etjob.dk
torvehallerne a/s

TORVEHALLERNE A/S

CVR: 21576875, Branche: 551000 Drift af hoteller og lignende overnatningsfaciliteter

Efterspurgte kompetencer

Mest efterspurgte kompetence: Kundeservice (3 jobs)

Fagudlært kokGastronomiKokKundeserviceKøkkenlederLedelseProfessionel madlavningRestaurationsbetjeningRestaurationsbranchenSamarbejdsevnerSouschef, køkkenTeamledelseTeamworkTjenerÁ la carte madlavning

Aktuelle jobs

Morgentjener ved Best Western ToRVEhallerne, Vejle
Vejle14 august
Fuldtidsstilling som morgentjener i multihus med primære vagter 6:30-14:30 i hverdage. Arbejdsopgaver inkluderer gæsteservice, mødefacilitering, frokostservering og oprydning. Der søges en serviceminded, selvstændig medarbejder med brancheerfaring og evne til at håndtere travle situationer.
TjenerKundeserviceRestaurationsbetjeningMødefaciliteringServiceorienteret
Souschef Kok - ToRVEhallerne Vejle
Vejle14 august
Erfaren faglært kok søges til centralt beliggende hotel i Vejle. Stillingen kræver høje gastronomiske kompetencer, evne til at samarbejde, håndtere stress og opretholde service i travle miljøer. Jobbet omfatter madlavning, råvarekontrol og kvalitetssikring i et professionelt og uhøjtideligt køkkenmiljø.
Souschef, køkkenGastronomiKøkkenlederSamarbejdsevnerProfessionel madlavning
Á la carte Kok til Bistecca i ToRVEhallerne Vejle
Vejle14 august
Erfaren kok søges til dynamisk á la carte køkken i ToRVEhallerne. Jobbet indebærer madlavning af høj kvalitet, oplæring af nye medarbejdere og egenkontrol. Der søges en struktureret, serviceminded fagperson der kan håndtere travle situationer og indgå i et ungt, professionelt team.
KokÁ la carte madlavningFagudlært kokTeamworkKundeservice
Overtjener/Shiftmanager hos ToRVEhallerne i Vejle
Vejle14 august
Søger en moden, udadvendt mellemleder til at lede et team på 60 tjenere på Vejles største hotel. Ansvarlig for daglig drift, oplæring, vagtplanlægning og sikring af servicekvalitet. Arbejdsplads med fokus på udvikling, godt arbejdsmiljø og personalegoder.
TjenerLedelseRestaurationsbranchenTeamledelseKundeservice