CENTRUM PERSONALE A/S
CVR: 11783597, Branche: 782000 Vikarbureauers aktiviteter og anden personaleformidling
CENTRUM PERSONALE A/S er en virksomhed inden for Vikarbureauers aktiviteter og anden personaleformidling, beliggende i Frederiksberg C. De søger ofte medarbejdere til roller som Lønbogholder, Kundeservicemedarbejder og Bogholderi- og regnskabsassistent. Der lægges vægt på Kundeservice, Excel og Lønadministration.
Efterspurgte kompetencer
Mest efterspurgte kompetence: Kundeservice (5 jobs)
Bogholderi- og regnskabsassistentDanlønDokumenthåndteringExcelKommunikationskompetencerKontraktstyringKundeserviceKundeservicemedarbejderLønadministrationLønbogholderMyndighedsindberetningOverenskomstforståelseProjektansættelseSelvstændighedVisma Løn
Aktuelle jobs
Frederiksberg26 september
Kundeservicemedarbejderlønsystemerkundeservicehjemmearbejdedansk/engelsk kommunikation
Frederiksberg12 september
Contract managerKontraktstyringKundeserviceDokumenthåndteringProjektansættelse
Greve28 august
Midlertidig stilling som accountant i Storkøbenhavn. Søger en struktureret og selvstændig medarbejder til bogføring, afstemninger og håndtering af kreditor/debitorbogholderi. Erfaring med D365 og regnskab foretrækkes. Placering i Karlslunde med gode transportmuligheder og mulighed for kompetenceudvikling.
Bogholderi- og regnskabsassistentRegnskabD365BogholderiVikariat
Frederiksberg25 august
Midlertidig stilling som Contract Implementation Administrator i bilindustrien. Ansvarlig for kontrakthåndtering, dokumentverifikation, betalingsprocesser og kundeservice. Vikariatet løber til 31.01.2026 med fokus på præcision, organisering og effektiv kontraktstyring.
ProjektkoordinatorKontraktstyringKundeserviceDokumenthåndteringBetalingsprocesser
Frederiksberg25 august
ØkonomiassistentRegnskabssystemerBogføringØkonomistyringEngelskkundskaber
Frederiksberg19 august
It-supporterIT SupportNetbank TeknologiKundeserviceSystem Koordination
Høje-Taastrup19 august
Midlertidig stilling søger 2 strukturerede administrative medarbejdere til 3 måneders projekt i Tåstrup. Opgaverne omfatter håndtering af administrative processer, økonomiske beregninger, CRM-systemadministration og systematisk opfølgning. Ideel kandidat har flair for tal, gode kommunikationsevner og kendskab til CRM-systemer.
Administrativ assistentCRM-systemerAdministrativ SupportØkonomiske BeregningerProjektansættelse
Frederiksberg13 august
LønbogholderLønadministrationMyndighedsindberetningLøndataIT-systemer
Frederiksberg13 august
Midlertidig stilling i København hos internationalt luksusbilbrand, søger en detaljeorienteret specialist til governance og dokumentationsstyring. Rollen indebærer kontraktstyring, ESG-koordinering, ledelsesrapportering og administrative opgaver. Interim kontrakt til 31.12.2026 med mulighed for forlængelse.
Assistent til salgssupportGovernanceDokumentationsstyringESG-initiativerKontraktstyring
Frederiksberg13 august
LønbogholderLønadministrationLønregnskabExcelMyndighedsindberetning