18-måneders midlertidig stilling hos Nordic RCC, der støtter den grønne energiomstilling. Varetagelse af kontordrift i internationalt miljø med fokus på service og høje standarder. Kræver selvstændighed, servicemindedhed og evne til at betjene et mangfoldigt team.
Fandt 5 Kontormedarbejder jobs i København ()
Midlertidig 1-årig stilling med alsidige administrative opgaver. Kræver gymnasial uddannelse og evne til at håndtere uforudsigelige situationer. Arbejdsopgaver inkluderer mødeadministration, sagsstyring, IT-support i Office og F2-system. Uformelt miljø tæt på det politiske center med fokus på samarbejde og fleksibilitet.
Alssidig administrativ rolle i ejendomsservicevirksomhed. Kræver erfaring med lønadministration, fakturahåndtering og kontor-koordinering. Fordele inkluderer flad struktur, høj grad af selvstændighed, og konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer. Uformel arbejdsplads med stærkt fællesskab og gode vækstmuligheder.
Spændende job i Bulgarien for en Back-Office Specialist inden for sociale medier. Arbejder med indholdsmoderation og sikring af brugeroplevelses-kvalitet. Attraktiv pakke med bonusordning, lave skatter, fuld oplæring, betalt rejse og ophold. Kræver stærke kommunikationsevner og kunde-service-mindset.
Deltidsstilling (30 timer/uge) i ejendomsservicevirksomhed i Storkøbenhavn. Søger struktureret medarbejder til lønadministration, timesedler og kontor-koordinering. Erfaring fra bygge-/ejendomsbranchen foretrækkes. Krav: effektivitet, ansvarlighed, IT-kendskab og evne til at arbejde i et hurtigt miljø.