Deltidsstilling hos ISS med 20 timer/uge (kl. 9.30-13.30). Selvstændig rolle i kundeservice med alsidige opgaver som modtagelse, rengøring, frokostandretning og generel kundeservice. Kræver fleksibilitet, initiativrigdom og tosprogs kompetencer.
Fandt 16 Kontorassistent jobs i Region Syddanmark ()
Administrativ stilling på erhvervsskole med fokus på elevadministration, kundeservice og digitale processer. Opgaver inkluderer håndtering af tilmeldinger, eksamensbeviser og samarbejde med elever, undervisere og virksomheder. Del af et team på 9 uddannelsessekretærer med mulighed for faglig udvikling.
Administrativ stilling i uddannelsessekretariat med fokus på skoleoplæring, elevadministration og rådgivning. Varetagelse af SPS-administration, telefonisk vejledning og diverse administrative opgaver i et dynamisk uddannelsesmiljø med ca. 3.000 elever.
Fuld administrativ stilling i Fredericia Kommunes fritidsafdeling. Varetagelse af økonomi, bogføring, lønadministration og kontorbetjening. Kræver erfaring med kommunale systemer, KMD Opus og stærke samarbejdsevner. Dynamisk arbejdsmiljø med fokus på fleksibilitet og selvstændighed.
Fuld-tids stilling i Fredericia Kommunes Kontrolgruppe med fokus på grundig sagsbehandling og forebyggelse af socialt bedrageri. Arbejder tæt sammen med myndigheder som Skattestyrelsen og Politiet, med komplekse kontrolopgaver og lovfortolkning.
Fuld stilling som kontorassistent hos Lin's Trading ApS med alsidige opgaver inden for kundeservice, ordrehåndtering, bogføring og lagerstyring. Søger motiveret kandidat med gode organisatoriske evner, uanset erfaring niveau.
Erfaren administrativ medarbejder søges til puljeteam i Social- og Boligstyrelsen. Varetagelse af tilskudsadministration, sagsbehandling og vejledning inden for social- og ældreområdet. Selvstændigt arbejde med projektadministration og tæt samspil med kommuner og organisationer.
Deltidsstilling (20 timer/uge) i administrativt team hos CarBis Convenience Food. Opgaver inkluderer kundeservice, dokumenthåndtering, systemvedligehold og lettere bogføring. Kræver erfaring, struktureret tilgang og gode Office-kompetencer.
Fuldtidsstilling som vagtplanlægger på plejehjem i Odense Kommune. Ansvar for planlægning og koordinering af vagter for 50 medarbejdere, herunder sundhedspersonale og servicemedarbejdere. Kræver stærke administrative evner og overblik over overenskomster og arbejdstidsregler.
Midlertidig fuldtidsstilling (30 timer/uge) i Borgerservice, Odense Kommune. Søger en uddannet HK-medarbejder til vikarjob fra medio januar til december 2026. Arbejder med borgerbetjening, digitale services og administrativt støttearbejde.
Fuld tid (37 timer/uge) administrativ stilling i Sundhedshuset med fokus på velfærdsopgaver. Arbejder med ydelsesområder som pension, daginstitutioner og refusioner. Kræver økonomisk forståelse og systemkendskab. Uformel og fleksibel arbejdsplads i en lille kommune med tæt samarbejde.
Søges: Dygtig sagsbehandler til vurdering af ejerboliger i Vurderingsstyrelsen. Opgaver omfatter ejendomsvurderinger, klagesagsbehandling og borgerkommunikation. Kræver professionsbachelor, interesse for fast ejendom og digitalt mindset.
Deltidsstilling (12-16 timer/uge) i dansk produktionsvirksomhed. Alsidigt kontorjob med kundeservice, ordrehåndtering i Uniconta, praktiske opgaver og forsendelseshåndtering. Kræver struktureret og selvstændig profil med god serviceindstilling.
Fleksibel kontorstilling i fødevarologistik med varierende ugentlig arbejdstid (30-37 timer). Primære opgaver inkluderer dokumenthåndtering, kundeservice og lagerstyring. Mulighed for turnusordning med arbejdstider mellem 06:30-18:30. Attraktiv løn med pensionsordning og sundhedsfordele.
Søger struktureret kontoruddannet medarbejder til Contenera's eksportdokument-service. 32-35 timers stilling med fokus på certificathåndtering, kundeservice og administrative opgaver. Kræver god dansk kommunikationsevne, selvstændighed og kvalitetsbevidsthed. Løn efter kvalifikationer med gode kollegiale rammer.
30-timers stilling med fokus på toldadministration. Kræver gode engelskkundskaber og Office 365-kompetencer. Tilbyder grundig oplæring, uformel arbejdskultur og langsigtet midlertidig ansættelse i global virksomhed. Daglige opgaver inkluderer dokumenthåndtering, regnskab og kommunikation.