Søges: Specialiseret naturfagslærer til autismetilbud på Tallerupskolen. Kræver stærke relationskompetencer og interesse for specialpædagogik. Arbejder med 18 elever i mellemtrin og udskoling. Tæt samarbejde med PPR, fokus på differentieret undervisning. Faglig udvikling og elevernes trivsel i centrum.
Fuld tidsstilling (37 timer) med start 1. januar 2026 på UNICEF-certificeret folkeskole. Kræver specialpædagogisk erfaring inden for autismeområdet. Fokus på sprogstrategi, co-teaching og tværfagligt samarbejde. Skolen arbejder aktivt med inklusion og mangfoldighed, med ca. 220 elever og specialafdeling for autismespektret.
Fuld tidsstilling som dansk- og klasselærer for 6. klasse på Rosengårdskolen. Underviser i dansk, engelsk og mulighed for andre fag. Søger en lærer med stærke relationskompetencer, low arousal-erfaring og evne til at skabe inkluderende læringsmiljø. Ansættelse fra 1. januar 2026.
Ledelsesrolle på UNICEF-certificeret skole med 450 børn. Kræver uddannet lærer med ledererfaring. Fokus på inklusion, kompetenceudvikling og trivsel. Fuld stilling med start 1. februar 2026. Dynamisk arbejdsmiljø med engageret personale og forældrekreds.
Fuldtids barselsvikariat ved Humble Skole fra januar 2026 til marts 2027. Søger dynamisk lærer til 3. og 4. klasse med undervisning i dansk, håndværk og design, billedkunst, samt idræt og dansk i yngre klasser. Skolen vægtlægger teamsamarbejde, anerkendende relationer, differentieret undervisning og høj faglighed.
Specialskole søger engageret lærer til at undervise elever med socio-emotionelle udfordringer (6-17 år). Jobbet indebærer at arbejde i et dynamisk team med fokus på inklusion, følelsesmæssig og social udvikling. Der søges en robust klasseleder med erfaring i specialundervisning, udeskole og forældresamarbejde. Fastansættelse fra 1. januar 2026.
Firkløverskolen søger to speciallærere til deres specialafdeling på henholdsvis Elkjær (indskoling/mellemtrin) og Søndermarken (udskoling). Der er behov for lærere med dansk eller matematikbaggrund og interesse for specialpædagogik. Skolen fokuserer på at skabe inkluderende læringsmiljøer for elever med særlige behov, med vægt på personlig og faglig udvikling.
Byhaveskolen i Svendborg søger en fuldtidslærer til indskolingen (1.-3. klasse) med specialpædagogisk erfaring. Skolen er fokuseret på børn med generelle indlæringsvanskeligheder. Ideal kandidat har stærke pædagogiske kompetencer, kan tilrettelægge individuel undervisning og arbejde i et tværprofessionelt team med høj faglighed og empati.
Fuld tid stilling som matematikvejleder på Byhaveskolen, en specialskole for børn med generelle indlæringsvanskeligheder. Søger en dedikeret lærer med stærke specialpædagogiske kompetencer, der kan skabe mangfoldige læringsmiljøer og støtte elever med særlige behov i deres matematiske læring.
Trane Skole & Børneby søger en engageret børnehaveklasseleder til en fuld tid stilling pr. 1. januar 2026. Jobbet ligger i Horne Børneby og fokuserer på trivsel, læring og inkluderende fællesskaber. Ideal kandidaten er uddannet lærer eller pædagog med passion for børns første skoleår og evne til at arbejde i tværfaglige teams.
Strib Skole søger en engageret lærer til Karlsvognen, et specialtilbud for elever med autismespektrumforstyrrelser. Stillingen kræver undervisning i matematik, madkundskab, naturfag, og gerne teknologiforståelse. Der lægges vægt på relationskompetencer, specialpædagogisk indsigt og en anerkendende tilgang til børn med særlige behov. Fuld tid (37 timer) med ansættelse pr. 1. december 2025.
Fast stilling som dansklærer (37 timer) ved Seden Skole, med mulighed for undervisning i idræt. Skolen søger en passioneret, fagligt velfunderet lærer der kan indgå i et stærkt professionelt læringsfællesskab. Fokus på elevtrivsel, inklusion og samarbejde. Opstart 1. november 2025 eller snarest derefter.
Folkeskolelærer / Folkeskoleundervisning / Dansk / Læringsfællesskab / Elevtrivsel
Hyllehøj Børneunivers søger en specialpædagogisk lærer til "Pusterummet", en mellemform der støtter elever med særlige behov. Stillingen indebærer at skabe inkluderende læringsmiljøer, arbejde tværfagligt og støtte elevers trivsel og udvikling. Der lægges vægt på faglig dygtighed, empati og evnen til at arbejde fleksibelt med elever på forskellige niveauer.
Englystskolen i Vejle søger en fuld tid lærer til mellemtrin og udskoling. Stillingen kræver undervisningskompetencer i tysk, madkundskab og idræt. Skolen tilbyder et engageret arbejdsmiljø med fokus på professionelle læringsfællesskaber, børneperspektiv og positiv teamkultur. Ansættelse pr. 1. december 2025 med konkurrencedygtig løn.
Bregnbjergskolen søger en engageret lærer til Junioruniverset med linjefag i engelsk, natur/teknologi og gerne idræt/svømning. Skolenværdsætter medarbejdere med et positivt syn på inklusion, gode relationskompetencer, fleksibilitet og evne til samarbejde. Ansættelse pr. 1. december 2025 i en skole med 454 elever og ca. 60 ansatte.