LEGEAKADEMIET ApS
CVR: 31270529, Branche: 476400 Detailhandel med spil og legetøj
Efterspurgte kompetencer
Mest efterspurgte kompetence: Kundeservice (2 jobs)
Flersproget kommunikationInternationale sprogKundeserviceKundeservicemedarbejderNavisionReklamationshåndtering
Aktuelle jobs
HørsholmDeltid9 september
Legeakademiet søger en kundeservicemedarbejder til at håndtere reklamationer og kundekommunikation på 30+ timer ugentligt. Kandidaten skal være struktureret, empatisk og have erfaring med kundeservice. Flersprogethed er en fordel. Arbejdssted er Hørsholm, med mulighed for lejlighedsvis hjemmearbejde.
KundeservicemedarbejderKundeserviceReklamationshåndteringNavisionInternationale sprog
HørsholmDeltid9 september
Legeakademiet søger en kundeservicemedarbejder til at håndtere reklamationer og kundehenvendelser på 30+ timer ugentligt. Kandidaten skal være god til at kommunikere på dansk og gerne svensk/andre sprog. Erfaring med ERP-systemer som Navision og Zendesk er en fordel. Jobbet indebærer at løse kundeproblemer, dokumentere sager og forbedre kundeoplevelfen.
KundeservicemedarbejderKundeserviceReklamationshåndteringNavisionFlersproget kommunikation