Midlertidig 3-måneders projektstilling med fokus på SharePoint og Omnia intranet. Kræver tekniske kompetencer inden for indholdsopsætning, kommunikation og brugerunderstøttelse. Fuld tid (37 timer/uge) med mulighed for at indgå i et dynamisk digitalt team med varieret faglig kultur.
Spændende stilling som økonomimedarbejder i central økonomistab ved Sociale Forhold og Beskæftigelse i Aarhus Kommune. Jobbet indebærer primært bogføring, fakturering, afstemninger, betalingskontroller og controlleropgaver. Der søges en fagligt dygtig medarbejder med kontoruddannelse eller lignende, erfaring med økonomisystemer og gode samarbejdsevner.
Midlertidig 37-timers stilling i Servicecentrets Sekretariat ved Hospitalsenhed Midt. Søger erfaren administrativ medarbejder til 1-årigt barselsvikariat med fokus på sekretariatsopgaver, kommunikation, sagsbehandling og støtte til ledergruppen. Kræver stærke administrative kompetencer, IT-kendskab og selvstændighed.
Stenhøj Hydraulik A/S søger en engageret kontorassistent til at håndtere fakturering, ordrestyring og administrative opgaver. Rollen indebærer koordinering på tværs af afdelinger, datahåndtering i ERP-system, og kræver stærke administrative kompetencer, økonomisk forståelse og evne til struktureret arbejde.
Spændende administrativ stilling i Det Administrative Fællesskab - AF Dagtilbud NORD, Aarhus Kommune. Stillingen fokuserer på økonomiske opgaver som budgetlægning, regnskabsføring, rådgivning og sparring med dagtilbudsledere. Der søges en kontoruddannet medarbejder med stærke økonomiske kompetencer og evne til at samarbejde på tværs. Ansættelse på 37 timer ugentligt med placering i Viby.
Kontorassistent / Økonomi / Regnskab / Budget / Administrativ support
Søger en serviceminded kontormedarbejder til alsidigt job med kundeservice, administrative opgaver og kommunikation på dansk og engelsk. Rollen indebærer telefonbetjening, mailhåndtering, booking og generelle kontoropgaver i et dynamisk arbejdsmiljø.
Søger en dygtig kontor-/økonomimedarbejder til et dynamisk familieforetagende inden for svineeksport. Stillingen omfatter bogholderi, lønadministration, fakturering og kontorarbejde. Der tilbydes et spændende job i en international virksomhed med mulighed for personlig udvikling. Barselsvikariat med potentiel fastansættelse.
Kontorassistent / MS Business Central / Økonomi / Bogholderi / Lønadministration