med særlige behov. Fokus på tværfagligt samarbejde og helhedsorienteret pædagogisk tilgang.
Folkeskolelærer / Specialpædagogik / Matematik / Inklusion / Tværfagligt Samarbejde
Strandgårdskolen søger en matematiklærer til indskolingen i en moderne, inkluderende folkeskole i Ishøj. Skolen har 460 elever, selvstyrende teams, fleksible skemaer og fokus på elevernes potentialer. Der lægges vægt på samarbejde, kompetenceudvikling og sociale relationer. UNICEF-certificeret rettighedsskole med kerneværdier som nysgerrighed, inspiration, ansvar og mod.
Vallerødskolen søger dygtige og empatiske lærere til matematik og naturfag i udskolingen. Der er tale om en fuldtidsstilling fra 1. december 2025 med fokus på undervisning i matematik, fysik, biologi og geografi. Skolen ønsker fagligt engagerede lærere med gode relationskompetencer, der kan skabe et godt læringsmiljø og trives i et fællesskabsorienteret miljø.