TopCall ApS
CVR: 37135267, Branche: 822000 Drift af callcentre
TopCall ApS er en virksomhed inden for Drift af callcentre, beliggende i Næstved. De søger ofte medarbejdere til roller som Marketingmedarbejder, It-konsulent og Kundeservicemedarbejder. Der lægges vægt på Kundeservice, B2B Marketing og Freelance.
Efterspurgte kompetencer
Mest efterspurgte kompetence: Kundeservice (2 jobs)
B2B MarketingBooking systemerDansk TekstFleksibilitetFreelanceHubSpot CRMIt-konsulentKampagnestyringKommunikationKundeserviceLead GenerationMarketing AutomationMarketingmedarbejderSales PipelineSamarbejdsevne
Aktuelle jobs
NæstvedDeltid25 august
Freelance konsulent søges til at hjælpe TopCall med organisationsudvikling. Opgaver omfatter strukturering, udarbejdelse af jobbeskrivelser, fastsættelse af KPI'er og dokumentation af virksomhedens processer. Projektperiode på 3 måneder med ca. 10 timer ugentligt. Virksomheden er en vækstorienteret telefonpasnings- og kundeservicevirksomhed.
Hr-konsulentOrganisationsudviklingProcesoptimeringHR-dokumentationVirksomhedsstruktur