Søger en erfaren skoleleder med stærke relationskompetencer til at lede ca. 30 lærere og pædagoger. Fleksibel stilling med mulighed for tilpasning af ansvarsområder. Kræver ledelseserfaring, pædagogisk indsigt og evne til at balancere drift og udvikling. Fuld integration i eksisterende ledelsesteam.
Fandt 16 Skoleleder jobs ()
Enestående mulighed for at forme en ny skole fra grunden. Ansvarlig for daglig ledelse, pædagogisk udvikling og økonomistyring. Kræver stærke samarbejdsevner og vision for moderne skoleudvikling. Tiltræden 1. februar 2026 med forberedelsesperiode forår/sommer.
Ledelsesopgave med stor indflydelse ved etableringen af ny selvstændig skole. Ansvar omfatter daglig ledelse, skolens faglige og sociale udvikling, økonomistyring og samarbejde med interessenter. Nøgleopgave: Skabe et stærkt fællesskab med plads til varierende læringsstile og høje forventninger til eleverne.
Søges erfaren skoleleder til tresporet skole med specialundervisningstilbud. Kræver organisatorisk overblik, evne til at udvikle skolen respektfuldt og involvere personalet. Flad ledelsesstruktur hvor opgaver fordeles efter kompetencer. Fokus på fællesskab, faglighed og elevernes livsduelighed.
Lederstilling med fokus på skoleudvikling frem mod 2030. Ansvar for 10. klassecenter, specialklasser og modtagelsesklasser. Kræver stærke samarbejdsevner, strategisk økonomisk forståelse og vilje til at skabe inkluderende læringsmiljø. Kontraktansættelse med mulighed for faglig udvikling.
Ledelsesopgave i progressiv folkeskole med fokus på fællesskab og elevudvikling. Indgår i kommunalt projekt "En skole for alle". Mulighed for at forme ny ledergruppe og deltage i tværgående kommunalt børne- og skoleudviklingsprojekt. Forventet tiltrædelse 1. februar 2026.
Ledelsesrolle i landlig institution med 130 børn (0-6. klasse). Ansvar for samlet drift af vuggestue, børnehave, SFO og skole. Kræver stærke ledelseskompetencer, strategisk tænkning og evne til at skabe inkluderende læringsmiljøer. Tiltrædelse 1. marts 2026 eller efter aftale.
Ledelsesrolle på specialskole med 14 elever og et team af 5 medarbejdere. Fokus på neuroaffektiv pædagogik og ICDP-metoden. Arbejder tæt med PPR Holbæk og har et inkluderende miljø for børn med særlige behov. Ansættelse fra 1. jan 2026 med løn efter overenskomst og forhandlingsmuligheder.
Ledelsesrolle for specialskole med 68 elever og ca. 50 medarbejdere. Søger robust leder som kan navigere komplekse pædagogiske udfordringer, styre økonomi og drive faglig udvikling. Kræver stærke samarbejdsevner på tværs af kommunale enheder. Fuld tid med trivselsordning og røgfri arbejdsplads.
Lederstilling inden for specialundervisning med fokus på neuropædagogisk udvikling og teknologisk innovation. Kræver erfaring med specialpædagogik, ledelseserfaring i teams og interesse for børn med indlæringsvanskeligheder. Del af et dynamisk 140-mands team med stærke værdier om anerkendelse og fællesskab.
Ledelsesopgave for folkeskole med 580 elever og specialtilbud. Søger en delegerende leder der kan samarbejde med 6-personers ledelsesteam, skolebestyrelse og kommunal forvaltning. Fokus på mangfoldighed, lokale fællesskaber og skolens videreudvikling. Stærkt støttesystem og netværksmuligheder tilbydes.
Søger en passioneret skoleleder til en tosporet skole med 420 elever i Trige. Fokus på diversitet, restorativ praksis og inkluderende børnesyn. Stærkt fællesskab med næsten 60 medarbejdere. Kræver ledelseserfaring, pædagogisk indsigt og evne til at fremme mangfoldighed og trivsel.
Ledelsesrolle for en tosporet skole med ca. 350 elever og specialafdeling Trombakken. Ansvar for 90 ansatte og et ledelsesteam. Igangværende pædagogisk kompetenceudviklingsforløb. Kræver stærke ledelseskompetencer og engagement i kommunens "Sammenhængskraft" ledelsesgrundlag. Søges til skole midt i naturskønne Thy.
Søges: Visionary skoleleder til stor folkeskole med stærk lokalforankring. Forvent tæt samarbejde med bestyrelse, medarbejdere og lokalsamfund. Kræver respekt for eksisterende kultur og evne til at drive skoleudvikling. Ansættelsesproces inkluderer personprofil og kognitiv test. Tiltrædelse 1. februar 2026.
Lederstilling med dobbelt ansvar: Ledelse af Overbygningsskolen (1000 elever) og distriktets specialpædagogiske udvikling. Fokus på inkluderende praksis, samarbejde med UC SYD og styrkelse af elevers trivsel. Kræver stærke kompetencer inden for specialpædagogik og strategisk skoleledelse.
Ledelsesopgave for stor skole med 447 elever, 83 medarbejdere og 3 afdelingsledere. Fokus på inkluderende læringsmiljøer, pædagogisk udvikling og kommunens "Stærke Skoler og Dagtilbud" strategi. Tiltrædelse 1. februar 2026. Kræver stærke ledelseskompetencer inden for drift og pædagogisk udvikling.