etjob.dk
almindeligt kontor- og sekretærarbejde Vikar

filter forslag

fandt 15 jobopslag

Kontorelev i HR & Løn hos Hydro i Tønder
Tønder15 september
logo for HYDRO PRECISION TUBING TØNDER A/SHydro søger en engageret kontorelev til HR & Løn-afdelingen i Tønder. Eleven vil få praktisk erfaring med rekruttering, lønadministration, HR-dokumentation og supportopgaver. Ideelt set har ansøgeren en gymnasial uddannelse, er struktureret, serviceminded og motiveret for læring.
Kontorelev, administrationHR AdministrationLøn SupportKontorelevVirksomhedspraktik
Administrationselev i Marketing/Reception - Spændende Uddannelsesforløb
Aabenraa10 september
Søger en engageret kontorelev til en alsidig stilling inden for administration, marketing og reception. Eleven vil få opgaver med hjemmesideoptimereing, sociale medier, fotografering, kundemodtagelse og diverse administrative opgaver. Kræver relevant uddannelsesbaggrund fra handelsskole og gode kommunikationsevner.
KontorassistentKontoruddannelseDigital MarketingAdministrativ SupportSociale Medier
Konsulent til Politiuddannelse - København Vestegns Politi
Albertslund10 september
logo for Københavns Vestegns Politi, HovedstationTidsbegrænset stilling som konsulent ved Visitations og Driftscenteret i Københavns Vestegns Politi. Varetagelse af faglig disponering, vejledning og uddannelse af politistuderende. Primære opgaver omfatter sagsvisitation, ressourcedisponering, kvalitetskontrol og supervision af studerende. 30 timer ugentligt med ansættelse indtil 31. december 2026.
KontorassistentPolitiuddannelseEfterforskningSagsvisitationKvalitetskontrol
Konsulent til tidsbegrænset stilling i Vestegns Politi
Albertslund10 september
logo for Københavns Vestegns Politi, HovedstationTidsbegrænset 30-timers stilling som sagsbehandler ved Visitations- og Driftscenteret i Københavns Vestegns Politi. Arbejdsopgaver omfatter sagsbehandling af mindre straffesager, kvalitetskontrol, internationale efterlysninger, og koordinering. Kræver politiuddannelse, robusthed, selvstændighed og fleksibilitet. Ansættelse løber til 31. december 2026.
KontorassistentSagsbehandlingPolitiuddannelseStraffesagerKvalitetskontrol
Receptionist Barselsvikariat hos KVUC København
København10 september
KVUC søger en engageret receptionist til et midlertidigt vikariat. Jobbet indebærer modtagelse af kursister, administrative opgaver, telefonomstilling og praktisk support. Der ønskes en serviceminded, struktureret medarbejder med erfaring i kundeservice og IT-systemer.
KontorassistentReceptionsarbejdeKundeserviceAdministrative systemerFleksibel arbejdstid
Administrativ Medhjælper i Sabbatår - SCT Transport
Allerød10 september
logo for SCT Transport A/STidsbegrænset administrativ stilling hos SCT Transport i Allerød for studerende på sabbatår. Rolle omfatter support i drift, digital timeregistrering, kommunikation med chauffører og administrative opgaver. Virksomheden tilbyder grundig oplæring, dynamisk arbejdsmiljø og mulighed for efterfølgende uddannelse eller ansættelse.
Kontormedarbejdertransportadministrationsabbatårsstillingdigital timeregistreringIT-support
Kontorelev - VIA University College, Horsens Campus
Horsens9 september
logo for VIA University CollegeSpændende kontorelev-stilling ved VIA University College i Studieservice på Campus Horsens. To-årig uddannelse i offentlig administration med løn, alsidige opgaver inden for studieadministration, IT-systemer og studenterbetjening. Søger en uddannelsesklar ung medarbejder med HHX/HGS baggrund, gode kommunikationsevner og IT-kompetencer.
Kontorelev, administrationKontoruddannelseStudieadministrationIT-systemerOffentlig administration
Administrativ Medarbejder - Barselsvikariat i Padborg
AabenraaDeltid9 september
Midlertidig 12-måneders stilling som administrativ medarbejder på 20 timer ugentligt i Padborg. Opgaver inkluderer fakturering i Uniconta, kundeportaldokumentation, kontoropgaver og kommunikation. Opstart medio november 2025 med sidemandsoplæring. Ingen specifik uddannelsesmæssig baggrund krævet.
KontormedarbejderUnicontaadministrativ supportdeltidkundeservice
Administrativ Medarbejder - Barselsvikariat hos VoksenBøgen Bostøtte
AalborgDeltid7 september
25-timers barselsvikariat i social støtteorganisation. Søger en fleksibel, struktureret administrativ medarbejder til koordinerende opgaver inden for vikardækning, mødeadministration, biladministration og generelle administrative funktioner. Organisationen arbejder med socialpædagogisk støtte til udsatte borgere.
KontorassistentAdministrativ koordineringSocialt arbejdeFagsystemerExcel kompetencer
To spændende stillinger i Borgerservice
Ringsted5 september
Ringsted Kommune søger to medarbejdere til Borgerservice: en fast fuldtidsstilling i Team Social Service og en 8-måneders stilling til borgerbetjening. Stillingerne omfatter varierede opgaver som pas, kørekort, sygesikring, digital service og sagsbehandling. Kræver kontoruddannelse med speciale i offentlig administration og erfaring fra kommunal borgerservice.
KontormedarbejderOffentlig administrationBorgerbetjeningSagsbehandlingKommunal service
Administrativ Sekretær Barselsvikar - Digitaliseringsstyrelsen
København4 september
logo for DigitaliseringsstyrelsenMidlertidig 1-årig stilling som administrativ sekretær i Direktions- og kommunikationssekretariatet. Arbejdsopgaver omfatter fakturahåndtering, kalenderstyring, mødeopsætning og ad hoc-opgaver. Søger en serviceminded kontoruddannet medarbejder med gode samarbejdsevner, der trives i et hurtigt miljø med mange varierede opgaver.
SekretærOffice-pakkeRejsUdStatens Digitale IndkøbF2 sagssystem
Deltids Sekretariatsmedarbejder - Lægedækningsprojekt
VejleDeltid3 september
logo for Region SyddanmarkFleksibel deltidsstilling (8-15 timer/uge) i et projekt der fokuserer på at fastholde og rekruttere praktiserende læger i udfordrede områder. Opgaverne omfatter mødeadministration, kommunikationsstøtte, økonomistyring og praktisk projektunderstøttelse. Passer godt for studerende eller kandidater med interesse for sundhedssektoren.
KontorassistentProjektadministrationMødekoordineringSundhedssektorstøtteFleksibel Deltid
Økonomielev hos Lolland-Falsters Stift
Guldborgsund3 september
logo for Lolland-Falsters StiftTo-årig elevplads i offentlig institution med fokus på økonomi og administration. Arbejder i Det Administrative Fællesskab med regnskab, bogføring, budgettering og økonomistyring. Mulighed for personlig og faglig udvikling i et støttende team med varierede arbejdsopgaver.
Kontorelev, økonomiØkonomistyringRegnskabNavisionAdministration
Barselsvikar Sekretær - Økonomi og Administration, Region Midtjylland
Viborg22 august
logo for Region MidtjyllandMidlertidig fuldtidsstilling som sekretær i Kvalitet og Lægemidler-afdelingen i Regionshuset Viborg. Ansvar for økonomi, indkøb, kursusadministration og mødekoordinering. Vikariatet løber fra 15. november 2025 til 31. oktober 2025. Søger en fleksibel, initiativrig medarbejder med økonomisk indsigt og gode IT-kompetencer.
SekretærØkonomiKursusadministrationIT-kompetencerAdministrativ support
Part-Time Office & Sales Assistant at VNN International ApS
KøbenhavnDeltid21 august
VNN International ApS seeks a part-time Office and Sales Assistant to support administrative and sales operations. Responsibilities include goods handling, order preparation, logistics coordination, and supporting the sales team. Candidates should be energetic, physically capable of handling heavy boxes, and comfortable with administrative tasks. Potential for full-time conversion exists for the right candidate.
Kontorassistentlogistics supportadministrative assistancesales coordinationinventory management