Vuggestuen Spiren søger en uddannet pædagog til 37 timers ugentligt arbejde med 0-3-årige børn. Der lægges vægt på faglig kompetence, anerkendende børnesyn, og evne til at skabe udviklende læringsmiljøer. Ansættelse pr. 1. november 2025 i et støttende team med fokus på pædagogisk læreplan og forældresamarbejde.
Søger en ressourcepædagog til Eventyrhuset i Kalundborg Kommune. Stillingen indebærer pædagogisk ansvar for børn med ressourcepladser, forebyggende arbejde, tværfagligt samarbejde og støtte til børns udvikling. Fokus på helhedsorienteret, anerkendende tilgang med stærke samarbejdsevner og fleksibilitet.
Stilling som pædagog ved Kildebo aflastningstilbud i Kalundborg Kommune. Fokus på socioemotionelt udfordrede børn og unge med udviklingsforstyrrelser. Ansøger skal have erfaring med neuropædagogik, kunne skabe tydelige rammer, og indgå i et samarbejdsorienteret team. Deltid 30-37 timer ugentligt med vagt hver anden weekend.
To pædagoger søges til Snertinge Børnehus, en integreret institution med 24 vuggestuebørn og 55 børnehavebørn. Stillingen er på 37 timer med fokus på den styrkede pædagogiske læreplan, tværfagligt samarbejde og børnenes individuelle udvikling. Der lægges vægt på faglig dygtighed, engagement og evnen til at skabe gode relationer.
Svebølle Børnehus søger en engageret ressourcepædagog (37 timer) med speciale i at støtte børn med særlige behov. Jobbet indebærer at skabe positive læringsmiljøer, arbejde målrettet med børns trivsel og udvikling, og indgå i et fagligt stærkt team i et børnehus med vuggestue- og børnehavebørn.
Mælkebøtten, en selvejende integreret institution, søger to uddannede pædagoger: en fastansat i børnehaven (33 timer) og en barselsvikar i vuggestuen (35 timer). Institutionen har plads til 36 børn og fokuserer på individuel og fælles børneudvikling med god normering, landlige omgivelser og et ressourceorienteret børnesyn.
Børnehuset Troldebo søger en erfaren pædagog til en 37-timers stilling i et integreret børnehus med 12 vuggestuebørn og 40 børnehavebørn. Stillingen indebærer at medvirke til at skabe inkluderende læringsmiljøer, arbejde specialpædagogisk og videreudvikle den pædagogiske praksis med fokus på børnenes trivsel og udvikling.